Ik krijg de onderstaande error als ik naar localhost/phpmyadmin ga.
Ik heb al even wat gezocht naar het probleem en ik heb wel wat gevonden (link) en daaruit kon ik opmaken dat ik een client zou moeten upgraden, en ik ben dus van PHP 4.3.10 naar 4.3.11 gegaan maar dat maakt niks uit helaas.
Ik heb dus ook de allernieuwste versies van alles.
Heeft iemand toevallig ook deze combinatie van versies en werkt het wel, laat het dan even weten, dat betekent dus dat het probleem ergens anders zou liggen.
- Apache: 2.0.53
- PHP: 4.3.11
- Mysql: 4.1.11
Ik heb al even wat gezocht naar het probleem en ik heb wel wat gevonden (link) en daaruit kon ik opmaken dat ik een client zou moeten upgraden, en ik ben dus van PHP 4.3.10 naar 4.3.11 gegaan maar dat maakt niks uit helaas.
Ik heb dus ook de allernieuwste versies van alles.
Heeft iemand toevallig ook deze combinatie van versies en werkt het wel, laat het dan even weten, dat betekent dus dat het probleem ergens anders zou liggen.
Programma versies:phpMyAdmin probeerde met de MySQL server te verbinden maar de server weigerde de verbinding. Controleer de host, de gebruikersnaam en het wachtwoord in config.inc.php en zorg er voor dat deze overeenkomen met de informatie die u van de Beheerder van de MySQL server kreeg.
Fout
MySQL retourneerde:
#1251 - Client does not support authentication protocol requested by server; consider upgrading MySQL client
- Apache: 2.0.53
- PHP: 4.3.11
- Mysql: 4.1.11
[ Voor 4% gewijzigd door RAZORDUDE op 18-04-2005 00:15 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]