'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Nee, op telecomvergelijker is te lezen dat dit het nieuwe beleid van orange wordt. Als je verlengt (misschien mag/kan je naar het laagste abonnement downgraden) mag je wel je tegoed behouden. Als je een weinig beller bent, mag je volgensmij alleen voor 2 jaar verlengen.
EDIT: Het was trouwens altijd coulance van orange, het staat dus ook niet in de AV.
EDIT: Het was trouwens altijd coulance van orange, het staat dus ook niet in de AV.
[ Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 12-06-2005 14:00 ]
Je kan ook downgraden naar het goedkoopste abo zonder contractsverlenging. Dus het abonnement gewoon door laten lopen.
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
als je hem downgrade houd je dan wel je tegoed? Volgens mij is daat namelijk bij een aantal andere providers niet zo. Op het moment dat je downgrade begin je zeg maar met een schone lei.Truus schreef op maandag 13 juni 2005 @ 02:29:
Je kan ook downgraden naar het goedkoopste abo zonder contractsverlenging. Dus het abonnement gewoon door laten lopen.
Ik heb van de week een nieuw orange abonnement afgesloten en gevraagd hoe het zit met het upgraden van prepaid naar een orange free abo (precies andersom dus wat jij wil) en zelfs dat wil niet meer (naja kan wel, maar je mag maximaal 25 euro beltegoed mee nemen en je nummer natuurlijk) en ja, ik balen met mijn 200 euro wat ik nog over heb op die kaart.
Dus maar gewoon een helemaal nieuw abonnement afgesloten, het nummer van mijn prepaid kaart is mij geen 175 euro waard
.
Dus maar gewoon een helemaal nieuw abonnement afgesloten, het nummer van mijn prepaid kaart is mij geen 175 euro waard
ik heb een brief gestuurd dat ik wil omzetten naar prepaid en die een paar dagen geantidateerd (tot 5 juni, een dag na vervallen contract). kijken of de coulance zover reikt nog
anders moet ik maar downgraden naar 12.50 en evt via beltegoedcashen ofzo het tegoed opmaken. Heb gemerkt dat gprs'en in het buitenland ook aardig helpt

anders moet ik maar downgraden naar 12.50 en evt via beltegoedcashen ofzo het tegoed opmaken. Heb gemerkt dat gprs'en in het buitenland ook aardig helpt
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Hee, raar, mijn 'dinnetje heeft net brief gestuurd voor omzetting (nog zo'n 250 euro opgebeld tegoed over) en vlak erna gewoon een bevestiging gekregen
orange en Altijd je beltegoed ouden heerst.
Hadden een mooie cashback optie toendertijd, orange free 30 (eur 30 per maand)
voor 1 jaar, eerste maand gratis, totaal eur 330, cashback eur 330
na afloop nog meer dan een half jaar gratis prepaid bellen
Hadden een mooie cashback optie toendertijd, orange free 30 (eur 30 per maand)
voor 1 jaar, eerste maand gratis, totaal eur 330, cashback eur 330

na afloop nog meer dan een half jaar gratis prepaid bellen
even een schopje.. kreeg vandaag ook zon brief met 'welkom bij orange ready'
blijkbaar is er nog best wat coulance ,mogelijk dus.
* Barca meldt zichfreddifish schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:34:
even een schopje.. kreeg vandaag ook zon brief met 'welkom bij orange ready'blijkbaar is er nog best wat coulance ,mogelijk dus.
Ik heb vorige week een brief naar Orange gestuurd omdat ik een mobieltje van de zaak heb gekregen. Jammer dat ik nog tot december moet betalen. Kreeg na exact 7 dagen (vanmorgen) een brief van Orange met daarin de tekst:
"Fijn dat u hebt besloten klant bij ons te blijven met Orange Ready".
Ik ging naar GoT om te kijken hoe het nou zit met de SMS bundel, en stuitte toen op dit topic. Ik heb dus totaal geen problemen ondervonden bij het opzeggen en omzetten naar Ready. (=prepaid) Maar goed om terug te komen op mijn eigenlijke vraag... hoe zit het met de SMS bundel bij het overgaan naar prepaid!? Als ik een SMS bundel heb van 6 euro en ik heb b.v. nog 200 SMS'n in mijn bundel op de afloopdatum van mijn contract... zijn die dan weg? JA, je beltegoed blijft behouden... maar hoe zit het met je SMS bundel?
Het lijkt me dat de SMS-bundel gewoon wel weg is, want bij Ready bestaat helemaal geen SMS-bundel.
Dat denk ik dus ook!Jan Jaap schreef op zondag 03 juli 2005 @ 00:23:
Het lijkt me dat de SMS-bundel gewoon wel weg is, want bij Ready bestaat helemaal geen SMS-bundel.
Ik wilde gisteren de Orange klantenservice hierover bellen maar het is inmiddels duidelijk dat Orange op hun klantenservice, het sterkste bedrijfsonderdeel, aan het bezuinigen is. Wat een wachttijden.
Ik had ergens in maart mijn brief voor het omzetten gestuurd, zou 30 juni omgezet worden.
1 juli was er nog niets gebeurd, dus ook klantenservice gebeld, na een kwartier wachten kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde dat het inderdaad had moeten gebeuren maar niet was gebeurd. Ze zou het handmatig omzetten, zou maximaal een half uur duren.
4 uur later nog steeds 'Inactieve SIM', dus weer gebeld, toen zeiden ze dat het 24 uur kon duren. Inmiddels na >48 uur nog steeds hetzelfde probleem..
1 juli was er nog niets gebeurd, dus ook klantenservice gebeld, na een kwartier wachten kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde dat het inderdaad had moeten gebeuren maar niet was gebeurd. Ze zou het handmatig omzetten, zou maximaal een half uur duren.
4 uur later nog steeds 'Inactieve SIM', dus weer gebeld, toen zeiden ze dat het 24 uur kon duren. Inmiddels na >48 uur nog steeds hetzelfde probleem..
Pagina: 1