Helaas heb ik per ongeluk ooit alle images van mijn server verwijderd zien worden, dus staan hier een aantal kruisjes wat niet zo mooi is
zelf heb ik een nieuw project voltooid, en om dan toch maar voor wat nieuwe plaatjes te zorgen zal ik deze hier posten. Als er mensen zijn die hun plaatjes in de TS willen moeten ze die maar even naar mij mailen of dit hier in het topic melden.

www.PiXFrame.tk voor alle foto's en uitleg
Als ik binnenkort wat meer tijd heb (waarshijnlijk begin februari) zal ik eens een keer een nieuwe startpost met banner en plaatjes gaan maken, mits het topic in de tussentijd een beetje blijft leven...
Ik zal de tabel ook nog even laten staan, die kan dan mooi hergebruikt worden!
Special thanks to RicX voor de table
www.PiXFrame.tk voor alle foto's en uitleg
Als ik binnenkort wat meer tijd heb (waarshijnlijk begin februari) zal ik eens een keer een nieuwe startpost met banner en plaatjes gaan maken, mits het topic in de tussentijd een beetje blijft leven...
Ik zal de tabel ook nog even laten staan, die kan dan mooi hergebruikt worden!
![]() |
Lapmod [Digitale Fotolijst] deel 2 |
Jaja, hier issie dan, het vervolg op het over-populaire, 40 pagina's tellende topic: Lapmod [digitale fotolijst] Hier even een verzameling van de resultaten die het vorige topic opgeleverd hebben... |
Het eerste topic was van Ik De Buurman. Maar, dat had hij dan weer geinspireerd op het oer-idee van Vich: Hiermee is het allemaal begonnen. |
Dan de uitvoering van JaltaH: Hij dacht de primeur te hebben, maar dat had Ik De Buurman dus al... |
Toen kwam mijn grote voorbeeld, matthijst, met deze alternatieve, originele en zeker geniale uitvoering: Met deze mod werd hij echt mijn held |
cablerichy liet toen even zien dat hij dit gemaakt had: ook erg mooi! |
Daarna liet MetalRush zijn creatie zien: |
Vervolgens toonde zeekoe zijn veelbesproken creatie aan het publiek, een compleet eigenwijze maar toch geweldige variant van de fotolijst die voor veel gespreksstof zorgde |
En kort daarna volgde roborobbie: |
GE-NI-AAL |
Tot nog toe redelijk hetzelfde allemaal, maar dan verschijnen ineens deze fotos in het topic: Maker onbekend, maar dit is een GE-NI-ALE mod! echt hulde voor deze onbekende |
En tot slot hieronder nog pics van mijn eigen modje (naar het voorbeeld van matthijst)... Meer informatie en een soort van tutorial over mijn mod kun je vinden op http://www.lapmod.tk |
Oude Topic |
Als je zin en tijd hebt, moet je even het oude topic helemaal doorlezen: In het oude topic zijn nog een paar andere fotos te vinden, van mods die nog niet af waren, of van mensen die met een mod bezig zijn. Deze zijn niet in deze gallery opgenomen, maar zo gauw deze af zijn kunnen ze gewoon hier gepost worden! En wat mij betreft wordt Deeltje twee nog veel sneller groot, omdat iedereen aan het lapmodden slaat! |
Update 1: jk_warrior |
Een paar minuten nadat dit topic gemaakt was kwamen er nog twee inzendingen binnen, die zeker de moeite waard zijn om in deze gallery opgenomen te worden, nummer 1 is van jk_warrior en ziet er als volgt uit: Deze mod is ook te vinden in het topic Oude laptop (1985) gesloopt en werkend. |
Update 2: FloraX |
De tweede mooie, noemenswaardige nieuwkomer is FloraX, met deze mooie uitvoering, hoort hij ook zeker in deze TS thuis: Hij heeft ook nog enkele screenshots van zijn eigen geschreven MMBox software: |
Update 3: FloraX |
FloraX Heeft zijn software hier ter beschikking gestelld voor alle lapmodders: MMBoX Software v0.3 het programma is erg mooi, en hier kun je meer info vinden. |
Update 4: Sander |
Hierbij nog wat mooie foto's van de lapmod van Sander: |
Update 5: Elco |
Hierbij nog wat mooie foto's van de lapmod in progres van een mede-elektro-student, Elco: |
Update 6: FloraX |
FloraX Heeft zijn software weer ge-update: MMBoX Software v0.4 |
Op naar Lapmod [digitale fotolijst] deel 3 !!! |
[ Voor 100% gewijzigd door Jgsvuden op 14-12-2006 16:09 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<