Probleempje met power dvd

Pagina: 1
Acties:

• Bobsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-02-2025
Ik heb hier een oude windows 98 pc waarop ik power dvd 5.0, als ik een film begin krijg ik gewoon perfect geluid maar geen beeld. Als je de configuratie moet weten of iets anders post het dan hier, ik moet hier gewoon een oplossing:p

Grtz

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
al met andere dvd programma's/oude versies geprobeert??
hoe hoog is je cpu load??(bij divx ging het geluid ook gewoon door terwijl het beeld haperde op een te trage pc)
heb je dma aanstaan voor je dvd drive, zie daar voor ook evt de diagnostische spul van powerdvd

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:59
Hardwarematige versnelling video uitzetten dan werkt het wel.
Waardschijnlijk geeft je vidkaartje de beelden niet goed weer ( driver probleem ).
Als je de versnelling uitzet ( hardware matige in opties powerDVD ) dan moet hij weer werken.

Always bet on Huub

• Bobsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-02-2025
Ik zal wel een andere dvd player proberen maar ik verwacht er niet al te veel van, cpu load valt niet te zien in 98 maar hoog is het niet, hij kan het wel aan. Dma staat wel aan. En hardwarematige versnellingen had ik al uitgezet. Dus als jullie nog iets weten, post het dan aub

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Pure_666 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:32:
cpu load valt niet te zien in 98 maar hoog is het niet
Met Wintop kun je dat (en meer) zien.

Probeer eens nieuwere drivers voor je V-kaart, een nieuwere DirectX versie en eventueel kun je het ook nog op een lagere resolutie/hogere refresh rate proberen.