Toon posts:

[outlook 2003] sync probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een probleem. Ik heb een hp ipaq pda wat ik voor geen mogelijkheid aan het sinchroniseren krijg met outlook 2003. Het synchroniseren gaat goed totdat activesync bij de calender komt. Dan krijg je deze melding.

Afbeeldingslocatie: http://www.exir.nl/1.jpg
als je dan op resolve items klikt kun je doodleuk 26 keer op cancel drukken.
Afbeeldingslocatie: http://www.exir.nl/2.jpg
Het ziet ernaar uit dat de gebruikersnaam niet voorkomt in zijn eigen agenda. Deze naam heb ik al handmatig toegevoegd, maar zelfs dan werkt het niet. Op google kan ik hier niets over vinden wat het probleem op kan lossen. De pda is aangesloten op de pc via usb. Er is gekozen om de pda alleen met het werkstation te syncen en niet met de hele 2003 server (wat overigens ook aanwezig is)

Heeft iemand misschien een optie waar het aan kan liggen???

thnx in advance :)

Verwijderd

Topicstarter
*kickje*

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm, hij geeft aan dat er 26 items in de agenda niet gesynced worden en dan komt er een vraag over namen controleren. :?
Heb je de iPaq al eens een harde reset gegeven om hiermee vanaf 0 te beginnen?

Verwijderd

misschien dat deze link je verder helpt?
http://www.pocketpcjunkie...ync/1581/unresolved-items

Verwijderd

Topicstarter
ok..thnx
kga het zodra ik op het werk ben gelijk proberen :)

Verwijderd

Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit helpt maar mischient toch het proberen waard:

Nieuwe asociatie aanmaken? I-paq uit de cradle halen en alle inhoud van de i-paq zelf wissen.

Als alles goed gaat synchroniseert hij dan weer als voorheen.

Verwijderd

Topicstarter
ok..de sync werkt weer. Er is alleen nog iets vaags aan de hand. De 26 unresolved items blijft staan. Deze wil die hoe dan ook niet syncen. Wanneer ik een nieuwe afspraak plan op een van de 2 wordt het netjes gesyncd. Op de pda staan nog 26 andere items wat naar de pc moet worden gesyncd wat dus niet gebeurd. Wanneer ik op de pc handmatig de afspraak plan wordt deze gesyncd naar de pda en staat er dus 2x in :?

komt iemand dit bekend voor??

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:12:
ok..de sync werkt weer. Er is alleen nog iets vaags aan de hand. De 26 unresolved items blijft staan. Deze wil die hoe dan ook niet syncen. Wanneer ik een nieuwe afspraak plan op een van de 2 wordt het netjes gesyncd. Op de pda staan nog 26 andere items wat naar de pc moet worden gesyncd wat dus niet gebeurd. Wanneer ik op de pc handmatig de afspraak plan wordt deze gesyncd naar de pda en staat er dus 2x in :?

komt iemand dit bekend voor??
Als je de iPaq leeggooit (een harde reset dus) is alles eruit (echt alles)! Maar ik denk dat dit wel wat oplost, aangezien je dan die 26 items dan kwijt bent.

Verwijderd

Topicstarter
mjah maar ik maak liever de 26 items opnieuw aan dan dat ik alles van de pda afgooi :)
Pagina: 1