Toon posts:

TV als 2e monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb laatst onder andere een nieuwe videokaart laten inbouwen. Nu probeer ik net als vroeger, mn TV aan te sluiten via een kabel. Werkte altijd prima, alleen nu krijg ik opeens alleen maar zwart beeld. Ik heb al hulp gezocht op Nvidia.com en die kwamen met dit aan:

http://nvidia.custhelp.co...HQ9dHY*&p_li=&p_topview=1

Het gaat bij mij bij stap 2 mis: ik kan dat menu'tje niet veranderen, die TV format is grijs en kan ik niks in selecteren.

Ik heb een GeForce FX5500 met nieuwste drivers. Iemand enig idee hoe ik weer kleur op mn tv krijg?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 08:19
Dit is meer iets voor Videoplanken & Beeldkanonnen, dus ik verplaats je topic daar naartoe :) Heb je overigens De grote tv-out FAQ al eens doorgenomen? En wat voor kabel gebruik je precies? Wel alles goed aangesloten?

Verwijderd

ik heb ook weleens een probleempje met de tv op de pc aansluiten.
Soms kon ik ook niet de tv als output selecteren (9700 btw, maar is irrelevant voor mijn oplossing). Ik heb dit opgelost door de tv te verbinden, de tv aan te zetten, en dan rebooten. Dan ging de tv automatisch aan en liet het bureaublad zien, netzoals mijn monitor dat ook deed. Daarna kun je dan de rest instellen.

Ook had ik weleens het probleem dat als ik een film wilde kijken, dat ik de film niet kon zien, alles behalve de film. Dat gedeelte van het scherm was dan gewoon zwart. Ik heb een tijd later toen uitgevonden dat het aan bsplayer lag, met WMP was er geen probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de help, maar het bleek dus dat er iets mis was met mn kabel, was te lang ofzo, toch bedankt voor de feedback :)