Website bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132190

Topicstarter
Hallo,
Ik ben van plan een website te maken.
Hij moet uiteidelijk over games gaan, maar dat doet nu niet zo ter zake.
Ik heb al een redelijk helder beeld van hoe de site eruit moet gaan zien en al heel wat schetsen en tekst op papier, maar mijn probleem is dat ik dat allemaal niet naar het scherm kan omzetten. :|

Ik heb wel de juiste programma's (denk ik) Dreamweaver, Flash MX, Photoshop etc. maar gewoon nog niet genoeg kennis om te weten hoe ik bv. het menu zo maak als ik het in gedachte heb.

Natuurlijk kan ik gewoon zoiets als PHPkit gaan gebruiken, maar dan doe ik mijn ontwerpen te kort.
Ik wil eigenlijk gewoon juist leren werken met de boven genoemde programma's en leren hoe alles in elkaar zit.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Hebben jullie wat tips hoe ik het best kan beginnen en naar welke sites ik het beste kan voor info?

en dan nog wat anders, waar moet ik op letten als ik webspace zoek?
wie is daarin het voordeligst?

Alfast bedankt :D
B.M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143164

Anoniem: 132190 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:26:
Hallo,
Ik ben van plan een website te maken.
Hij moet uiteidelijk over games gaan, maar dat doet nu niet zo ter zake.
Ik heb al een redelijk helder beeld van hoe de site eruit moet gaan zien en al heel wat schetsen en tekst op papier, maar mijn probleem is dat ik dat allemaal niet naar het scherm kan omzetten. :|

Ik heb wel de juiste programma's (denk ik) Dreamweaver, Flash MX, Photoshop etc. maar gewoon nog niet genoeg kennis om te weten hoe ik bv. het menu zo maak als ik het in gedachte heb.

Natuurlijk kan ik gewoon zoiets als PHPkit gaan gebruiken, maar dan doe ik mijn ontwerpen te kort.
Ik wil eigenlijk gewoon juist leren werken met de boven genoemde programma's en leren hoe alles in elkaar zit.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Hebben jullie wat tips hoe ik het best kan beginnen en naar welke sites ik het beste kan voor info?

en dan nog wat anders, waar moet ik op letten als ik webspace zoek?
wie is daarin het voordeligst?

Alfast bedankt :D
B.M.
uhm... google gezocht voor tutorials?? :9

Modbreak:Geef hem anders een paar urls van tutorials, hier heeft hij niets aan

[ Voor 5% gewijzigd door André op 09-06-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:32
ik weet hier een heel handige site voor:
google

Modbreak:En wat heeft de TS hier aan?

[ Voor 36% gewijzigd door André op 09-06-2005 21:26 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-05 23:06
oefenen oefenen en oefenen, tuts lezen en ervaringen op GOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:38

samo

yo/wassup

Zoals je waarschijnlijk wel zou zien als je FAQ's leest en de search gebruikt, is html leren al niet iets dat je zo 1-2-3 makkelijk meer doet. Website zoals www.w3schools.com zijn een goed begin maar leggen maar een deel uit van wat er mogelijk is. Websites zoals www.alistapart.com leggen niet uit hoe je iets doet... Een totaaloplossing ken ik niet.
Het belangrijkste is dat je de tijd er voor neemt, denk ik. En dat je zelf nadenkt wat je wilt, en dan gaat zoeken wat daar voor nodig is.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:59
Ik vind het handigste om met Photoshop een ontwerp te creeren en vervolgend over te zetten naar imageready en zo links toevoegen, of gelijk met GoLIve werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:43

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Naast het programeren moet je ook de gehele opzet bedenken, dus hoe je je subdirs gaat inrichten, alles in 1 map is zeer onoverzichtelijk en zeker niet aan te raden.

Je kunt dus plaatjes in een apparte dir zetten zoals items berichten etc. Of per onderdeel van je site een submap aanmaken en eventueel daarin weer onderverdelingen.

Als je texten grafisch gaat verwerken is het ook goed om in een TXT file bij te houden welke lettertype en welke grootte.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de snelle antwoorden!
STIMPPYYY schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:31:
Ik vind het handigste om met Photoshop een ontwerp te creeren en vervolgend over te zetten naar imageready en zo links toevoegen, of gelijk met GoLIve werken.
Daar heb ik ookal aan gedacht, maar hoe dat uiteindelijk moet...? 8)

Op google heb ik natuurlijk al gezocht, maar zoals sommigen al zeiden, alles wat ik vind zijn dingen waar ik alleen gedeeltelijk iets aan heb of die heel vaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Mischien een boek kopen, maar wil je html gaan gebruiken of php.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

De beste oplossing is denk ik om gewoon een boek over html 4.01 aan te schaffen. Daar zijn er legio van, maar ik ben van mening dat de boeken van Peter Kassenaar een redelijk niveau hebben.
Ik zou beginnen met deze en dan vervolgens over stappen op dit wat meer actuele boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Kijk ook naar content management systemen. Dan hoef je je niet zo druk te maken om HTML helemaal te leren. Met wat kennis en tijd kan je dan een eigen template voor dat CMS maken zodat het eruit ziet als je dat zelf graag wilt.

//edit:
Op deze manier krijg je dus snel een site de lucht in. HTML leren doe je helaas niet zoals het hoort aangezien veel CMSen met table layouts werken. Mocht je echter liever HTML leren en is het draaiend krijgen van de site niet zo belangrijk kan je beter naar de links hierboven kijken. Zo goed HTML leren dat je een beetje een leuke site kan maken gaat je echter lang duren hoor. Dat doe je niet in een week.

[ Voor 49% gewijzigd door JayVee op 09-06-2005 19:46 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Ik zou vooral geen boeken kopen, dat is zonde van je geld. Als je op een forum zulke algemene vragen gaat stellen zie ik je niet erg ver komen.

Dit is natuurlijk een vervelende opmerking, maar de waarheid kan soms hard aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 11:15

krvabo

MATERIALISE!

Ik ben begonnen met html door veel bronnen van pagina's te kijken.. en natuurlijk http://handleidinghtml.nl :P

Verder kan je een boek aanschaffen (zoals eerder gezegt, die van peter kassenaar zijn redelijk goed).
Er zijn ook best veel sites die een handleiding html hebben. Lees ze op je gemak eens door.

Als je daar helemaal geen zin in hebt kan je ook zoeken naar tutorials voor dreamweaver ;)
Anoniem: 26306 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:47:
Ik zou vooral geen boeken kopen, dat is zonde van je geld.
Boeken zijn heel handig als je eens iets moet opzoeken, wat je niet zo makkelijk op google vindt. Vaak staan er ook leuke tips in hoe je iets X-browser moet maken.

[ Voor 30% gewijzigd door krvabo op 09-06-2005 19:49 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
JayVee schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:43:
Kijk ook naar content management systemen. Dan hoef je je niet zo druk te maken om HTML helemaal te leren. Met wat kennis en tijd kan je dan een eigen template voor dat CMS maken zodat het eruit ziet als je dat zelf graag wilt.
Wat heeft het voor nut een template voor een CMS te maken zodat je dan zelf geen HTML hoeft te leren?

Een template is naar mijn weten HTML en dus moet je hem alsnog zelf maken.

TS: Begin gewoon met Dreamweaver, maak een tabelletje (nee, niet voor de layout van de hele site), speel wat met css, kijk wat er in de code gebeurt als je in de editor wat verandert etc. daar leer je het meeste van.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja van Kassenaars boeken heb ik idd ookal gehoord, (ik heb er trouwens een voor Flash van hem)
maar is het niet zo dat je met de zogenaamde WYSIWYG editors bijna geen HTML kennis nodig hebt om toch je design op het web te plaatsen?
Sinclair schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:33:
Naast het programeren moet je ook de gehele opzet bedenken, dus hoe je je subdirs gaat inrichten, alles in 1 map is zeer onoverzichtelijk en zeker niet aan te raden.

Je kunt dus plaatjes in een apparte dir zetten zoals items berichten etc. Of per onderdeel van je site een submap aanmaken en eventueel daarin weer onderverdelingen.

Als je texten grafisch gaat verwerken is het ook goed om in een TXT file bij te houden welke lettertype en welke grootte.
Ik heb er idd al over na gedacht maar dat is voor mij moeilijk voordat ik weet hoe het in elkaar zit.
Ik zou vooral geen boeken kopen, dat is zonde van je geld. Als je op een forum zulke algemene vragen gaat stellen zie ik je niet erg ver komen.

Dit is natuurlijk een vervelende opmerking, maar de waarheid kan soms hard aankomen.
Je hebt gelijk maar oorspronkelijk doelde ik ook meer op hoe ik met Photoshop en Dreanweaver begin...

Bedankt allemaal!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 132190 op 09-06-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Ik zou vooral geen boeken kopen, dat is zonde van je geld.
Op zich zit er een kern van waarheid in dit; je kan immers alle documentatie gewoon op internet vinden. Als je echt tijd en zin hebt kan je de specificatie gaan lezen, daar staat wel alles wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Justifier schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:41:
Mischien een boek kopen, maar wil je html gaan gebruiken of php.
Je snapt hopelijk zelf ook wel dat de keuze "HTML of PHP" absoluut stierenstront is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Anoniem: 132190 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:51:
Ja van Kassenaars boeken heb ik idd ookal gehoord, (ik heb er trouwens een voor Flash van hem)
maar is het niet zo dat je met de zogenaamde WYSIWYG editors bijna geen HTML kennis nodig hebt om toch je design op het web te plaatsen?
Dat klopt, alleen is vaak de code rommelig en is het soms lastig dingen zo te krijgen zoals je wilt. Als je de code direct bewerkt weet je precies hoe deze is opgebouwd en is dan ook makkelijker aan te passen.

Dreamweaver biedt de optie om gedeeld te werken, met code en wysiwyg, hierdoor zie je wat een wijziging doet in de code en dus leer je het begrijpen. Natuurlijk boeit de code voor veel mensen niet, "als het maar werkt", tuurlijk zit er een kern van waarheid in, maar schone begrijpbare code heeft later zoveel voordelen, helemaal als iemand anders er ook mee moet werken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Osiris schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:55:
[...]

Je snapt hopelijk zelf ook wel dat de keuze "HTML of PHP" absoluut stierenstront is? :)
Denk het niet, anders had hij dat niet genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:40
Toch zal je eerst moeten bepalen met wat voor technologien je een website gaat maken. Om dat te bepalen moet je natuurlijk eerst weten wat voor informatie je aanbiedt, en of deze informatie vaak geupdate wordt. Wil je nieuws gaan bijhouden? Beetje zoals de t.net frontpage? Dan kom je bij een taal zoals PHP (of een van de andere serverside talen... google) en een database. Dan moet je dat ook weer gaan leren.

Over CMSen; mijn ervaring is dat een template bouwen voor een CMS vaak nog veel moeilijker (vooral meer gedoe) is dan zelf een design aan een database koppelen, omdat je niet totale controle over je html uitvoer hebt.

Ik denk dus dat het op termijn wel zeker loont om een serverside taal te leren en daar je website mee te maken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59993

Misschien is Mambo iets voor je ?
kijk bv hiereens mamboserver

Mambo heeft bijna alle functies die je zoekt in een website..
absoluut de moeite waard om je er in te verdiepen.

Als goedkope hosting kijk hier eens Hosting
heb ik zelf ook 2 sites onderdraaien incl. SQL

Hier nog een demo site die onder mambo draait Demo-site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Wat heeft hij aan PHP leren om een site te maken als hij nog niet eens HTML kent? Wat moet hij met een CMS? Hij wil gewoon een ontwerp omzetten naar HTML, dus moet hij of een HTML editor a la Dreamweaver hebben om het te leren, een boek kopen of gewoon veel FAQ's en tuts lezen. Daarna komt het zelf code kloppen, PHP en CMS gedoe wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-05 22:37

aex351

I am the one

Koop een boek? daarmee zal je het waarschijnlijk sneller leren dan steeds maar weer zelf het wiel te moeten uitvinden.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04-2024
Anoniem: 132190 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:51:
een WYSIWYG editor is inderdaad handig als je niks van HTML wilt weten, maar je kunt er heel veel mee verkloten. Als je dan geen kennis van HTML hebt kun je het ook niet zomaar oplossen. "Niet gehinderd door enige kennis." is dan een passende omschrijving van je resultaat.

Ik zou je aanraden om inderdaad eerst maar eens een HTML boek door te lezen en vooral door te werken. Dan weet je tenminste waar je in dreamweaver (of een andere editor) mee bezig bent, en ben je beter op de hoogte van wat wel en niet kan.
Aan de andere kant kost je dit wel veel tijd, en is het misschien handiger om bijvoorbeeld het htmlwerk uit te besteden aan iemand die het al kan, zodat je je helemaal kunt storten op het grafisch en interactie ontwerp van de site >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rowanov schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:53:

Op zich zit er een kern van waarheid in dit; je kan immers alle documentatie gewoon op internet vinden. Als je echt tijd en zin hebt kan je de specificatie gaan lezen, daar staat wel alles wat je nodig hebt.
Het belangrijkste zit in je hoofd. Er zijn niet zo gek veel mensen die weinig ervaring hebben, en die specificaties kunnen begrijpen.

Iedereen hier loopt van alles over PHP, HTML, websites, software, specificaties en directory structuren te roepen, maar dat heeft toch allemaal geen zin. De topicstarter heeft een probleem, en dat probleem is dat hij niet weet hoe te beginnen.

En dat is wat we hier eigenlijk altijd tegen iedereen roepen: ga gewoon een tutorial maken, probeer wat uit, zoek wat op, en kijk of je iets voor elkaar kunt krijgen. Koop een boek.

Maar ik raadde de TS af om dat te doen, aangezien ik niet het idee heb dat hij serieus geïnteresseerd is.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26306 op 09-06-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

aex351 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:07:
Koop een boek? daarmee zal je het waarschijnlijk sneller leren dan steeds maar weer zelf het wiel te moeten uitvinden.
Deze reply draagt echt 0 bij aan de discussie, dat is echt al tig keer genoemd.

Back ontopic: Een CMS is echt te moeilijk om mee te starten, een CMS kan dan makkelijk zijn in gebruik maar je moet hem nog wel even installeren. Dreamweaver is wel leuk natuurlijk om mee te beginnen, maar het is niet zo'n goedkoop programma. Ik denk trouwens wel dat er voldoende freeware alternatieven zijn te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mullah schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:13:
[...]

is het misschien handiger om bijvoorbeeld het htmlwerk uit te besteden aan iemand die het al kan, zodat je je helemaal kunt storten op het grafisch en interactie ontwerp van de site >:)
Dat kan, maar ooit moet ik het leren... :)

Ik kijk wel even hoe ik het aanpak...
Rowanov schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:15:
[...]

Dreamweaver is wel leuk natuurlijk om mee te beginnen, maar het is niet zo'n goedkoop programma. Ik denk trouwens wel dat er voldoende freeware alternatieven zijn te vinden.
Gelukkig heb ik Dreamweaver al

En hoe maak ik nou een ontwerp in Photoshop wat ik naar Dreamweaver omzet :?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 132190 op 09-06-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Anoniem: 132190 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:21:
[...]

Dat kan, maar ooit moet ik het leren... :)

Ik kijk wel even hoe ik het aanpak...

En hoe maak ik nou een ontwerp in Photoshop wat ik naar Dreamweaver omzet :?
Je zet niet een heel ontwerp om, maar je moet kijken wat echt plaatjes moeten zijn en wat met HTML/CSS kan. Daarna knip je de plaatjes uit(.jpg/.gif + zo laag mogelijke maar toch goede kwaliteit) en ga je met achtergrond kleuren spelen en proberen de plaatjes zo te positioneren zodat het op een site gaat lijken. Daarna ga je alles uitlijnen, tekst toevoegen, een menuutje maken, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132546

Modbreak:SPAM

[ Voor 92% gewijzigd door André op 09-06-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
seo norm? leg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Taro schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:24:
[...]

Je zet niet een heel ontwerp om, maar je moet kijken wat echt plaatjes moeten zijn en wat met HTML/CSS kan. Daarna knip je de plaatjes uit(.jpg/.gif + zo laag mogelijke maar toch goede kwaliteit) en ga je met achtergrond kleuren spelen en proberen de plaatjes zo te positioneren zodat het op een site gaat lijken. Daarna ga je alles uitlijnen, tekst toevoegen, een menuutje maken, etc.
Je sliced je layout in photoshop, dan ga je naar bestand--> save for the web
Slicen van een gamesite is niet zomaar slicen, deze moet gesliced worden via de SEO norm en de html moet ook volgens de SEO norm. Dus geen standaard photoshop html die je krijgt naar het slicen.

Ga voor de SEO norm even zoeken op google, ik heb deze nog nooit gebruikt omdat ik een game-site gekocht heb, maar weet wel dat je deze norm nodig hebt.

Modbreak:Hier stond ook SPAM in :/

[ Voor 18% gewijzigd door André op 09-06-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Anoniem: 132546 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:32:
[...]

Je sliced je layout in photoshop, dan ga je naar bestand--> save for the web
Slicen van een gamesite is niet zomaar slicen, deze moet gesliced worden via de SEO norm en de html moet ook volgens de SEO norm. Dus geen standaard photoshop html die je krijgt naar het slicen.
SEO zal wel omzetten zijn naar 24 bits .BMP's en plaatjes met text ipv text met opmaak zijn? :)

[ Voor 12% gewijzigd door André op 09-06-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anders klets je even niet uit je nek.

Modbreak:Hier hebben we ook niets aan :/

[ Voor 44% gewijzigd door André op 09-06-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 26306 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:14:
[...]

Maar ik raadde de TS af om dat te doen, aangezien ik niet het idee heb dat hij serieus geïnteresseerd is.
? :/

Ik ben zeker geïnteresseerd. Ik heb alleen geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit het feit dat je geen gerichte vragen stelt maak ik op dat je je niet serieus ermee bezig hebt gehouden. Maar goed, ik zal niet langer kritische opmerkingen maken. Dit topic gaat toch al helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Anoniem: 132546 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:32:
[...]
Ga voor de SEO norm even zoeken op google, ik heb deze nog nooit gebruikt omdat ik een game-site gekocht heb, maar weet wel dat je deze norm nodig hebt.
Ik vind een PDF over een norm voor leveringszekerheid?

Een minimumnorm voor waarborging van het evenwicht tussen elektriciteitsvraag en -aanbod op lange termijn.

Denk je dat je het toch even moet verduidelijken....

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seo heeft vooral te maken met zoekmachine's en de adsense bij google. Google heeft graag dat deze op een bepaalde manier gesliced zijn. Hierdoor kom je beter in het resultaat van de zoekmachine's wat zal resuleteren in hogere bezoekersaantallen, wat weer resulteerd in meer inkomsten voor jou.

Weet niet of dit hierboven helemaal waar is, maar heb geen tijd om te zoeken. Moet nog een website afmaken.

Modbreak:SPAM :|

[ Voor 28% gewijzigd door André op 09-06-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04-2024
Anoniem: 132546 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:48:
Seo heeft vooral te maken met zoekmachine's en de adsense bij google. Google heeft graag dat deze op een bepaalde manier gesliced zijn. Hierdoor kom je beter in het resultaat van de zoekmachine's wat zal resuleteren in hogere bezoekersaantallen, wat weer resulteerd in meer inkomsten voor jou.

Weet niet of dit hierboven helemaal waar is, maar heb geen tijd om te zoeken. Moet nog een website afmaken.

Anders even aanmelden op SPAM en dan is er een heel onderdeel van het forum voor
wow.. zoveel onzin in een keer.. _/-\o_

misschien voor jou ook een idee om eens ergens te beginnen met een boek. ergens bij bladzijde een van websites bouwen voor beginners lijkt me nuttig.

Sorry voor het hoge flauwheidsgehalte van mijn reactie, maar deze info is echt alleen maar verwarrend voor iemand die wil beginnen met een website te bouwen. En die trafficbeamer link is ook niks voor beginners die niet weten dat zo een site alleen maar nutteloze tijdverspilling is, banners uitwisselen is al jaren niet meer nuttig voor je bezoekers, hoogstens om kunstmatig je "hits" op te krikken

[ Voor 3% gewijzigd door André op 09-06-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

Nou, nou.
Je geeft al een heleboel duiten uit voor Dreamweaver, Flash MX, en Photoshop en dan kom je ook nog eens vragen hoe je ermee een site bouwt? Tjee, lees eens al die boeken door die erbij zitten, spit de F1 door, doe tutorials en lees eens wat op internet, pruts zelf eens wat, en kom dan maar eens terug.

Tjonge, ..... ik krijg echt kromme tenen van mensen die zomaar even wat programma`s "kopen" en vervolgens niet weten hoe ze ermee om moeten gaan. Het leren en begrijpen van een programma moet tegenwoordig even snel gaan als het "kopen" ervan....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 09-06-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mullah schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:00:
[...]

wow.. zoveel onzin in een keer.. _/-\o_

misschien voor jou ook een idee om eens ergens te beginnen met een boek. ergens bij bladzijde een van websites bouwen voor beginners lijkt me nuttig.

Sorry voor het hoge flauwheidsgehalte van mijn reactie, maar deze info is echt alleen maar verwarrend voor iemand die wil beginnen met een website te bouwen. En die trafficbeamer link is ook niks voor beginners die niet weten dat zo een site alleen maar nutteloze tijdverspilling is, banners uitwisselen is al jaren niet meer nuttig voor je bezoekers, hoogstens om kunstmatig je "hits" op te krikken
Banners wissel je niet uit, bannerruimte verkoop je. En hier haal je nog steeds zeer veel bezoekers uit. Sanp niet waarom jij denkt van niet. Waarom zouden alle bedrijven dan nog banners enzo plaatsen op andere site's als het ze toch bijna geen bezoekers opleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:40

André

Analytics dude

En dicht :/

Zoals al een paar keer genoemd is: begin gewoon en overal waar je tegen aan loopt los je op door te kijken hoe anderen het opgelost hebben en door er met google naar te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:40

André

Analytics dude

Mensen, ik geef niemand hier een waarschuwing maar dit is niet de manier hoe we een topic willen zien verlopen. Als je niets te melden hebt doe het dan ook niet. En andere ongerechtigheden kun je wel in een TR kwijt.

Oh ja:
Policy mbt replies in 'slechte' topics
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.