Hoofdcategorieën
Topicacties

[mp3] nieuwe sony MP3 spelers.

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Nieuw Topic
quote:
jvvv schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:00:
Ik hoop heel hard dat Sony hier heel goede marketing voor doet. Kunnen ze eindelijk eens terug de draagbare muziekspelersmarkt herwinnen !!! Don't fuck it sony, deze spelers zijn top!

Tja, over die marketing. Ik heb altijd het idee dat Sony totaal geen moeite doet om hun producten te verkopen ofzo... Ik heb nooit een reclame gezien van HiMD of van hun inmiddels niet meer zo nieuwe NwE95/99 serie mp3spelers. En toch verkopen ze redelijk denk ik.
Maar als ze het een beetje handig aanpakken hebben ze zo hún Walkman markt weer terug. En dat kunnen ze wel; kijk naar de marketing van de PS1 en PS2 destijds, als warme broodjes gingen die...

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Toch mis ik dan weer de FM tuner op die MD walkmans. Gemiste kans in mijn ogen.

quote:
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:46:
Toch mis ik dan weer de FM tuner op die MD walkmans. Gemiste kans in mijn ogen.
Die stoppen ze soms in de AB :)

Reg. datum: 04 oktober 2004

Wanneer deze uitkomen verkoop ik mijn NetMD en koop ik dat topmodel HiMD met het knappe OLED schermpje :)
Ohja ff vraagje, werken die nieuwste reeks HiMD spelers dan ook gewoon als externe harde schijf? Dus kan je er ook muziek opzetten zonder de Sony software te gebruiken? Want ik draai Linux, en de Sonicstage software die bij m'n huidige NetMD zit is de enige reden waarom ik windows (nog) niet van m'n hdd kan wissen.

enkrypt wijzigde dit bericht 19-02-2005 18:27 (61%)

"Gek"
Reg. datum: 29 december 2003

quote:
Menesis schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:45:
Hier zijn grote afbeeldingen te vinden van de nieuwe minidisc units!
http://www.minidisc.org/part_Hi-MD_Sony.html (de bovenste 3 momenteel :P )
(meer dan een megapixel meestal)

http://www.sonyproductinformatie.nl

dan ffkes deze schoonheden opzoeken... dan staat er in het klein iets bij in de zin van "Download Hi-Res foto's"

:) Officeel van Sony :)

persoonlijk denk ik dat ik gewoon ga voor de RH10 :) ik ga gewoon een keer gek doen :) hopelijk gebruiken ze er wel 900MaH bats in :) kan je er een 1450MaH voor in de plaats doen :P.... Wat dus een paar uur extra aan luister plezier geeft!!! :D })

P4T wijzigde dit bericht 19-02-2005 19:14 (7%)
Reden: Veel Typo's

Men heeft het recht om zich gek gedragen, maar sommige maken van dat recht misbruik!

"Gek"

quote:
enkrypt schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:24:
Wanneer deze uitkomen verkoop ik mijn NetMD en koop ik dat topmodel HiMD met het knappe OLED schermpje :)
Ohja ff vraagje, werken die nieuwste reeks HiMD spelers dan ook gewoon als externe harde schijf? Dus kan je er ook muziek opzetten zonder de Sony software te gebruiken? Want ik draai Linux, en de Sonicstage software die bij m'n huidige NetMD zit is de enige reden waarom ik windows (nog) niet van m'n hdd kan wissen.
Volgens mij is het een FAT based lieverdje :) dus je kan er als het goed is zo op gluren iig dat denk ik dan maar hoor O-)

Men heeft het recht om zich gek gedragen, maar sommige maken van dat recht misbruik!

"Gek"

hier verder lullen over de FLASH-MP3 spelers van Sony...

in het Hi-MD topic staat nu ook alle info over de Hi-MD spelers :) en

Dit topic blijft dan dus gespaard voor de FLASH spelers omdat Hi-MD al z'n Eigen topic heeft :)

Flipje uit Tiel

zien er leuk uit die spelers, wat ik zelf alleen graag zou zien is dan een dergelijke speler sd schijfjes met mp3tjes zou eten, maar ik geloof dat ik weer eens iets onmogelijks wil..

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

"Gek"

MSI Megaplayer xxx zou dit toch kunne? of uhmmmm tjah :) zijn er nog wel een paar :)

Reg. datum: 17 augustus 2001

Ik vind het wel jammer dat die Hi-MD schijfjes niet compatibel zijn met de PSP. Maar misschien zeur ik teveel. ;)

Gallery | Sony A100 + grip + glas | Sony VAIO FZ38M | Last.fm
I give a little to you, I give a little to him, I give a little to her.... ~ Editors

Q6600 is fijn
Reg. datum: 27 september 2001

Dat zou idd heel erg handig zijn. Ik snap sowieso niet waarom Sony 2 nagenoeg gelijk incompatibele discs heeft nu (UMD en (Hi)MD). Had dan ook in de PSP een (Hi)MD gedaan of meteen alles over op UMD.
quote:
SURFivor schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:16:
dat MD-systeem blijven ze toch elke keer weer nieuw leven in pompen, wie wil er nou een zielige 1GB als er al spelers van 20GB+ bestaan? Die NET-MD zal ook wel weer vrij prijzig zijn, +400 euro ofzo. Voor minder geld heb je iets veel nuttigers.
Ik vind het systeem heerlijk. Ik heb een mp3speler gehad maar ik vind het niks. Gewoon verschillende discjes (en je kunt oneindig uitbreiden, vind ik ook erg handig).

Brent wijzigde dit bericht 19-02-2005 22:05 (57%)

Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos

Nu met nieuw icon
Reg. datum: 20 juli 2000

quote:
SURFivor schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:16:
dat MD-systeem blijven ze toch elke keer weer nieuw leven in pompen, wie wil er nou een zielige 1GB als er al spelers van 20GB+ bestaan? Die NET-MD zal ook wel weer vrij prijzig zijn, +400 euro ofzo. Voor minder geld heb je iets veel nuttigers.
wat een onzin? Bij welke andere speler koop jij voor 8 euro 1 GB erbij?

Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.

quote:
Davitos schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:50:
[...]

[afbeelding]

MCMD-R1
Features:
Card reader
• Hi-MD WALKMAN exclusive accessory to archive all digital images on Hi-MD discs
• Compatible with all popular flash media cards
• One touch copy button
• Transfers all kinds of PC, audio and visual data
• Low cost picture archiving: store over 700 pictures* on a 1GB disc for less than 10 euro
• Long battery life: store over 700 pictures* with one set of 4 AAA batteries
• USB 1.1 port
*) at 3.2 Megapixel mode assuming 1 picture is 1.4 MB
Haha Sony jat het Apple ontwerp.

www.partypeepz.nl

quote:
Menesis schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:42:
Tja, over die marketing. Ik heb altijd het idee dat Sony totaal geen moeite doet om hun producten te verkopen ofzo... Ik heb nooit een reclame gezien van HiMD of van hun inmiddels niet meer zo nieuwe NwE95/99 serie mp3spelers. En toch verkopen ze redelijk denk ik.
Maar als ze het een beetje handig aanpakken hebben ze zo hún Walkman markt weer terug. En dat kunnen ze wel; kijk naar de marketing van de PS1 en PS2 destijds, als warme broodjes gingen die...

De kracht van Sony zit hem toch enorm in marketing en design. Een Sony ziet er vaak nèt iets gelikter uit dan een concurrent. Verder is het voor een winkel interessant om Sony producten te verkopen (laat ik er maar niet meer over zeggen).

De NWE55/95/99 zijn inderdaad veelverkochte spelers, maar dat komt ook door de sublieme vormgeving. Verder hebben die modellen zo'n beetje de langste batterijspeelduur van alle mp3-spelers.

Ik vind die 505 in de blauwe kleur er echt geweldig mooi uitzien trouwens en ik denk dat deze een serieuze kans maakt mijn eerste mp3 speler te worden :).

"Gek"

quote:
itsontoday schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 22:01:
[...]

Haha Sony jat het Apple ontwerp.

dat was maar een concept |:(

maar praat ff verder in het anderer topic :) dan blijft deze "schoon" van Hi-MD :)

P4T wijzigde dit bericht 19-02-2005 23:17 (19%)

Heeft iemand al een complete prijslijst van bovengenoemde apparaten? dollars, yen etc?

Q6600 is fijn

Zoekt en gij zult vinden :)

Op internet vind je een website die zegt dat de NW-E505 in April uit komt. Dat is vrij snel dus. Nu inderdaad nog de prijzen, maar 512 MB zal, Sony kennende, wel rond de 150 euro komen te liggen, of misschien nog wel minder zelfs.

Woosh-begone

quote:
Dennis schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:40:
Op internet vind je een website die zegt dat de NW-E505 in April uit komt. Dat is vrij snel dus. Nu inderdaad nog de prijzen, maar 512 MB zal, Sony kennende, wel rond de 150 euro komen te liggen, of misschien nog wel minder zelfs.
Ik denk eerder 180 euro. Waarom? Huidige 95 is ook 180 euro.

Q6600 - 8800GT - P5N32-E SLI Plus - 4 GB PC5300 - Thermalright/Nexus/Antec

quote:
Ramon de Jesus schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 21:57:
wat een onzin? Bij welke andere speler koop jij voor 8 euro 1 GB erbij?
dat is een appel met een peer vergelijken :)

Q6600 is fijn

quote:
SURFivor schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:17:
[...]

dat is een appel met een peer vergelijken :)
Precies. Begin er dan ook niet mee.

Reg. datum: 21 oktober 2001

quote:
Breepee schreef op zondag 20 februari 2005 @ 19:33:
[...]

Precies. Begin er dan ook niet mee.

Ik heb zelf ook meerdere md-spelers gehad... een enorme verzameling aan schijfjes staan nog steeds op me bureau....

Maar het gemak van 1 apparaat waar al mijn muziek opstaat heeft mij toch doen kiezen voor een ipod...

Q6600 is fijn

Tsja, mij muziekverzameling past toch niet op een mp3speler, hoe groot die ook is (vanaf 200GB zou het kunnen, maar zulke spelers zijn er nog niet). Daarbij vind ik die discjes heel praktisch, in plaats van een bepaald genre of artiest, pak ik zo'n discje. OK ik heb niet alles bij me, maar dat kan ik toch niet en vind ik ook niet zo heel noodzakelijk.

Maargoed, daar gaat het hier niet om, het gaat om wat voor leuke mp3spelere Sony nu wel weer heeft :)

Reg. datum: 15 februari 2005

quote:
phantom_Dream schreef op zondag 20 februari 2005 @ 13:16:
[...]

Ik denk eerder 180 euro. Waarom? Huidige 95 is ook 180 euro.
Ik weet niet waar jij je prijzenkennis dan vandaan haalt, want ik hem de 95 drie weken terug voor 149,00 eurie bij de BCC gekocht.....

Music-addict

quote:
P4T schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:15:
[...]
Volgens mij is het een FAT based lieverdje :) dus je kan er als het goed is zo op gluren iig dat denk ik dan maar hoor O-)

Ik hoop dat je gelijk hebt :) Ik heb nu een MZ-N707. Erg fijn dat ik van mn computer mp3's kan slepen naar mn minidisc maar erg irritant dat ik daarvoor een speciaal programma moet gebruiken (of OpenMGJukebox of RealPlayer), en dat alles omgezet moet worden naar ATRAC.

Als ik em als een externe schijf kan zien, schaf ik em zeker aan

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: