Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pda.tweakers.net op palm met plucker

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11 22:18
Ik realiseer me dat dit forum is bedoeld om bugs over het forum te melden. Ik heb echter sinds een week of twee een probleem met pda.tweakers.net. Ik heb pda.tweakers.net al ruim een jaar bij me in mijn palm met plucker software. Sinds twee weken lukt dat niet meer en stopt plucker met een foutmelding.

Ik heb wat nagevraagd en ook andere palm gebruikers hebben hier last van. Uiteraard heb ik het channel al opnieuw toegevoegd, software opnieuw geinstalleerd, gecheckt of pda.tweakers.net wel in de lucht was etc. etc. maar niets helpt. Plucker stopt met een foutmelding. is er onlangs iets gewijzigd aan pda.tweakers.net?

De foutcode vliegt langs en heb ik met een screencapture opgenomen. Typos daargelaten is het iets als:

Processing http://pda.tweakers.net/..

retrieved ok

Error: unknown error parsing document http://pda.tweakers.net/:

Traceback (most recent call last):

File ""c:\program files\plucker/parser/python\Pyplucker\parser.py", line 28, in generic_parser = textparser.structuredHTMLparser (url,data,headers,config, attributes)

File ""c:\program files\plucker/parser/python\Pyplucker\Textparser.py, line 1150, in__init__ self feed text

Ik zou graag tweakers.net weer mee kunnen nemen. Bovenstaande code zegt mij persoonlijk niets.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41

crisp

Devver

Pixelated

Dat duidt op een HTML error. Er zitten nog wel wat nesting foutjes in de HTML zie ik nu, die zal ik er eens uithalen.

Frontpage related stuff hoort trouwens in Frontpage Algemeen of liever nog in de devtrack

Intentionally left blank

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 15:53
De oorzaak van de foutmelding is de <font color=""> die aan het begin staat. Het lege color attribute brengt de plucker parser van de wijs.

• jaspov
Dank voor de toelichting. Betekent dit dat dat binnenkort opgelost is?

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 15:58

T.T.

Sowieso

Hieraan gerelateerd de vraag die ik vorig jaar stelde:
GoT niet meer leesbaar op Palm PDA

Is al aan te geven wanneer het PDA template beschikbaar is? Er wordt namelijk al meer dan 2 jaar gezegd dat het onderweg is :)

[ Voor 16% gewijzigd door T.T. op 25-03-2005 11:01 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Jaspov schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:50:
Dank voor de toelichting. Betekent dit dat dat binnenkort opgelost is?
Ik ben er mee bezig ja; ik had al een vermoeden dat het daaraan lag (hoewel het erg slordig is als een browser crashed op mall-formed HTML).

Intentionally left blank

• jaspov
Top, alvast bedankt. Plucker is niet echt een browsers. Het is een soort offline browser die webpaginas inlaad, comprimeert en opslaat in een eigen formaat. Bij dat omzetten gaat het blijkbaar mis.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

PDA heeft inmiddels een overhaul gehad; hopelijk lost het de problemen op :)

Intentionally left blank

• jaspov
Hij draait weer op mijn palm! thanks!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ok, opgelost dus :)