Ik wil voor een kennis een goedkoop pctje inelkaar futselen en zoek een behuizing. Toen kwam ik deze tegen maar weet dus niet welke het is.
Ideeen?
[ Voor 100% gewijzigd door ACID-dude op 03-06-2005 13:16 ]
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Mail Norrod dan?ACID-dude schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:12:
Norrod verkoopt ze.
Ik denk dat je ff moet kijken wie dit topic gestart heeft
ik ken iemand die op de afdeling inkoop zit en die zei dat het HP wasACID-dude schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:12:
Norrod verkoopt ze.
Kwaliteit is niveau Sweex en de voeding is behoorlijk bagger. Bij de Norrod in ieder geval.
[ Voor 20% gewijzigd door CRAM op 03-06-2005 13:17 ]
Dat is die uit die link van mij idd.
[ Voor 3% gewijzigd door ACID-dude op 03-06-2005 13:24 ]
ik ben zelf ook erg kritisch op voedingen etc maar je overdrijft wel een beetje. Ken wel wat mensen die dat norrod kastje hebben en tot nu toe nooit een probleem hebben gehad.BoudewijnLinux schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:19:
haha ja zelfs die pc's hebben een goede psu nodig (instabiel? stroompieken? geluid?). Ik zou voor 30E meer een aopen qf-50c kopen... dat vind ik erg veel bang for the buck (alhoewel ik een pc-v2100 draai).
Oslik blyat! Oslik!
zou kunnen...maar als je op type nummer zoekt, en ook zonder toevoegingen, dan nog vind ie em niet. Naja je vind wel wat maar geen plaatje erbij...dion_b schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:49:
Kan zijn dat je moeite hebt de kast te vinden omdat je de verkeerde zoektermen gebruikt:
MicroATX kort je af als uATX, niet m-ATX oid (in het SI is m de afkorting voor mili, soms wordt het ook voor mini gebruikt, maar nooit voor micro, daarvoor wordt de griekse letter 'mu' gebruikt, dat in modern technische schrijfwijze als 'u' neergezet wordt).
Waar ik ze koop, zit er wel voeding in.A_L schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:49:
Bij die kast wordt geeneens een voeding bijgeleverd!
Wat heeft iedereen toch over een slechte kwaliteit voeding!?
Stop er gewoon een nette voeding in en je bent klaar.
Heb jij em gekocht dan? Bij mij werd er toch echt een voeding bijgeleverd. Maar een dure voeding in zo'n kast... Dan toch liever in één keer goed.A_L schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:49:
Bij die kast wordt geeneens een voeding bijgeleverd!
Wat heeft iedereen toch over een slechte kwaliteit voeding!?
Stop er gewoon een nette voeding in en je bent klaar.
[ Voor 1% gewijzigd door Harmsen op 03-06-2005 13:58 . Reden: prijs is omhoog gegaan ]
What a fine day for Science! | Specs
Dat zie je steeds meer tegenwoordig, bijv de Asus A8N SLIm33p schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:55:
Zit er bij dat bovenste plaatje nou firewire onboard? Dat heb ik nog nooit gezien...
Idd, ook bij MSI RS480M2-IL. Mooi boardje.Jimster schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:00:
[...]
Dat zie je steeds meer tegenwoordig, bijv de Asus A8N SLI
Je hebt het over de MSI RS480M2-IL? Wat bedoel je met dood?CRAM schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:04:
dat is boardje wat ik erin ga zetten
had dat bordje al besteld....is ie dood
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq