[PC] Pro Cycling Manager

Pagina: 1
Acties:
  • 8.878 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Afbeeldingslocatie: http://www.touslesprix.com/phot_compar/63081.jpg

Vanaf 30 juni 2005 is het mogelijk: Thomas Dekker wint de Giro, Tour en Vuelta van 2008?! Vlak voor het begin van de Tour ligt namelijk het vijfde deel van Cycling Manager in de schappen.

Deze aflevering van de wielersimulatie pakt uit met een nieuwe 3D-engine die de grafische kwaliteit van de vorige Cycling Manager-games moet opkrikken. Het aantal gebruikte texturen zal flink de hoogte ingepompt worden; zo zal je deze keer duidelijk de rugnummers van de renners opmerken, maar ook de zonnebrillen die ze dragen, het sponsorlogo en de typische truien die zo kenmerkend zijn voor bepaalde etappekoersen. De nieuwe 3D-engine zal ook een heleboel nieuwe renneranimaties produceren, waardoor alles er veel beter moet uitzien dan de laatste aflevering van Cycling Manager (toch een lichte teleurstelling op het vlak van de grafische kwaliteit). Je zal bijvoorbeeld renners uit het zadel zien gaan als ze een steile helling moeten beklimmen of op hun stuur zien duiken bij een afdaling van meer dan 90 km/u.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/pc_procyclingmanager/preview/_large_019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/pc_procyclingmanager/preview/_large_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.nl/images/pc_procyclingmanager/preview/_large_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.4players.de/premium/Screenshots/d2/01/125797-medium.JPG

Afbeeldingslocatie: http://static.4players.de/premium/Screenshots/59/62/125790-medium.JPG

Afbeeldingslocatie: http://static.4players.de/premium/Screenshots/38/52/125791-medium.JPG
Fasa in de sprint

Afbeeldingslocatie: http://static.4players.de/premium/Screenshots/40/95/125773-medium.JPG
Het Bernabeu stadion

De volgende screenshots zijn afkomstig van thomas_lueks
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lueks007/pcm19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lueks007/pcm21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lueks007/pcm22.jpg

Pro Tour het nieuwe concept
De etappes zullen nog dichter bij de realiteit staan: er zullen veel meer grote gebouwen aanwezig zijn met meer variatie in de steden. Bovendien zullen de gezichten nog echter lijken en zal het dus gemakkelijker zijn elke wielrenner te herkennen.

De tweede verandering is de aanwezigheid van etappe-editors, ploegen en wielrenners. Dit geeft een nieuwe mogelijkheden zoals het herleven van mythische etappes met de renners en ploegen uit het verleden of domweg de hilarische namen van de Cycling Manager renners aanpassen.

De derde grootste nieuwigheid resideert op het feit dat de speler zijn manager loopbaan beheert en van ploeg verandert tijdens zijn carrière. De relaties tussen de renners en andere sportdirecteurs zullen bewuster beleefd worden. Ook moet men de relatie tussen de uitrusters beheren en zal er een grotere implicatie zijn in het opsporen van juniors en het beheren van hoopvolle ploegen.

Betreft het multiplayer mode, de ploeg van Cyanide zal een nieuwe spelerswijze opstarten via het Cycling Manger Center: ontwerpen van een ploeg, beheren van de conditie en motivatie van de renners doorheen een multiplayer seizoen. Er zal ook een dynamischere ladder aanwezig zijn met voorraadpunten tijdens de etappe.

De basis zal vergroot worden en naar de laatste mode zijn. Namelijk 19 top teams en alle bestaande professionele ploegen, waarschijnlijk 43 ofwel 44 ploegen. Er zullen 143 wedstrijden (zonder de kampioenschappen te tellen) tegen 113 in Cycling Manager 4.

• Nieuwe grafische motor voor een spel dat nog dichter bij de realiteit zal staan
• Etappe-editors, ploegen en wielrenners.
• Beheren van de manager loopbaan en veranderen van ploeg tijdens uw carrière. Beheren van de hoopvolle juniors en de relatie met de uitrusters.
• Gebruik multispeler : ontwerpen van de ploeg, beheer van de conditie en motivatie van de renners
• 19 top teams en alle bestaande professionele ploegen, waarschijnlijk 43 ofwel 44 ploegen. Er zullen 143 wedstrijden zijn (zonder de kampioenschappen te tellen) tegen 113 in Cycling Manager 4.

De jeugd
Jonge renners zullen nu ook veel meer vooruitgang kunnen boeken als je ze - verstandig - inzet tijdens grote wielerwedstrijden waar ze heel veel ervaring kunnen opdoen. Daarnaast zal Pro Cycling Manager ook een kalender bevatten met een veertigtal wedstrijden speciaal bedoeld voor hoopvolle coureurs. Je zal ze ook een sponsorcontract kunnen aanbieden op jonge leeftijd waardoor het later alleen maar makkelijker zal worden om dit jonge talent in je ploeg binnen te halen. En uiteraard zal je je ook moeten bezighouden met het opstellen van trainingsschema's om de o zo belangrijke winter op een juiste manier door te brengen. En hebben we al vermeld dat je niet langer aan één wielerploeg gebonden moet blijven? In Pro Cycling Manager zal je over de mogelijkheid beschikken om tijdens je carrière over te stappen naar een nieuwe ploeg. En Pro Cycling Manager bevat heel wat ploegen: meer dan veertig, opgedeeld in twee divisies naar analogie van de Pro Tour- en Continental-ploegen. Ook de enorme wielerkalender zal nog verder uitgebreid worden: hij zal meer dan 450 etappes en wielerwedstrijden bevatten, en het gebeurt zelfs dat je op één en dezelfde dag vier wedstrijden en/of etappes zal kunnen rijden. Ook de objectieven zullen uitgebreid worden en zullen een belangrijke rol gaan spelen bij de tegenstanders, waardoor alles nog realistischer zal worden. Ook het objectievensysteem van de manager zal licht gewijzigd worden. De reputatie van een ploegleider zal bijvoorbeeld een bepalende rol spelen bij de vooropgestelde doelen van de sponsors.

Racen
Valpartijen zullen vanaf nu ook verstrekkende gevolgen hebben. Komt er een renner bijvoorbeeld heel zwaar ten val tijdens een rit, dan zal hij z'n weg wel verder zetten, maar van een topprestatie zal er niet veel meer in huis komen. Ook andere, realistische gedragingen zullen beter geïmplementeerd worden. Als je een renner bijvoorbeeld te lang op maximale kracht laat rijden, zal hij snel krachten verliezen en nog weinig nut hebben tijdens het verdere verloop van de wedstrijd.

Bugs
Helaas is hier nog niets over te vinden. Ze zullen er ongetwijfeld zijn en mensen die de vorige delen gespeeld hebben, weten wat voor reputatie Cyanide op dit gebied heeft. Hopelijk hebben ze deze keer alles beter onder controle en doet Pro Cycling Manager haar naam eer aan.

De volgende informatie is afkomstig van thomas_lueks

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lueks007/box.jpg
Nog een boxcover

Verschillende site's:
Officiele site: http://www.cycling-manager.com/pcm/
Belgische site: http://www.procyclingmanager.com/
Link naar demo: http://www.noos.fr/animat...gmanager/PCM_Demo_CSC.exe

Systeemeisen:
min specs:
-800 Mhz processor / 256 RAM / 32 MB Graphic card (with TnL) and 1.2 Gb HD space.
Recommended:
- 1.5 Ghz proc / 512 RAM / 128 MB graphic card

Releasedatum:
30 juni 2005

Ontwikkelaars:
Cyanide, Focus.

[ Voor 8% gewijzigd door Radical1980 op 19-06-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Steffie

Opaque

NSTM >> SG

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Deel 4 was wel aardig, maar er miste toch nog wat dingen aan vond ik Edit: En dingen waar ik geen behoefte aan had, als bugs dus... Maar als ze nu eens inzetten op 30 euro ofzo dan ga ik hem toch wel halen. 50 vind ik echt te veel voor zo'n spel.

[ Voor 18% gewijzigd door HCMarX op 07-06-2005 15:06 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Dat is het meest bekende aan dit spel de vele bugs, maar heb deel drie gekocht en te bedenken dat ik haast nog een spel koop, ik moet zeggen vond het toch zeer leuk spel alleen te weinig gespeeld maar das mijn eigen schuld haha....tom gaat hem toch weer even installeren met de tour opkomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7792

Deel 3 en 4 tot in de treure gespeeld :)
Dus ben zeer benieuwt naar PCM :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Trailer
De trailer is beschikbaar link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:27
ik heb versie 2004 ook lang gespeeld ,kzal dit topic well even bookmarken , ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik heb de Cycling Manager serie gespeeld vanaf deel 1. De demo van PCM heb ik uiteraard ook al gespeeld en wat me opviel is dat het eigenlijk niet zo heel veel anders is als CyM 4. De andere delen waren steeds vernieuwender, het enige echte nieuwe hier zijn de graphics + commentaar. Over het managementaspect kan ik nog niet oordelen, maar of ik ook dit deel weer koop is nog maar de vraag.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ik heb ook de demo gespeeld , en vind het er allemaal maar een beetje vaag uitzien , net of er een gloed over de renners hangt. >:)

voor de rest is het wel ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
ik heb de demo ook gespeeld. het bochtenwerk blijft toch een heikel punt. en dan dat lachwekkende fransklinkende engels commentaar :) de rennertjes zien er wel realistischer uit dan in cym4.
eerst maar eens kijken of ze het management gedeelte verbeterd hebben voordat we pro cym 2005 in huis halen

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Belachelijk hoge specs voor die engine als je het mij vraagt.
De Ai is wel iets beter, voor zoverre je dat uit het demo kunt concluderen, dan cym4 maar al met al geen kopertje voor mij. [als wieler fan]
Wieweet als het management verbeterd is en er wat minder bugs inzitten dat ik hem alsnog koop.
Ik wacht wel op de reviews en reacties.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

Beetje rare vraag misschien, maar ik kan dit niet uit het starttopic halen:
Ik heb nog nooit iets van deze reeks gespeelt, maar wat moet je nou eigenlijk doen? zelf racen? managen ? of alle 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49
Je kan verschillende dingen doen bij het spel.
Je kiest eerst een team, en daarna kun je een seizoen beginnen.
Er zit zowel een management als een race-gedeelte in, de races kun je zelf rijden, maar die kun je ook simuleren. Onder het managemengedeelte vallen o.a. de trainingen, het scouten van jonge renners en het de financien. Ik speel de reeks al vanaf deel 1 en ik vind het erg leuk.
Helaas zitten er in elk deel wel wat bugs, maar na een paar patches is het goed speelbaar.
Als wielerliefhebber vind ik het erg leuk om de tour de france enzo te rijden.

De rare gloed kan je uitzetten, door bij opties>graphics>shader lager in te stellen.
De systeemeisen zijn vrij hoog, want op mijn pc (pentium 3.0 ghz, 1024 mb, radeon 9800pro)
loopt het vooral in de bochten wat stotterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147095

Dit is een erg leuk spel mensen!
Check http://downloads.dbll.nl voor meer dan 300 Cycling Manager en Pro Cycling Manager downloads.
Ook kan je binnenkort op http://www.dbll.nl terecht voor een goeie PCM Resource/Clan/News site.
Het officiele forum is ook aan te raden: http://www.cyanide-studio.com/forums/index.php?game=cym
Have Fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37939

Ik speel nog steeds Cycling manager 3 tot in de treure, echt een SUPER spel. Ik wacht even de reacties van het spel af voordat ik hem ga kopen in de winkel. Dit heb ik bij 4 ook gedaan en heeft volgens mij goed uitgepakt. Ik vind het supersterk dat Cyanide standaard netjes in Juni de spellen uitgeeft. Alleen wel jammer van de vele bugs die ze erin laten zitten. Laten we hopen dat het spel zo goed blijft. Hij is toch wel uniek als spel op de pc, ik kan geen concurrent vinden die in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Cycling Manager 4 voor is overigens voor 13,99 euro te koop bij Winkelwijs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
is hij inmiddels al uit ?

kzag hem int krantje staan van dynabyte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Nu online
Anoniem: 37939 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:24:
Ik speel nog steeds Cycling manager 3 tot in de treure, echt een SUPER spel. Ik wacht even de reacties van het spel af voordat ik hem ga kopen in de winkel. Dit heb ik bij 4 ook gedaan en heeft volgens mij goed uitgepakt. Ik vind het supersterk dat Cyanide standaard netjes in Juni de spellen uitgeeft. Alleen wel jammer van de vele bugs die ze erin laten zitten. Laten we hopen dat het spel zo goed blijft. Hij is toch wel uniek als spel op de pc, ik kan geen concurrent vinden die in de buurt komt.
In die zin is het niet zo keurig dat ze altijd standaard in juni komen met het spel, want waarschijnlijk zou een maandje testen/tunen geen kwaad kunnen voordat het spel gold gaat.

Edit: PCmedia geeft 30 juni als launchdate.

[ Voor 4% gewijzigd door HCMarX op 28-06-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
dynabyte heeft zijn release date al veranderd van 1 naar 8 july |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zal wel weer Starforce protection zijn, dus je PC loopt weer helemaal klem :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Nu online
FnF schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:37:
Ik heb vier, maar het installeren duurde een uur ofzo. Mijn computer had het moeilijk met die bende. Maar eenmaal geïnstalleerd liep het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 21:19
Argh een week opgeschoven ..

Dan is de tour al begonnen :) maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
bij dynabyte ligt hij al in de schappen

yippie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
FnF schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:37:
Jij hebt nog gelijk ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb vrijdag even rondgekeken hier in de stad (Zaandam) maar kon hem niet vinden, ook niet bij de Dynabyte.
Vandaag even in A'dam rondneuzen of ze m ergens hebben.

CyM4 heb ik platgespeeld met de PPDB database en ik kan niet wachten om de Tour te doen met PCM, ik vond in de Demo de AI en het verloop van de krachten in de race al een stuk verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb het spel vandaag ook gevonden en meteen even geinstalleerd. :P

Ook vond ik al een eerste versie van een database-editor, zo dat eerst even bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 21:51
Mjah, ik vond in die demo wat minder dat ik never nooit niet met 2 man weg kan komen van m'n team, op zich is dat wel realistisch, maar ik wil ook dat er een niveau is, waarbij het allemaal wat makkelijker is, zodat je ook eens wint, het is me nu nog niet 1x gelukt om in die demo te winnen...

Ik bescherm Basso met m'n hele team, bij de 2e berg verlies ik de helft van mn team omdat ze het niet trekken, en Basso is wel sterk, maar ja, snel is hij niet, dus Ullrach (:+) of Noilstrug (:+) rijden me altijd voorbij, in hun eentje nota bene...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm, die 2e berg is echt een hele zware, niet zo gek dus dat ze het niet trekken.
Ik denk ook dat je in die etappe tegen Armstrong weinig begint met Basso (Ullrich vind ik dan weer wat onrealistisch).
Ik heb nu een eerste versie van de PPDB database gedownload en ben begonnen die te editten om het allemaal zo realistisch mogelijk te maken.

Gisteren wel al even gespeeld en ik vind het toch wel weer een behoorlijke verbetering ten opzichte van CyM4. Vooral de klassiekers zien er erg goed uit, bij LBL en Milaan-Sanremo herken je duidelijk het parcours van de TV beelden. Ook is de AI toch een stukje verfijnder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
Met Basso is het gewoon mogelijk om te winnen in de demo. Je moet gewoon met de favorieten meespringen en ervoor zorgen dan je dan nog 1 eetzakje over hebt. Met nog 10km te gaan gebruik je het laaste etenszakje en probeer je een demarrage. Zo is het mij diverse keren geluk om in de demo te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik twijfel nog steeds of ik hem ga kopen of niet. CyM4 heb ik redelijk grijs gespeeld. Natuurlijk zit PCM weer vol met bugs en zijn de eerste patches al gereleased, erg jammer dat Cyanide eigenlijk een net te klein team en budget heeft om in 1 jaar een volwaardige, bugvrije game te creeeren. Maar dat terzijde, kan iemand die de full in bezit heeft het een en ander vertellen over de manager-aspecten/veranderingen tov CyM4?

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
JohnnyBravo schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:12:
Ik twijfel nog steeds of ik hem ga kopen of niet. CyM4 heb ik redelijk grijs gespeeld. Natuurlijk zit PCM weer vol met bugs en zijn de eerste patches al gereleased, erg jammer dat Cyanide eigenlijk een net te klein team en budget heeft om in 1 jaar een volwaardige, bugvrije game te creeeren. Maar dat terzijde, kan iemand die de full in bezit heeft het een en ander vertellen over de manager-aspecten/veranderingen tov CyM4?
Op deze site is veel informatie te lezen over het nieuwe cyclingmanager spel. http://www.procyclingmanager.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
als iemand ergens een realistische database vind post dat geliojk even hier a.u.b , als ik hem vind post ik hem ook wel >:)

met ze 2en over lan is ook een drama , knalt telkens terug naar het menu of terug naar windows.
bochten van 100 graden etc echt slecht afgewerkt. vol bugs

Pro Bug Manager :r

[ Voor 44% gewijzigd door Gipsy King op 08-07-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 01-06 21:51
Ik verloor net in de demo met Basso in een eindsprintje met Ullrach ( :+), dus het gaat al een stukje beter, ik ben alleen net iets te vroeg gaan demarreren, waardoor honderd meter voor de finish , mijn rode balkje (wat is dat eigenlijk) helemaal vol was gelopen, en hij dus stuk zat... Toen had ik geen power meer voor een laatste sprint, waardoor der Jan me NET voorbij ging...

Ik merk alleen wel dat je echt altijd teamgenoten hebt (Piill) die het nooit redden , altijd kapot gaan op de 1 na laatste col, en dus je totale teamtijd vern*#&&#@.... Is daar iets aan te doen? Iemand Piil laten beschermen ofzo?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bugjes zijn wel jammer ja. Ik heb ook een probleem, ik kan de Tour-etappe die morgen verreden gaat worden niet rijden, telkens een CTD bij het laden van de stage.

Al vanalles geprobeerd: hele spel opnieuw geinstalleerd, 1.2B patch geinstalleerd, originele database teruggezet. Maar het mocht allemaal niet baten.

@RobertJ: Piil is gewoon een hele slechte klimmer, daar doe je weinig aan (of je moet betere klimmers selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het sprinten is echt super geworden.
Eerst laat je je naar voren rijden door een teamgenoot [of 2] en dan zorgen dat je in het juiste wiel komt te zitten.
Zo zat ik met Edo in het wiel van de Petacchi trein maar zag rechts van mij ineens O'Grady voorbij komen dus pik ik in op zijn achterwiel, net voor Cooke.
Echt mooi om die renners hun pad/wiel te zien kiezen.
Affijn, Boonen zat helemaal links en won net voor Petacchi en Hushovd.
Ik kon nog net voorbij aan O'Grady en werd 4e met Edo, lijkt me vrij netjes. 8)

De volgende sprint kon ik gewoon geen goed wiel vinden en werd ik weer gewoon 10e.
Dat sprinten zit dus wel goed.

Die rode balkjes vind ik ook een aanwinst, zo moet je echt gaan doseren wil je een tour kunnen winnen.

Negatief vind ik wel dat de ploeg van de gele trui veel te hard werkt als het een fav. voor de eindzege betreft.
Ik ben de bergen nog niet in of de ploeg van Armstrong is al zo goed als op.
Salvodelli is zijn best geklasserde teamgenoot en staat al op meer dan 10 minuten.
Een beetje onrealistisch als je het mij vraagt.
Dat ze tempo rijden achter een kopgroep ok maar het echte harde werk moet toch echt geleverd worden door de sprintersploeg[en].
Nu komen elke etappe 4 of 5 ploegmaats van Armstrong op minimaal 5 minuten van het peleton binnen.

Maargoed, zover ik tot nu toe heb gezien speelt het iig veel lekkerder dan de voorganger.
Patches begin ik maar niet aan want zoals voorheen wordt het een en ander gefixt wat dan weer zorgt voor nieuwe problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 21:01
Die database editor is die alleen in het frans??

aangezien dat mijn frans erg slecht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149181

Heb de game op gekocht op www.gamevision.org. Geleverd binnen een dag en gelijk geinstalleerd en vind de game echt top. Heb Cycling manager 3 een tijd gespeeld maar deze is echt veel beter. Ben nu de touretappes aan het rijden met de Rabobank. Rasmussen doet het bij mij alleen niet zo geod als in het echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Na de bergetappes van deze week ga ik de stats in mn database weer aanpassen.

Heras, Vinokourov, Menchov en nog een paar anderen gaan denk ik omlaag, Valverde, Rasmussen, Evans, etc. een stukje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 17:14

jOzh

Sweet dude!

ZAMoRANo schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:04:
Na de bergetappes van deze week ga ik de stats in mn database weer aanpassen.

Heras, Vinokourov, Menchov en nog een paar anderen gaan denk ik omlaag, Valverde, Rasmussen, Evans, etc. een stukje omhoog.
Menchov had gister last van een longontsteking, en Vinokourov is op dit moment in de aanval. Dus misschien nog maar eventjes wachten met aanpassen? ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
jOzh schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:20:
[...]

Menchov had gister last van een longontsteking, en Vinokourov is op dit moment in de aanval. Dus misschien nog maar eventjes wachten met aanpassen? ;)
Ja dat weet ik wel, er staat ook "denk ik".
Maar ik heb ze denk ik sowiezo iets te hoog gewaardeerd bij mijn vorige aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

ik heb het spel sinds gister binnen!
Veel van de career mode lijkt nog op cym4, maar ik weet nog niet echt wat je nou precies met die onderhandelingen moet doen met de renners. Ze willen elke maand aan bepaalde koersen meedoen, maar als je bij 1 van die koersen nee zegt dan daalt zijn moraal al meteen. En bij sommige koersen waar ze aan willen meedoen sta ik geeneens ingeschreven.

En nog een nadeel vind ik dat je alleen de conditie kan bekijken van je renners al begin je aan een race, anders moet je dat aan ze vragen.

Heeft iemand al wat tips hierover?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:23:
[...]

Ja dat weet ik wel, er staat ook "denk ik".
Maar ik heb ze denk ik sowiezo iets te hoog gewaardeerd bij mijn vorige aanpassing.
Wat probeer je dan te berijken door de stats aan te passen, een zo echt mogelijke tour te spelen?
De tour is natuurlijk ook maar een moment opname als je kijkt over het hele seizoen.
Dan heb ik het niet eens over lichte blessures, griepjes en de AI en dingen als vormpiek[en].
Popovych staat in mijn tour inmiddels op meer dan 40 minuten en ik ben pas halverwege de tour maar dat heeft dan meer te maken met de AI dan met de stats.
Rasmussen kun je wel sterker maken maar dan heb je weer kans dat hij de Giro wint omdat de AI hem daar laat pieken. [de npl is toch niet meer aanwezig in de stats?]

Ik weet wel dat jij dat ook wel weet maar ik was wel benieuwd naar het waarom.

@Jozh, maak er maar een keelontsteking van, met een longontsteking is het niet raadzaam je bed uit te komen. ;)

[ Voor 2% gewijzigd door LoneRanger op 13-07-2005 18:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoneRanger schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:26:
[...]

@Jozh, maar er maar een keelontsteking van, met een longontsteking is het niet raadzaam je bed uit te komen. ;)
HAHA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:26:
[...]

Wat probeer je dan te berijken door de stats aan te passen, een zo echt mogelijke tour te spelen?
De tour is natuurlijk ook maar een moment opname als je kijkt over het hele seizoen.
Dan heb ik het niet eens over lichte blessures, griepjes en de AI en dingen als vormpiek[en].
Popovych staat in mijn tour inmiddels op meer dan 40 minuten en ik ben pas halverwege de tour maar dat heeft dan meer te maken met de AI dan met de stats.
Rasmussen kun je wel sterker maken maar dan heb je weer kans dat hij de Giro wint omdat de AI hem daar laat pieken. [de npl is toch niet meer aanwezig in de stats?]

Ik weet wel dat jij dat ook wel weet maar ik was wel benieuwd naar het waarom.

@Jozh, maak er maar een keelontsteking van, met een longontsteking is het niet raadzaam je bed uit te komen. ;)
De Giro speel ik nooit, ook doe ik geen seizoenen, daar vind ik het management deel nog te zwak voor (vergeleken met een footie manager als FM2005 bijvoorbeeld). Voornamelijk TDF, en soms een kleine ronde als de Dauphine of een klassieker.

Tuurlijk is het een momentopname maar toch wil iedereen in de Tour op zn sterkst zijn, als ik 5x de TDF simuleer met dezelfde stats wint Armstrong er 3, wordt ie 1x 2e of 3e en zakt ie ook wel een keer door het ijs.
Ik vind het ook gewoon leuk om daar af en toe mee bezig te zijn, beetje experimenteren en kijken of er goede resultaten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

ZAMoRANo schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:28:
Ik heb het spel vandaag ook gevonden en meteen even geinstalleerd. :P

Ook vond ik al een eerste versie van een database-editor, zo dat eerst even bijwerken.
zou ik je emailadres even mogen aub?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

Hebben meer van jullie ook het probleem dat het spel crashed als je een multiplayer seizoen opend? Elke keer nadat ik een team heb gekozen dan gooit hij het spel eruit. Ik heb de laatste patch geinstalleerd.

Iemand nog tips over het onderhandelen met de rijders over hun programma btw?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
..........

[ Voor 108% gewijzigd door Zamorano op 16-07-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik heb hem toch maar gekocht en met de laatste patch is hij best goed speelbaar. Ben een carriere begonnen met Shimano, maar 'normal' level blijkt nog wat te makkelijk. Ik sta dan ook 1e in de continental tour met Shimano, Reinerink staat 1e in de individuele continental tour en Kemna 4e ;) Misschien ga ik nog wel verder, maar dan alleen om Shimano naar de top te brengen, of ik start een nieuwe carriere. Ik speel overigens de wat grotere wedstrijden zelf en simuleer de rest.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/PCM0004.jpg

edit:
Toch ff patsen :P

[ Voor 12% gewijzigd door JohnnyBravo op 16-07-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 22:28

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb die demo net geprobeerd en ik vind het er allemaal super uit zien. Alleen de eerste keer sloeg mijn pc vast tijdens het laden. De tweede keer sprong ie automatisch over naar de Franse taal en sloeg ie na een tijdje koersen vast. Kon niks meer dan de pc uit zetten.

Maar in die korte tijd heb ik wel genoten van wat ik zag. Ook de manier van spelen, ook al snapte ik er nog niet veel van.

Is het een beetje de moeite om hem te halen? Want ik heb geen zin om nachten te tweaken voordat ie een beetje speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de nieuwste patch erop staan en een goede database en hij speelt goed. Het is zeker de beste cycling manager in de serie. Alles speelt soepel en is veel meer realistisch!

Dus wanneer je van dit soort games hou zal ik hem zeker aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

Anoniem: 149181 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:54:
Heb de nieuwste patch erop staan en een goede database en hij speelt goed. Het is zeker de beste cycling manager in de serie. Alles speelt soepel en is veel meer realistisch!

Dus wanneer je van dit soort games hou zal ik hem zeker aanbevelen.
Mee eens :), ik vond het in het begin allemaal nog wel erg moeilijk, maar dat heeft niks met
het spel te maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 08:34
Gaat dat simuleren nu sneller dan bijv. cycling manager 3? daar was dat echt zo'n saaie langdurende zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150037

Ik heb het spel zojuist gekocht, maar kan het niet spelen. Mijn muis is niet zichtbaar in het hoofdmenu. Hij beweegt wel, maar gaat vrij lastig zo zonder pointer........

Iemand een oplossing? Ctrl aanklikken helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Schijnt verholpen te zijn in patch 1.2r.
- Addition to setup at start of game enabling the removal of "Hardware Mouse" for players encountering the "invisible cursor" bug
De patch vind je op http://www.procyclingmanager.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150037

Ok, ga het gelijk proberen. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150053

Ik wacht nog even met Pro te kopen maar ik speel wel nog CyM 3, ik ben wel op zoek naar deftige up-to-date databases, helaas blijkt dit bijna niet te vinden te zijn. Zou iemand mij hier bij kunnen helpen?

Bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 150053 op 23-07-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 150053 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:58:
Ik wacht nog even met Pro te kopen maar ik speel wel nog CyM 3, ik ben wel op zoek naar deftige up-to-date databases, helaas blijkt dit bijna niet te vinden te zijn. Zou iemand mij hier bij kunnen helpen?

Bedankt
http://www.ppdb.nl/downloads_2.php

't is wel een 2004 database maar aangezien er nog maar weinigen cym3 spelen.
Anders misschien even op het cyanide forum kijken?
Momenteel ofline zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben met de laatste patch toch maar een career begonnen en ik vind het nu toch wel veel leuker dan in CyM4.
Ben begonnen met Comunidad Valenciana en zo te zien rijden we volgend jaar ProTour, krijg ook al altijd wildcards voor de grote rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150053

http://cyclingmanager3.free.fr/

Staat een goeie database, niet alles klopt met truitjes enzo maar als je snel tevreden bent en bereid ben hier en daar zelf nog wat aan te passen, is dit wel een goeie! (database dateert van juli 2005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag mijn PCM ontvangen, best leuk spelletje, patch 1.1r en 1.2r maar er zitten nog zoveeeeeeeeel bugs in. Ik won net met Petachi de eerste rit van de ronde van Australie. Staat er dat ik 5de ben geworden |:( Echt niet cool :P, en ik heb problemen met mijn muziek. Je kan toch je eigen muziek luisteren? Nou ik me hele map gekopiert naar Pro Cycling Manager--> sound--> MyMp3, maar het werkt niet |:( Weet iemand hoe dit wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 125609 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:54:
Ik heb vandaag mijn PCM ontvangen, best leuk spelletje, patch 1.1r en 1.2r maar er zitten nog zoveeeeeeeeel bugs in. Ik won net met Petachi de eerste rit van de ronde van Australie. Staat er dat ik 5de ben geworden |:( Echt niet cool :P, en ik heb problemen met mijn muziek. Je kan toch je eigen muziek luisteren? Nou ik me hele map gekopiert naar Pro Cycling Manager--> sound--> MyMp3, maar het werkt niet |:( Weet iemand hoe dit wel moet?
Mischien gewoon in de muziek folder waar de originele muziek staat?

Ben ik trouwens de enige die nog ongepatched speeld?
Als ik lees wat voor nieuwe problemen er dankzij de patches onstaan.
Ik speel toch alleen maar losse wedstrijden en zie verder geen problemen.
Zo schijnt met patch 1.2r demareren niet echt meer te werken en bouwt het rood heel snel op.
Om nog maar niet te spreken van de aloude sprint bug zoals hierboven beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoneRanger schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 21:55:
[...]

Mischien gewoon in de muziek folder waar de originele muziek staat?

Ben ik trouwens de enige die nog ongepatched speeld?
Als ik lees wat voor nieuwe problemen er dankzij de patches onstaan.
Ik speel toch alleen maar losse wedstrijden en zie verder geen problemen.
Zo schijnt met patch 1.2r demareren niet echt meer te werken en bouwt het rood heel snel op.
Om nog maar niet te spreken van de aloude sprint bug zoals hierboven beschreven.
Die sprintbug etc. zit er op de niet geupdate versie waarschijnlijk ook al op denk ik? Ik denk niet dat Cyanide Patches gaat maken waardoor de dingen slechter worde? Lijkt me logisch. Hoop dat ze er snel iets aan doen, dit is echt niet leuk. Gelukkig maar 36,50 voor betaald i.p.v. de meesten 49,95. En weer ff ontopic: ik heb geen last hoor van de demarragebug, en heb toch update 1.2r. Demarreren is 1 van de weinige dingen die het wel doen :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 125609 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:52:
[...]

Die sprintbug etc. zit er op de niet geupdate versie waarschijnlijk ook al op denk ik? Ik denk niet dat Cyanide Patches gaat maken waardoor de dingen slechter worde? Lijkt me logisch. Hoop dat ze er snel iets aan doen, dit is echt niet leuk. Gelukkig maar 36,50 voor betaald i.p.v. de meesten 49,95. En weer ff ontopic: ik heb geen last hoor van de demarragebug, en heb toch update 1.2r. Demarreren is 1 van de weinige dingen die het wel doen :P _/-\o_
Nope die bug zit niet in de originele versie.
Het rare is dat wanneer er een patch komt er bugs zijn gefixed maar nieuwe of oude ontstaan.
Maargoed, ik speel het al sinds deel 1 dus weet dat het in november of wanneer de laatste patch uitkomt alles gerepareerd is.
Tot dan speel ik gewoon zonder patches, dan maar geen cariere. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, het kan nog lang duren voordat alles perfect is. Gelukkig komt dit spel niet uit op een gameconsole :P die hadden mooi niks kunnen patchen. Gelukkig houden ze het maar bij de PC, maar hoop wel toch dat die sprintersbug verrekte snel wordt opgelost >:)

edit: Weer een grote fout ontdekt, als je in een kopgroepje zit voor het peloton, rijden de anderen alleen als jij ook op kort overnemen hebt staan. Als je op "ga voorin in de groep rijden'' stoppen de anderen ook ALTIJD met overnemen van elkaar, dan rijden ze allemaal langs elkaar i.p.v. achter elkaar. Als ik dan weer uit dat groepje ben ontsnapt (ervoor) gaan ze wel in 1 keer weer rijden. Iemand hier meer last van?

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 28-07-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Is dat niet altijd al geweest in alle voorgaande cycling managers??

Kmoet nog ff op mn nieuwe laptop wachten voordat ik hem ga halen. hopelijk zijn dan alle bugs eruit gefilterd

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

northwave4500 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:24:
Is dat niet altijd al geweest in alle voorgaande cycling managers??

Kmoet nog ff op mn nieuwe laptop wachten voordat ik hem ga halen. hopelijk zijn dan alle bugs eruit gefilterd
Nee in mijn CyM4 niet hoor :)
Maar nu dus wel :'(
jij hebt groot gelijkl, waarschijnlijk zullen er dan al heel wat bugjes eruitgefilterd worden

ps: Waarschijnlijk komt patch 1.3 morgen uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja Daar istie dan, patch 1.3 Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja Beta, installeer hem liever nog niet :9 wacht wel ff op 1.3r _/-\o_ uhh.., bij Cycling Manager gaat het patchen altijd toch tot 1.5? en niet verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Woei, ben nu ook verslaafd, lekker spel :) Gisteren binnengehad, vandaag serieus mee begonnen (wel eerst paar dagen de demo gespeeld).

Alleen heb ik één klein probleem, waar in de handleiding niets vermeld staat, en ik heb het hier ook nog niet zien staan (of ik moet er gruwelijk overheen lezen...).

Af en toe schiet het spel naar de Franse modus, terwijl ik toch echt Nederland heb gezegd (daar begint hij mee).

Aangezien mijn Franse kennis niet veel verder gaat dan 'oui' en 'non', is dat best lastig. Dit was iig met patch 1.2R, ik heb het net met 1.3B ook geprobeerd, hetzelfde verhaal...

Iemand een oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 29-07-2005 20:21 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm die fout heb ik nog nooit gehad, maar ik speel in het Engels.
Misschien dat dat beter gaat.

Meteen de database weer editten trouwens met de nieuwe patch, al die verkeerde namen bij Discovery, TMobile en Lampre vind ik maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

IK zou graag men eigen ploegje maken (met de naam Dot-Mine, bestaat echt! maar daar gaat het niet over )
Ik zou der ook paar gastjes willen insteken en moet leeftijden kunnen editen. Iemand enig idee hoe ik dit voor mekaar krijg? Ik moet een speciale editor hebben waarmee ik de age kan editen. Iemand enig idee?
Weet iemand soms ook hoe ik die ploeg in de cyanide pro tour krijg, want lijkt niet te lukken voor carriere, maar dan weer wel voor geen etappes :|

Kan iemand me ook uitleggen wanneer ik een traintje kan maken voor de spurt? want dat is me nog niet gelukt :'(
Ik heb wel al een goeie truk gevonde om een bergetappe te winne 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 145259 op 31-07-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Frieksk: idd, daar ben ik ook nog niet helemaal aan uit, aan die sprint... op de een of andere manier kan ik geen treintje opzetten, waardoor mijn sprinter (Förster, ik speel met Gerolsteiner) altijd in zijn eentje zit, en dus praktisch nooit hoog kan eindigen...
ZAMoRANo schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:27:
Hmm die fout heb ik nog nooit gehad, maar ik speel in het Engels.
Misschien dat dat beter gaat.
Ik weet al waar het aan lag: ik gebruikte de Real Names database, en daar ging het fout... toen ik de originele database herstelde (had hem ff gebackupped) was het probleem opgelost, blijft nu keurig in het NL draaien.

Enige nadeel is dat ik liever een Comesso heb dan een Cumesso. Bij dat woord heb ik toch weer heel andere associaties....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
wildhagen schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:29:
Frieksk: idd, daar ben ik ook nog niet helemaal aan uit, aan die sprint... op de een of andere manier kan ik geen treintje opzetten, waardoor mijn sprinter (Förster, ik speel met Gerolsteiner) altijd in zijn eentje zit, en dus praktisch nooit hoog kan eindigen...

[...]

Ik weet al waar het aan lag: ik gebruikte de Real Names database, en daar ging het fout... toen ik de originele database herstelde (had hem ff gebackupped) was het probleem opgelost, blijft nu keurig in het NL draaien.

Enige nadeel is dat ik liever een Comesso heb dan een Cumesso. Bij dat woord heb ik toch weer heel andere associaties....
Hmm misschien een andere database met echte namen gebruiken. Had je wel de juiste local.cdb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

Hmm misschien een andere database met echte namen gebruiken. Had je wel de juiste local.cdb?
nog zoiets, kan je me eens uitleggen waarvoor men wat gebruikt? zoals die local.cdd, database temp.cdd (in de ma original) en dan nog database in custom en eentje in orginal (2x dezelfde). dan hebt ge nog die in de map solo, met de naam carriere.cdd
ik raak daar niet wijs uit. Alsook, men zit altijd bezig over een convertor, maar waar zit in de directory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ZAMoRANo schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:23:
[...]

Kennelijk niet, of voor de verkeerde versie ofzo.

Ik wacht tot de Savoluca-database uitkomt, schijnt een goede te zijn, en zou deze week moeten uitkomen. Dan probeer ik het daarmee nog wel een keer.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
wildhagen schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:29:

[...]

Een treintje opzetten is best moeilijk kwa timing en geluk?
Maar dit is hoe ik het doe.
30-20km voor de finnish: knaven 99%, Moreni 99% [oneindig overnemen]
Boonen op 90% voor in de groep, Pozzato en Zanini 95% voor in de groep en beschermers van Boonen.
Dan 10km voor de finnish Boonen op volgen Pozzato en die weer op volgen Zanini, inspanning 99%
Knaven en Moreni weg.
Als het goed is rijd je dan op kop en kun je op een kilometer of 3 gaan sprinten met Zanini en dan volgen Boonen en Pozzato.
Kies nu het moment dan Bonen eroverheen kan gaan met de sprint-knop.
Dat moment kan zijn dat de sprint aantrekker[s] gaan stilvallen, dat je dicht genoeg bij de finnish bent of dat er iemand uit je wiel poogt te sprinten.

Leuker vind ik het om met een subtopper met behulp van een teammaat hardrijder naar voren te rijden en zo de suptopper pogen in het juiste treintje te krijgen.
Is echt een kick als je Edo van saunier dan op een 3e plek krijgt. 8)

Overigens de bovengenoemde getallen niet te nauw nemen het ligt allemaal aan de omstandigheden.
Net nog het peleton in 4 waaiers gereden.
Toen de eerste groep eraf moest kreeg ik plots hulp van CSC.
Hoezo realisme. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tnx voor de tip, LoneRanger, er zit nu iig verbetering in, werd in de laatste sprint toch mooi 8e, een hele verbetering met de 20e-25e plek die ik tot nu toe had. Had hoger gekund, als ik tenminste niet klem zat tussen Pagliarini en Davis... (slotrit in de Tour Down Under).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147095

Hier 3 links waar je zeker wat aan hebt.

http://www.cyanide-studio.com/forums/index.php?game=cym
Dit is het officiele forum, waar een heleboel over het spel te vinden is. Patches, files en shirts staan als eerste hier.

http://www.dbll.nl
De leukste Pro Cycling Manager community voor nederlandstaligen.
Het is ook een PCM multiplayer clan, die 3e van de wereld staat.

http://downloads.dbll.nl
Download Center met meer dan 300 downloads voor de Cycling Manager 4 en Pro Cycling Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

telkens als ik een game start en aan een spel deelneem, kan ik in het begin iedereen van me team gewoon besturen. Daarna kan ik niemand meer besturen, ik kan wel gewoon naar de wedstrijd blijven kyken. Bijvoorbeeld, boogerd ligt op kop (na 10 km) en blijft dan nog steeds op kop rijden op precies dezelfde afstand, snelheid en aantal kilometers per uur. Dat doen de anderen achter hem ook, precies dezelfde snelheid en aantal kilometers per uur toen ie het nog deed. Dan stop ik met het spel. Staat er groot: bij gamecenter: Connection was lost. Ps: Ik heb 1.3b geinstalleerd, en ik heb ook een router, moet ik misschien wat poorten openpleuren ofzo? en zo ja welke? alvast bedankt

edit: poorten al geprobeerd, werkt niet... andere suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al iemand iets gevonden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Geen idee joh, ik multyplay niet.

misschien heb je hier wat aan:
http://www.cyanide-studio...f8cf5ce28f3e3b134e532feec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dankjewel man, zie nu (na lang zoeken) dat ik niet de enige ben met dit probleem, er is helaas nog geen oplossing voor...

TJA CYANIDE HEEE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18151

Radical1980 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:19:
Systeemeisen:
min specs:
-800 Mhz processor / 256 RAM / 32 MB Graphic card (with TnL) and 1.2 Gb HD space.
Ik heb een Ati 9600se, maar kan nergens vinden of deze kaart ook TnL heeft. Ik wil dit spel namelijk graag kopen, maar wil uiteraard wel eerst weten of dit spel wel op mijn pc draait. Zou iemand me kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Anoniem: 18151 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:58:
[...]

Ik heb een Ati 9600se, maar kan nergens vinden of deze kaart ook TnL heeft. Ik wil dit spel namelijk graag kopen, maar wil uiteraard wel eerst weten of dit spel wel op mijn pc draait. Zou iemand me kunnen helpen?
google --> zoeken op: tnl support 9600se: http://academic.evergreen...un06/videocard_guide.html
What is Hardware TnL(T&L)?

Hardware TnL stands for Hardware Transform and Lighting. While not strictly a DirectX feature, it is a hardware requirement on modern games, and if your videocard does not support it, they will not run. All nVidia videocards Geforce and higher support it, as do all ATI videocards from the Radeon up, except for the Radeon VE/7000. The only common cards that do NOT support it are the Kyro/Kyro2 videocards, commonly sold under the Hercules 3D Prophet brand name.

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151342

Hoi, ik heb die database editor van zamorano gedownload, maar nu stel ik mij de vraag welke database ik als basis moet nemen, want ik krijg steeds de foutmelding:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCP71.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Zamorano kan je me aub zo snel mogelijk hierover antwoorden?
groeten mayor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Patch 1.3r (final) is uit.
Anoniem: 151342 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 09:33:
Hoi, ik heb die database editor van zamorano gedownload, maar nu stel ik mij de vraag welke database ik als basis moet nemen, want ik krijg steeds de foutmelding:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCP71.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Zamorano kan je me aub zo snel mogelijk hierover antwoorden?
groeten mayor
Het is niet "mijn" editor hoor. :7
Al geprobeerd de editor opnieuw te installeren?
Ik meende trouwens dat er op de website iets stond over die .dll en dat je die ook kon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151679

wa bevat die nieuwe patch eigelijk allemaal? :? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff ik kan dus nog steeds niet online spelen, gewoon omdat cyanide mijn router (nog) niet ondersteund waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Inmiddels is Patch 1.4 Alpha uit.
ftp://ftp.cyanide-studio....Install_PCM_Patch_14A.exe

This patch contains all corrections of patch 1.3R.

- It also solves the connexion problem when running in multi from the Gamecenter.
- It fixes the bug of Time Trial when cyclists withdraw.

Pagina: 1