probleem powerdvd6 deluxe

Pagina: 1
Acties:

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 12:27
Hallo

eerst de situatie: op mijn C: staat windows 2000 (40GB) geinstalleerd, op me d: staat winxp sp2 geinstalleerd (120GB), dus dual boot

Ik installeer powerdvd6 (win xp), maar wanneer ik dubbelklik op het icoon, zie ik wel da er iets geladen wordt, zie ook het lichtje van de HDD branden, maar powerdvd verschijnt niet op het scherm.
Wanneer ik dan kijk via ctrl alt del naar processen, dan staat powerdvd.exe er gewoon tussen

Heb em al proberen te installeren op C: wel in win xp, al gedeinstalleerd, terug geinstalleerd, maar powerdvd 6 wilt niet werken.

Patch kan je nog niet installeren, want na het starten van powerdvd6 moet je eerst je serial ingeven. Maar powerdvd start al nie

Win XP zal ik nie opnieuw installeren voor dit programma, is een verse installatie.

via google heb ik al gezocht

Enige oplossing?

Greetz

Dragunov

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi Dragunov,

Watvoor patch hebben we het over? en krijg je ook foutmeldingen?

Hier op GoT doen we elkaar permanent de groeten zoals je in Algemene gedragsregels (Netiquette) kunt lezen. Dit hoef je dus niet onder iedere post te doen :P Heb je ook de laatste versie van het programma? En wat heb je er al over kunnen vinden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Dragunov
Ok, dus ik heb powerdvd 6 en mijn serial natuurlijk :), op de site staat er al een patch voor enkele bugs te pletten, maar eerst moet ik in powerdvd 6 geraken om hem te activeren en dan pas kan ik de patch installeren

Maar als ik de snelkoppeling aanklik, laadt ie precies wel, ik zie hem staan tussen me processen, maar zie ik hem niet op me scherm, dus de titel en zo

Ik heb eigenlijk niks over dit probleem gevonden, ik bedoel, geen mogelijke oplossingen, gewoon da sommige mensen dit probleem ook hebben onder windows xp sp2 en anderen heb het dan niet.
Dus voorlopig sta ik nog geen stap verder

Op me windows 2000 werkt ie wel, zonet getest en daar kan ik wel de key invullen en dan de patch installeren, maar onder windows xp heeft ie zo te zien problemen en het ligt niet aan me installatie, wat het is een 'verse' en als anderen dit probleem hebben, dan is et mss het sp2.

• Dragunov
probleem is opgelost door microsoft antispyware ervan te smijten

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 16:21
volgens mij is een unistall niet nodig. Voordat ik de alleereerste keer PowerDVD 6 opstart:
- MS anti spyware afsluiten.
- PowerDVD starten, deze start nu dus gewoon op.
- Registratie scherm invullen.
- PowerDVD draait
- MS anti spyware kan weer gestart worden.

Ook na een reboot start PowerDVD 6 nu gewoon op zonder eerst MS Anti spyware eerst af te sluiten.

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
jah ik heb dit probleem ook... en bij mij is het nu ook opgelost !! thnx allemaal :-D
Pagina: 1