www.hotmail.msn.com - virus?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.778 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85560

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Kreeg pas sinds kort dit mailtje:

Beste .....

Je wordt zo nu en dan gevraagd je te identificeren bij MSN Hotmail zodat je beter beschermd bent tegen automatisch gegenereerde ongewenste e-mail (ook wel spam genoemd).

Ga naar http://www.hotmail.msn.com en volg de instructies. Dit duurt slechts een paar minuten en daarna kun je terugkeren naar je Hotmail-account.

Bedankt dat je ons helpt bij het verkleinen van de hoeveelheid ongewenste e-mail.
Met vriendelijke groet,
Het MSN Hotmail-personeel

Beantwoord dit bericht niet. Berichten aan deze alias worden niet gelezen.

Dit mailtje was verzonden door het email adres : staff_NL@hotmail.com
Ik kreeg dit mailtje via outlook express binnen. en ineens verdwenen al mijn mappen, zoals post out, verzonden items etc, na het aanklikken van de link www.hotmail.msn.com en de link doet het ook niet eens!

Nu heb ik het mailtje uit mijn outlook verwijderd, maar blijft continu terug komen in mijn INbox binnen 10 sec staat die er weer. Dit gebeurd altijd als ik een email wil verzenden. En ik kan nu dus ook niet meer verzenden met outlook express, wat voorheen altijd prima ging. sinds dit mailtje niet meer. Als ik naar www.hotmail.com ga en daar me mail check is alles oke, en daar staat dit vreemde mailtje ook niet.

Nu heb ik mijn email op een andere pc toegevoegd aan outlook, en ja hoor hetzelfde mailtje weer. Dus ik krijg dat mailtje steeds van buiten af, en staat dus niet op deze pc. Ik kan dus niet meer verzenden via outlook express. alleen het bovengenoemde mailtje blijft maar binnen komen met een link die niet werkt. Is dit wel van hotmail??? of is dit nep?

Al mijn andere oudere hotmail adressen doen het nog prima via outlook, ik weet dat nieuw aangemaakte hotmail accounts niet meer werken via outlook express, maar de oudere blijven het gewoon prima doen.

Wat is dit mailje, wat kan ik er aan doen??? Wie weet raaD? Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
http://www.hotmail.msn.com lijkt me een normaal 'legit' adres. Die link doet het wel bij mij, althans ik word naar login.passport.net geredirect. Die afzender kan ik niets over zeggen.

Wat je sowieso kan doen is even via de webmail van je provider (ik hoop voor je dat die dat heeft) het mailtje weggooien, want het lijkt er op dat er iets misgaat bij het ophalen van dat mailtje.

Ook zou je eens in de bron van dat mailtje kunnen kijken of je gekke dingen ziet zoals verdachte code wat je niet op het eerste gezicht ziet.

Kijk ook eens in je HOSTS file of www.hotmail.msn.com niet naar een ander adres wordt doorgesluisd.

[ Voor 6% gewijzigd door Mike Jarod op 03-02-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm ja idd. www.hotmail.msn.com word in dat mailte doorgelinkt naar deze: http://g.msn.com/1HMDNL/13292??PS=&DI=1050

??? is dat veel goeds? wat die pagina geeft die niet weer

Dus elke keer wanneer ik met outlook een mail probeer te verzenden, dan lukt het dus niet, dan komt dat mailtje er weer te staan.... ??? vaaggg

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 85560 op 03-02-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131394

Ik krijg daar op "no such link"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:17
Een virus is het zeker niet. Maar het is een maatregel van MS tegen spammers (zoals al vermeld staat in de e-mail). Die maken misbruik van de outlook-implentatie, en door te vragen je te identificeren gaan ze de spam-bots tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja bij mij staat er gewoon: pagina kan niet worden weergegeven.... ik snap er niets van... kan het zo zijn dat je zo ineens je hotmail adres niet meer via outlook kunt gebruiken?? lijkt me toch sterk, wat andere adressen doen het nog wel steeds prima met outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
thijswalc schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:58:
Een virus is het zeker niet. Maar het is een maatregel van MS tegen spammers (zoals al vermeld staat in de e-mail). Die maken misbruik van de outlook-implentatie, en door te vragen je te identificeren gaan ze de spam-bots tegen...
Ja maar ik kan helemaal niets meer verzenden door dit gedoe?? wat moet ik doen dan?? me hele outlook werkt niet meer, krijg continu deze mail binnen, en die link werkt niet.

heb de link ook gewoon ingetyped een keer, dan word je idd, naar een aanmeld site doorgesluisd, heb me gewoon aangemeld, maar het probleem blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85560 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:58:
[...]

Ja bij mij staat er gewoon: pagina kan niet worden weergegeven.... ik snap er niets van... kan het zo zijn dat je zo ineens je hotmail adres niet meer via outlook kunt gebruiken?? lijkt me toch sterk, wat andere adressen doen het nog wel steeds prima met outlook
Bij mij doen ze het nog wel, dus dat lijkt mij ook sterk, of ik ben straks aan de beurt.

/edit

Kijk wel uit waar je je allemaal aanmeldt, straks lussen je door naar een 1 of andere vage site die precies op hotmail of msn lijkt, en dan blijkt het toch niet zo te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 131394 op 03-02-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja idd, dat zou maar zo kunnen.

maar outlook werkt nog steeds niet, blijf maar deze mail binne krijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
??? ??? uit topictitel verwijderd. Een vraagteken = vraag, een half dozijn == schreeuwen of kapot toetsenbord :+

Edit: ontopic, wat doet een ping naar die sites? Welk IP geeft ping www.hotmail.msn.com

Als dat 64.4.33.7 is, lijkt het OK.

Lege pagina: adblocker, virusscanner, personal firewall, of iets dergelijks die te veel blockt? DOe je het trouwens in IE of een andere browser?

[ Voor 55% gewijzigd door F_J_K op 03-02-2005 20:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb ook al op een andere pc, dezelfde account toegevoegd aan outlook express, ook daar haalt de account weer dat mailtje binnen... en weer kan ik niets verzenden. mocht het wel iets goed zijn van hotmail, wat moet ik dan doen dat alles weer werkt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

• Welk IP is het nu?
• Als het echt is: het mailtje lezen ;)

Laat trouwens de headers van de mail even zien: waar komt het vandaan?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:33
Hmm ik had het vanavond ook met een van mijn 2 hotmail-accounts.

Had me bijna helemaal aangemeld via die site, maar op het laatst toch maar niet gedaan en de 'normale' hotmail opgezocht. Ingelogd en alles was normaal, toen ik daarna Outlook liet refreshen was daar ook alles weer normaal (mailtje heb ik dus niet meer).

Voor de zekerheid inmiddels toch ff mijn wachtwoord veranderd

/edit:
Nu wou ik net een mail verzenden via Outlook Express en krijg ik het weer, inclusief foutmelding:
Toegang tot de account is geweigerd. Controleer of uw gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn. Account: '<m'n account naam>', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Forbidden', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC33

[ Voor 36% gewijzigd door Sassie op 03-02-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 16:34
Hm... Hier spreekt de ex-msn-helpdesknerd weer :P
Wat zou kunnen is dat de link die weergegeven wordt in het mailtje niet de link is die je aanklikt.. Zegmaar, dr staat hotmail.msn.com, maar eigenlijk is het een andere link (volg je het nog?)

Wat je denk ik het beste kan doen is ff een mailtje sturen naar (ik meen) abuse_nl@hotmail.com Dan zoeken ze op de helpdesk wel uit of staff_nl@hotmail.com (onzin adres volgens mij..) wel echt van hotmail is.

Voor zover mij bekend is worden dit soort mailtjes eigenlijk nooit verstuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:54:
• Welk IP is het nu?
• Als het echt is: het mailtje lezen ;)

Laat trouwens de headers van de mail even zien: waar komt het vandaan?
From: "Hotmail-personeel" <staff_NL@hotmail.com>
To: <xxxx@hotmail.com>
Subject: Ga naar hotmail.com
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/html;
charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Hotmail-adres bestaat wel echt:

[ Voor 57% gewijzigd door Solovine op 09-07-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
BobR13 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:42:
Hm... Hier spreekt de ex-msn-helpdesknerd weer :P
Wat zou kunnen is dat de link die weergegeven wordt in het mailtje niet de link is die je aanklikt.. Zegmaar, dr staat hotmail.msn.com, maar eigenlijk is het een andere link (volg je het nog?)
Het mailtje linkt door naar deze link:
http://g.msn.com/1HMDNL/13292??PS=3D&DI=3D1050
Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/temp/hotmail-raar.gif

Is trouwens dezelfde link als
Anoniem: 85560 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:53:
hmm ja idd. www.hotmail.msn.com word in dat mailte doorgelinkt naar deze: http://g.msn.com/1HMDNL/13292??PS=&DI=1050

??? is dat veel goeds? wat die pagina geeft die niet weer

Dus elke keer wanneer ik met outlook een mail probeer te verzenden, dan lukt het dus niet, dan komt dat mailtje er weer te staan.... ??? vaaggg

[ Voor 4% gewijzigd door Sassie op 03-02-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
quote:
Toegang tot de account is geweigerd. Controleer of uw gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn. Account: '<m'n account naam>', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Forbidden', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC33

ik krijg dezelfde foutmelding steeds nu als ik iets wil verzenden met outlook :S

tot nu toe nog erg bedankt voor alle reacties

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 85560 op 03-02-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
Als het echt van Msn Hotmail is moet er zo'n vlindertje voor het bericht staan in Hotmail.. Dus.. Staat ie er? Of heb je het berichtje inmiddels al gedelete?

edit:
Als ik http://g.msn.com/1HMDNL/13292??PS=3D&DI=3D1050 in Firefox open wordt die vertaald naar: http://g.msn.com/1HMDNL/%3C%=SiteConfig::WebFrontdoorServer%%3E
Kan niet goed zijn..

[ Voor 40% gewijzigd door AlterMann op 03-02-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Overigens krijg ik nog wel mail-meldingen binnen via MSN. Blijkbaar ligt het dan aan Outlook Express?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan je em überhaupt beantwoorden vanuit de www.hotmail.com-interface? Zo nee, dan is ie imo legit...

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BobR13 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:59:
Als het echt van Msn Hotmail is moet er zo'n vlindertje voor het bericht staan in Hotmail.. Dus.. Staat ie er? Of heb je het berichtje inmiddels al gedelete?
ja dat staat er wel, zien de screen shot hierboven van sassie, die mail heb ik ook. Maar een plaatje toevoegen kan iedereen, hehe, toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 85560 op 03-02-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
Anoniem: 85560 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:04:
[...]

ja dat staat er wel, zien de screen shot hierboven van sassie, die mail heb ik ook. Maar een plaatje toevoegen kan iedereen, hehe, toch?
Ik bedoelde als je naar hotmail.com gaat, of er dan ook een vlinder voor het bericht staat (dus in je lijst met berichten zegmaar :P) Niet in outlook (express) dus, want dat is idd in het bericht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
BobR13 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:06:
[...]

Ik bedoelde als je naar hotmail.com gaat, of er dan ook een vlinder voor het bericht staat (dus in je lijst met berichten zegmaar :P) Niet in outlook (express) dus, want dat is idd in het bericht..
Als je inlogt in Hotmail dan is ie weg, dan krijg je gewoon je 'normale' inbox te zien.

Echter je moet eerst hierlangs:
Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/temp/hotmail-raar2.gif
URL van de pagina: http://hipservice.passport.net/forcehip.srf?id=2&ru= en dan nog meer 'codering' erachter

[ Voor 21% gewijzigd door Sassie op 03-02-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
:/
Dat krijg je normaal gesproken alleen maar als je je aanmeld, of als je account verlopen is afaik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
BobR13 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:19:
:/
Dat krijg je normaal gesproken alleen maar als je je aanmeld, of als je account verlopen is afaik..
Ja een beetje raar idd.

Maar nu kan ik wel weer gewoon mijn hotmail-account via Outlook Express benaderen.
Zal nog eens proberen om een mail te versturen.

/edit:
Nu lukt me dat gewoon weer van mijn ene naar mijn andere hotmail-account (een mail verzonden en een mail ontvangen).
Heel raar zo.

[ Voor 18% gewijzigd door Sassie op 03-02-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja dat krijg ik ook wel als ik naar me mail ga via www.hotmail.com dan werkt alles ook wel,..

alleen via outlook express krijg ik continu dat ene mailje binnen die sassie dus ook heeft,. en kan niet meer verzenden via outlook, krijg continu die mail, ook op andere pc's als ik mijn account daar toevoeg, dus dat mailtje krijg ik van buitenaf steeds mijn email.. en de link in het mailtje werkt dus niet, en linkt ergens anders heen, zoals boven al eerder genoemd. en ook dat is niet weer te geven pagina.

In me mailbox via www.hotmail.com zie in geen enkel spoor van die bewuste mailtje, alles is daar prima, hoe kan ik nu steeds dit mailtje alleen op outlook ontvangen, en niet in de mailbox op hotmail.com?? En op andere pc's precies hetzelfde... is snap er geen ... van. en als ik gewoon op www.hotmail.com inlog, staat er helemaal niets van eerst identificeren of iets afwijkends waardooor alles misschien weer goed zou zijn.. alles is daar het zelfde.

wat ook vreemd blijft is, wanneer ik dus iets verstuur via outlook nu, dan lukt het dus niet he, en dan zijn alle mappen onder postvak in weg, Alleen postvak in toont outlook nog, met alleen dat vage mailtje erin...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 85560 op 03-02-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Volgens mij is hotmail gestopt (of doen ze dat zeer binnenkort) met het aanbieden van Outlook (Express) toegang tot hotmail. :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
Alleen voor nieuwe accounts Nvidiot :)
Oudere accounts (zoals de mijne en vele anderen) werken nog gewoon. En mocht dat het probleem zijn krijg je een andere foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nvidiot schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:29:
Volgens mij is hotmail gestopt (of doen ze dat zeer binnenkort) met het aanbieden van Outlook (Express) toegang tot hotmail. :)
dat klopt ja, maar met nieuw aangemaakte email adressen, adressen van bv paar jaar terug doen het nog prima, maar of dit altijd zo blijft weet ik zo ook niet? misschien weet iemand anders dat? maar dat is het probleem niet atm volgens mij, want al mijn andere adressen doen het prima via outlook

ik ga nu slapen btw, ik lees morgen weer verder.. nn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sassie schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:50:
[...]

Het mailtje linkt door naar deze link:
http://g.msn.com/1HMDNL/13292??PS=3D&DI=3D1050
[afbeelding]

Is trouwens dezelfde link als

[...]
sassie heb jij trouwens ook op die link geklikt in dat mailtje wat je hier laat zien? want bij mij werkte die link in dat mailtje niet als ik erop klikte? heb jij dat ook gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Anoniem: 85560 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:38:
[...]

sassie heb jij trouwens ook op die link geklikt in dat mailtje wat je hier laat zien? want bij mij werkte die link in dat mailtje niet als ik erop klikte? heb jij dat ook gedaan?
Hmm dat kan ik nu niet meer met zekerheid zeggen. Tenminste of ik direct vanuit dat mailtje geklikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nog iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01 20:25
Mijn moeder gebruikt incredimail en ze kan ook niks versturen. Komt het misschien door de manier dat je 25MB mailbox krijgt an moet je je mailbox toch ook activeren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb hier nergens geen last van, werkt nog gewoon hier met outlook ook nieuwe aangemaakte e-mail adressen, zou dan toch wel iets anders zijn, anders moest het hier toch ook gebeuren.

Trouwens cyclon3, kan je nou helemaal niet mailen dan, ook niet met andere e-mail adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb zon vermoeden dat hotmail op dat email adres het niet meer toelaat meer dan 1 mailtje te versturen met outlook. Want bij het tweede mailtje knalt die er out met outlook. Als je dan naar hotmail.com gaat moet je zon domme code intypen die bijna niet leesbaar is, weet je wel die scheve en kromme letters... Zal wel beveilig tegen spam zijn via outlook...

Maar wat ik niet snap, waarom doet bv dat email adress nu ineens zo raar, terwijl ik met andere hotmail adressen hier nooit geen last van heb, daar hoef ik ook niet die rare code in te typen,

ik denk dat dat het probleem is, dus bij de tweede mail genereerd hotmail dat mailtje zeker als die ziet dat je met outlook mailt, en dat mailtje slaat er dus op, dat je die rare code moet invoeren, anders mag je niets versturen....anti spam...

maar waarom heeft dit email adress dit ineens?? tenmiste ik denk dat dit het is.. ?? :?

maar ik mail zelf nog met een ander hotmail adress via outlook zonder problemen, terwijl beide adressen van ong. zelfde leeftijd zijn :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 85560 op 05-02-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136275

@cyclon3
Ik heb precies, maar dan ook precies hetzelfde gedoe. Zit al de hele dag naar de oplossing te zoeken. Mailtje is niet te zien na inloggen via hotmailsite, dan lijkt t in OE ineens weer goed te gaan. Ik probeer wat te verzenden en dat blijft dan in postvakuit steken. Mappen die verdwijnen bij dat account(op inbox na) en de link in t mailtje die niet werkt. Andere 3 hotmailaccounts in OE doen t prima.
Heb vorige week mn PC opnieuw geinstalleerd en sindsdien dit gedoe. Ik heb gelezen dat vanaf 1 april het niet meer mogelijk is om ook oudere hotmailadressen te openen in OE. Misschien zijn ze nu al wat aan t afsluiten ofzo. Ik weet t niet meer, wordt er gek van.
Als ik wat meer weet zet ik het hier neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 136275 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 21:38:
@cyclon3
Ik heb precies, maar dan ook precies hetzelfde gedoe. Zit al de hele dag naar de oplossing te zoeken. Mailtje is niet te zien na inloggen via hotmailsite, dan lijkt t in OE ineens weer goed te gaan. Ik probeer wat te verzenden en dat blijft dan in postvakuit steken. Mappen die verdwijnen bij dat account(op inbox na) en de link in t mailtje die niet werkt. Andere 3 hotmailaccounts in OE doen t prima.
Heb vorige week mn PC opnieuw geinstalleerd en sindsdien dit gedoe. Ik heb gelezen dat vanaf 1 april het niet meer mogelijk is om ook oudere hotmailadressen te openen in OE. Misschien zijn ze nu al wat aan t afsluiten ofzo. Ik weet t niet meer, wordt er gek van.
Als ik wat meer weet zet ik het hier neer.
Hmm, weet je dat zeker dat ze in april alle hotmail adressen niet meer laten werken met OE? Heb je een linkje waar dat staat?

Ja het is een heel vervelend iets... ik denk dat het ook met anti spam te maken heeft, zoals ik hierboven omschreven had. Ik weet tot heden nog geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Cyclon3...

http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=39401

Ik heb t nog niet opgelost...krijg t maar niet weg. Antispam misschien ja, maar waarom bij de andere accounts dan niet? Zou t iets met messenger 7 te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit heeft ondertussen weinig meer met Beveiliging & Virussen te maken, ik verplaats het topic dan ook naar Internet & Telefonie. :)
Misschien dat de heren mods daar nog een leukere titel kunnen verzinnen. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Hier nog een klant die niet kan verzenden via OE. Eerst moet je via MSN Messenger naar de mailbox, dan moet je eerst van die rare tekens overtypen. Als je dat gedaan hebt gaat het verzenden vanuit OE weer even een paar keer goed en zie je de echte inhoud van de mailbox. Om een paar minuten later weer in dezelfde fout te vervallen: verzenden lukt niet en in OE zie je alleen dat ene mailtje. (-edit- en dat gebeurt nadat je MSN helemaal afsluit, of wanneer je een tweede mailtje wil versturen) :?

[ Voor 13% gewijzigd door Ferdo op 06-02-2005 21:20 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik heb het!

Mailtje is echt en link is niet dood. Ik dacht dit, maar had cookies en firewall te hoog staan om rechtstreeks op de hotmailsite te kunnen komen (bij hotmail in OE heb je daar geen last van). Heb de instellingen dus lager gezet, op de link in het mailtje geklikt. Kwam toen op de inlogsite van hotmail, eerste keer ff die onduidelijke letter/cijfercode ingetikt. Uitgelogd en weer opnieuw ingelogd, dit keer zonder die code te hoeven tikken. Hotmail afgesloten en dat account weer toegevoegd aan OE (had m er al vanaf gegooid). Mappen importeren en weg is t mailtje. En verzenden lukt ook weer. Zal toch wel een of andere controle zijn. Heb ook al zeker een half jaar niet meer rechtstreeks ingelogd met dat account, misschien dat t dat is? Maar goed, opgelost.
Simpel eigenlijk.

Laat ff weten of t bij jullie ook is gelukt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Hij pakt de link nog steeds niet. Ook niet na aanpassen van beveiligingsinstellingen.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ferdo schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:00:
Hier nog een klant die niet kan verzenden via OE. Eerst moet je via MSN Messenger naar de mailbox, dan moet je eerst van die rare tekens overtypen. Als je dat gedaan hebt gaat het verzenden vanuit OE weer even een paar keer goed en zie je de echte inhoud van de mailbox. Om een paar minuten later weer in dezelfde fout te vervallen: verzenden lukt niet en in OE zie je alleen dat ene mailtje. (-edit- en dat gebeurt nadat je MSN helemaal afsluit, of wanneer je een tweede mailtje wil versturen) :?
bij mij pakt die de link niet, heb firewall uitgezet, wat moet ik in outlook express verder dan veranderen die ie de link wel pakt in OE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82740

Hier hetzelfde vanaf vrijdag ongeveer :(
Anoniem: 85560 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:15:
[...]

bij mij pakt die de link niet, heb firewall uitgezet, wat moet ik in outlook express verder dan veranderen die ie de link wel pakt in OE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Anoniem: 136275 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:53:
Zal toch wel een of andere controle zijn. Heb ook al zeker een half jaar niet meer rechtstreeks ingelogd met dat account, misschien dat t dat is?
Hmm bij mijn account is het er een wat ik dagelijks gebruik iig log ik daar meerdere keren per dag in en stuur er ook mails me (dee laatste dagen voor het weekend zelfs redelijk veel ivm een discussie via e-mail). Zal straks nog eens proberen om iets te verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammerrr! Mailtje is er weer. Ik weet t niet meer nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:18
tsja, ik heb dit mailtje nu ook 4 keer in 2 dagen tijd gehad, best irritant eigenlijk.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb je dit probleem ook in Mozilla Thunderbird ?

Ai lama hotmail werkt niet met Thunderbird ;'(

[ Voor 20% gewijzigd door kamphuis op 07-02-2005 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Jup net ook geprobeerd, maar ik krijg het mailtje idd ook weer.

Meest relevante wat er in de help van Hotmail te vinden is is dit:
Ik heb geen toegang tot mijn gratis Hotmail-account vanuit Outlook of Outlook Express

Dit onderwerp is niet beschikbaar voor MSN HotmailSympatico Mail.
Om onze gebruikers te beschermen tegen de groeiende hoeveelheid ongewenste e-mail of spam die vanuit MSN HotmailSympatico Mail-accounts wordt verzonden via Outlook en Outlook Express, hebben we helaas het gebruik van Outlook en Outlook Express moeten beperken voor nieuwe gebruikers.

Doordat deze functie een onderdeel is van een abonnement (dat een gebruiker nodig heeft voor informatie over factuurgegevens), kunnen we eenvoudiger een einde maken aan en controle hebben over het misbruik van deze functionaliteit. Bovendien worden gebruikers hierdoor beter beschermd tegen ongewenste e-mails.

Als je een abonnementservice zoals MSN Hotmail Plus of MSN Premiumaanschaft, krijg je vanuit Outlook of Outlook Express toegang tot je account en meer extra functies. Ga voor andere voordelen van het bijwerken van je MSN HotmailSympatico Mail- of MSNSympatico/MSN-account of voor een nieuw abonnement naar onze pagina met informatie over abonnementen.
Maar mijn account is bijvoorbeeld niet nieuw...
Kan me best indenken dat het een spam-beveiliging is maar goed het is wel ontzettend lastig, je wordt zo gedwongen om dus gewoon via Hotmail ('in je browser') te mailen. Je moet eventuele voordelen van het mailen via Outlook (Express) missen. En daarbij het is schijnbaar willekeurig en natuurlijk niet gemeld van te voren.

[ Voor 96% gewijzigd door Sassie op 07-02-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:11
Bij mijn moeder (ook hotmail via OE) krijgt die melding meermaals per dag.
Ze gebruikt het account ook eigenlijk alleen maar voor markplaats e.d. dus de email hebben vaak hetzelfde onderwerp.
Misschien wordt hier strenger op gefilterd wat soms moet ze om de email weer opnieuw aanmelden :o
Ik heb nu voor haar maar een gmail account gegeven zodat ze ook niet zoveel last heeft dat de inbox bijna vol zit :)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136386

WE ZIJN ERUIT!

Ik had net als jullie allemaal hetzelfde probleem en begon het behoorlijk zat te raken dus dacht ik van effe telefoneren naar Microsoft...
Ziehier wat er is gebeurd... Voor alle (gratis) hotmailgebruikers wordt de koppeling met Outlook E. afgesloten in de loop van 2005 (om spam te voorkomen); behalve als je een upgrade doet naar hotmail plus (betalend...)
Het is dus gedaan met leuke mailtjes maken in OE en dan vervolgens door te sturen... Ze beweren dit alleen te doen na 'extensive communication' met hun users. Nou, mooi niet dus. Ik kreeg alleen zo'n schermpje zoals jullie met de vraag om te identificeren...
tip: Wie nog geen gmail heeft van google raad ik aan om nu over te stappen... deze bieden de koppeling wel nog aan, 1GB aan opslag .... Je moet alleen nog iemand met een invite zien te vinden.
Zo, ik hoop jullie allemaal geholpen te hebben want het was (is) bijzonder frusterend als je niet weet wat er aan de hand is!!!!
groet,
Powerr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Om spam te voorkomen, jaja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@powerr

Dat was allemaal al bekend, zie postings hierboven. Maar volgens oa http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=39401 zou dit in april gebeuren. Vraag blijft natuurlijk waarom het slechts bij een van mn hotmailaccounts is en bij de anderen niet? Maar ja die zullen volgende week wel aan de beurt zijn.
Inderdaad raar van hotmail als ze het op deze manier laten weten, intensieve commnicatie?

Gmailinvites kun je hier krijgen: http://gmail.afraid.org/ FF je e-mailadres invullen en je krijgt als je aan de beurt bent een invite toegestuurd. Wel binnen een paar uur activeren anders is ie verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136401

Hello Peoplz
Het bericht is legitiem ... Je krijgt het via de web interface en ook via outlook express. Zelfs mijn folfers in Outlook Express worden geblokkeerd. Na het intypen van de letters kan ik weer verder. Het is echt van MSN/Hotmail zelf ...
Ik heb alleen het probleem dat ik het 10 keer per dag krijg en met name als ik mail verstuur ... Na 1 mailtje blokkeert de hele boel ...
Iemand erachter wat het is ??
Greetzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136386

@andra

Het is zo dat microsoft beweerde dat deze afsluitoperatie al van september 2004 aan de gang was en dat alle adressen systematisch aan bod komen in 2005. Waarom dan niet allemaal in een keer is natuurlijk wel een raadsel. Wees dus gerust: in de komende weken zijn je andere hotmailadressen ook aan de beurt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

kamphuis schreef op maandag 07 februari 2005 @ 02:59:
Heb je dit probleem ook in Mozilla Thunderbird ?

Ai lama hotmail werkt niet met Thunderbird ;'(
Dan wordt het tijd om het eens met ePrompter te proberen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-05 09:03
Het is leuk voor ze dat ze dan outlook support eruit gooien maar dan zou ik toch via de site normaal moeten kunnen inloggen wat niet werkt. Ik wordt na het goed in tikken van die gare code weer naar de login pagina gelinkt maar ben tegelijker tijd wel ingelogd.

Net op een andere pc zonder outlook geprobeerd en daar kwam ik wel in mijn mail. Na outlook account verwijdert te hebben kon ik er weer in op mijn pc.

Als je nadat je je account in outlook verwijdert hebt en inlogd via de website en dan daarna weer een nieuw account aanmaakt dan werkt het weer via outlook. Ik weet alleen niet of het morgen dan ook nog werkt.

[ Voor 44% gewijzigd door Cobalt op 07-02-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-01 12:51
Cobalt schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:15:
Het is leuk voor ze dat ze dan outlook support eruit gooien maar dan zou ik toch via de site normaal moeten kunnen inloggen wat niet werkt. Ik wordt na het goed in tikken van die gare code weer naar de login pagina gelinkt maar ben tegelijker tijd wel ingelogd.
Ik heb precies hetzelfde probleem soms doe ik er wel 10x over voor ik de goeie code overschrijf.
Die is soms zeer slecht leesbaar of helemaal niet leesbaar.

Ik kom er op dit moment al helemaal niet meer langs, de tekst is niet meer leesbaar komt denk ik dat ik in alles iets zie nu.
Misschien dan toch maar 100% overstappen opgmail.

[ Voor 15% gewijzigd door NightForce op 08-02-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:21

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb dit ook gehad, een email dat je eerst moest identificeren op het web.
Die link in de mail deed het idd niet. Toen naar hotmail.com gegaan. Daar moest ik een plaatje ontcijferen, wat altijd haast onoleesbaar is, daana deed mijn oulouk het gewoon weer. Ik heb btw 3 hotmailadressen in mijn oulouk, 1tje deed het ff niet, de rest nog niet niet zo'n meel gehad.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 23:10
zou hotmail popper dan ook niet meer werken?
dat gebruik ik om me hotmail emails binnen te halen. en versturen van email kan gewoon met de smtp van me inbelaccount en bij Reply adres me hotmail.com adres te zetten

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo... gisteren nog een paar keer ingelogd via Hotmailsite en account voor de zoveelste keer weer toegevoegd aan OE. En warempel, mailtje blijft weg, mappen blijven staan en verzenden lukt ook weer....en dat al 2 dagen..... Kijken hoelang t duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01-2023
jah tis zwaar K

k heb ook gmail maar kan je dat in outlook express instellen?

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
NiTrO-EXILE- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:55:
jah tis zwaar K

k heb ook gmail maar kan je dat in outlook express instellen?
Ja dat kan. Er is zelfs een tooltje voor om het in te stellen, zie de Help van gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gmail is nog een beta test fase ofze, en beperkt aantal mensen. Is er geen andere gratis mail met outlook (POP3) ondersteuning.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Gmail werkt momenteel al behoorlijk stabiel. :) Een andere gratis email client met POP3 ondersteuning zou Spymac kunnen zijn. Ze bieden dezelfde opslagruimte als Gmail aan. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 18:32
Ik heb nog steeds niet de melding gehad, kan dit komen omdat ik 250MB inbox heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136401

Mensen,
Ik heb hotmail zelf maar eens aangeschreven ...
Dit is hun antwoord !

Beste Robert,

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Hotmail.

Het probleem dat je beschrijft, is bij ons bekend en we werken aan een oplossing.
We verwachten het probleem snel opgelost te hebben en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Blijf ons alsjeblieft je ideeën en suggesties sturen zolang je gebruik maakt van onze service.
Er is een uitgebreide on line Help voor MSN Hotmail beschikbaar.
Je vindt meer informatie over voorzieningen, functies en problemen door op de knop Help te klikken die je boven aan elke pagina van MSN Hotmail vindt.

Met vriendelijke groeten,

Thijs
MSN Hotmail Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 136401 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:31:
Mensen,
Ik heb hotmail zelf maar eens aangeschreven ...
Dit is hun antwoord !

Beste Robert,

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Hotmail.

Het probleem dat je beschrijft, is bij ons bekend en we werken aan een oplossing.
We verwachten het probleem snel opgelost te hebben en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Blijf ons alsjeblieft je ideeën en suggesties sturen zolang je gebruik maakt van onze service.
Er is een uitgebreide on line Help voor MSN Hotmail beschikbaar.
Je vindt meer informatie over voorzieningen, functies en problemen door op de knop Help te klikken die je boven aan elke pagina van MSN Hotmail vindt.

Thijs
MSN Hotmail Support Team
hmm dus het was een probleem, en niet de hotmail adressen hun outlook ondersteuning verliezen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pitchin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09-2023
Bij mij is het nog steeds niet opgelost.

Bij anderen wel toevallig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pitchin schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:18:
Bij mij is het nog steeds niet opgelost.

Bij anderen wel toevallig? :?
Bij mij doet ie het sinds 2 dagen weer :S raar maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij doet ie t al de hele week weer als vanouds, had ik toch niet verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137039

kan het hier mee te maken hebben?? bij mij volstrekts zich hetzelfde probleem, ook msn blijft niet gratis voor al hun diensten, vroeg of laat moest het er toch van komen eerst zorgen dat we niet meer zonder kunnen en dan!! slim hé !!

Als u Outlook Express op een Microsoft Windows XP Service Pack 2 (SP2)-computer gebruikt, wordt het volgende foutbericht weergegeven:
Kan geen verbinding maken met Hotmail als gebruikersnaam@hotmail.com.

Toegang tot gratis e-mailaccounts in Hotmail via Outlook Express wordt niet langer toegestaan.
Oorzaak
Dit probleem kan optreden in de volgende gevallen: • U hebt in Outlook Express opgegeven dat een gratis Hotmail-account moet worden gebruikt.
• Uw Hotmail-account is nog nooit geopend door Microsoft Outlook of Outlook Express.
MSN Hotmail ondersteunt geen Distributed Authoring and Versioning (DAV) meer voor gratis gebruikersaccounts. Outlook Express gebruikt de DAV-interface om verbinding met Hotmail te maken. Alleen betalende Hotmail-accounts werken correct met Outlook Express. Als u in Outlook Express of Outlook hebt opgegeven dat uw Hotmail-account moet worden geopend voordat de DAV-ondersteuning werd beëindigd, is het nog wel mogelijk Outlook Express te gebruiken om een gratis Hotmail-account te openen. Uiteindelijk wordt DAV-ondersteuning echter voor alle gratis Hotmail-accounts ingetrokken.
Oplossing
Als u Outlook Express wilt gebruiken om uw Hotmail-account te openen, moet u een MSN-abonnement hebben. Ga voor meer informatie naar de volgende Microsoft-website:
http://upgrade.msn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdvis
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik citeer even een brief uit de Computer Idee! van deze week:

Ja hoor, B. Gates heeft het weer voor elkaar om iedereen aan de betaalde Hotmail-account te krijgen; het ophalen van berichten met behulp vn Outlook Express is niet meer mogelijk. Voortaan biedt Outlook Express deze ondersteuning alleen aan gebruikers van een Hotmail-Plus account! Maar ook daarvoor is een oplossing (anders schreef ik deze brief ook niet) die ik de lezers van (een van) mijn favoriete computerbladen niet wil onthouden. Het programma heet FreePOPs, en is te downloaden van de volgende site: www.freepops.org/en/download.shtml
Uitgebreide instructies (ook met schermafdrukken) zijn daar (bij Docs) te vinden. Het werkt allemaal heel eenvoudig.

Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar het is een idee???!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137245

Hier volgens mij de oplossing voor het probleem.
Voor de outlook express gebruikers onder ons.

Dubbel klik onderaan op on line werken, zodat je op offline gaat.
Verwijder vervolgens het irritante emailtje.
Ga dan naar menu, extra, berichtregels, afzenders blokkeren
Toevoegen, voeg: staff_NL@hotmail.com toe
Terug naar het beginscherm.
Zet m weer op online werken

Zie daar, je mappen zijn terug en je mailtje is weg.

Succes ermee,

Fixmaster-J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Fixmaster... Werkt niet.

Heb nu die mail in alle 4 mn hotmailadressen. Lijkt er toch op dat het over en uit is.
Ik ga eens lekker op zoek naar een ander e-mailprogramma en overstappen op gmail.
Zit vaak in buitenland en dan is ff inloggen op hotmail geen probleem, maar om dat nu thuis iedere dag een paar keer te gaan doen....
Iemand suggesties voor zo'n mailprogramma?

Anoniem: 137245

---->andra
Als je je bij outlook express offline zet.
Eerst ff dat email adres toevoegen bij afzenders blokkeren (zoals ik mijn vorige post)
Dan ga je (in afzenders blokkeren, menu extra), naar regels voor email.
Klik op nieuw, Vink aan, als regel onderwerp bepaalde woorden bevat, Vink dan bij 2 aan, niet van de server downloaden (klik op het nu blauw geworden "bepaalde woorden"en typ daar het onderwerp van dat hotmail mailtje dat je steeds krijgt).
Ga vervolgens naar www.hotmail.com, log je in en ga naar instellingen, Post, Bescherming tegen ongewenste mail, en vervolgens afzenders blokkeren.
Voeg daar het email adres: staff_NL@hotmail.com toe.
Meld je weer af.
Verwijder in Outlook express heel je account(en) van Hotmail en maak ze (offline) weer opnieuw aan.
Vervolgens komt de vraag of je de mapen van de server wilt downloaden, klik op ja.
En je mappen zijn (als het goed is) weer terug.
Ook zal het mailtje niet meer binnen gehaald worden.
Hopelijk lukt het zo. Bij mij is het iig nu verholpen.
Grtz,
Fixmaster-J

@Fixmaster-J

OK! Heb je laatste instructies helemaal opgevolgd en alle 4 adressen doen het weer als vanouds...
Prima. klinkt achteraf ook wel logisch, maar je moet er maar opkomen he?
Kijken of het zo blijft...Bedankt iig!!!

Andra

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Wel toevallig dan dat ineens zoveel mensen 'geblokt' zijn !
Mijn ouders hebben hetzelfde probleem, gebruiken ook outlook voor zowel een 'normale' provider als hotmail. Eergisteren had ik het probleem verholpen, dacht ik, en vandaag was het weer hetzelfde verhaal, dus geen inbox e.d. meer.
De plaatjes die hiervoor te zien waren, heb ik ook allemaal waargenomen !
Dus nu is het nog zoeken naar een geschikte oplossing, of zitten ze nou gewoon te kloten bij Hotmail ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132510

Ik kreeg vanavond het beruchte mailtje ook binnen op mijn hotmail-account. Dacht dat t wel goed zat, dus had hem al geopend voor ik er erg in had. Misschien is in het forum de oplossing allang beschreven, dat zou kunnen. Heb niet alle reacties doorgelezen. Ik ben er in ieder geval van af. Hoe: zal ik vertellen.
Aan de genoemde link zit dus een andere link gekoppeld (http://g.msn.com/1HMDNL/....... ). Kreeg vervolgens continu het mailtje binnen en kon het ook niet verwijderen. Al mijn hotmailpost was ook verdwenen.
Ik heb vervolgens MSN helemaal afgesloten en weer opgestart. In MSN geklikt op mail uitlezen. Daarna moest ik zo'n moeilijk leesbare code overtypen. Daarna zag ik vervolgens al mijn mail staan die ik ook al had, maar niet het beruchte hotmail-mailtje.
Toen MSN weer afgesloten, outlook express weer opgestart en: voila.... oude mail weer terug, stoormailtje verdwenen.
Voor op dit moment mijn probleem opgelost, maar wie weet heb ik m zo weer terug. Zo ja, zal ik t laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131099

Ik heb net hetzelfde voor maar geraak helemaal niet meer aan mijn mail :?

Als ik me inlog kom ik ook op die hipservice pagina
-->ik typ de cijfertjes
en dan kom ik terug op de inlogpagina en derna weer terug aan die lettertjes en cijfertjes

Het is gewoon een oneindige lus :r hèèlp me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oplossing van Fixmaster-J (17 febr.) hierboven werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undisclosed
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:24
Ik heb geen idee in hoeverre dit iets te maken heeft met de hier beschreven problemen aangezien ik niet kan zien of ik het gewraakte mailtje heb ontvangen. Ook ik merkte eerst dat mail versturen via outlook niet meer ging. Toen ik daarna probeerde via de browser (zowel ieplore als firefox) hotmail te benaderen kreeg ikhet "typ de tekens"-scherm. Daarna kwam het standaard sign-in scherm. Nadat ik daar echter mijn adres en wachtwoord had ingevuld kwam het "typ de tekens"-scherm weer terug! Zo gaat het eeuwig door, echter, als ik met een ander adres (werkt wel gewoon) inlog kom ik wel het "je bent al ingelogd"-scherm tegen. Ik ben dus wel aangemeld, maar niet in staat mijn mail te bekijken. Op een gegeven moment heb ik daarom maar eens naar hotmail gemaild:
Beste Ivo,

[lap tekst over HIP Challenge]

Wanneer je na het invoeren van de HIP Challenge weer bij de aanmeldingspagina terechtkomt en vervolgens, na het invoeren van je wachtwoord weer de HIP Challenge moet invoeren willen we je vragen het volgende te doen:
-1-
Controleer daarna de volgende Internet Explorer (IE) Browser instellingen:
1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".
2. Ga hier naar het tab-blad Geavanceerd en klik hier onderaan op de knop "Herstel Standaard Instellingen" (Restore Defaults).
3. Kilk op OK.
-of-
4. Schuif op het tabblad "Geavanceerd" omlaag naar de sectie "Beveiliging".
5. Schakel de twee selectievakjes "SSL gebruiken" in (op de vijfde en zesde regel van onderen), wanneer deze nog niet ingeschakeld zijn.
6. Klik op OK.
1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".
2. Ga dan naar het tabblad "Beveiliging" en klik op het pictogram "Internet".
Stel als beveiligingsniveau "Gemiddeld" of lager in.
- of -
Klik op "Aangepast niveau", schuif omlaag naar de sectie "Cookies" en schakel vervolgens het selectievakje "Inschakelen" in voor de twee cookie-opties.
3. Klik op OK.
-2-
2. Op het Tab-blad "Algemeen" dat je nu ziet, staat in het midden het kader "Tijdelijke Internet bestanden".
3. Klik hier op de knop "Cookies verwijderen", en dan op OK.
4. Klik dan op de knop "Bestanden verwijderen", vink het vakje aan en klik dan op OK.
5. Klik nu onderaan het Tab-blad ook op "OK" om de wijzigingen op te slaan.
6. Hou nu de Ctrl-toets ingedrukt, en druk op de F5 toets om deze systeem-bestanden te "vernieuwen".

We willen je nogmaals danken voor je medewerking.
We zijn ervan overtuigd dat de voordelen van dit proces na verloop van tijd zichtbaar zullen worden in je gehele Hotmail beleving.

Xavier
Microsoft .Net Passport Support Team
Na de stappen uit deze mail te hebben uitgvoerd komt het probleem echter gewoon terug! Heeft iemand de oplossing?

(edit: ik zie nu dat ik hetzelfde probleem heb als jeronimo_jd)

[ Voor 25% gewijzigd door undisclosed op 23-02-2005 10:04 . Reden: extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg net deze binnen: dus je kunt het nog blijven gebruiken.. En nogmaals, de oplossing van Fixmaster werkt!

Dear MSN Member,

Recently, Hotmail® announced that in order to improve customer experience and reduce spam and junk e-mail abuse on MSN® services, Hotmail will no longer allow new e-mail accounts to be accessed via Microsoft® Office Outlook® and Outlook Express.

We are pleased to inform you that because you are an existing and valued customer, at this time your current Hotmail and MSN account(s) are exempt from this restriction and you will be able to continue enjoying access to those accounts from Outlook or Outlook Express. However, any new Hotmail or MSN accounts you create will not be accessible via Outlook or Outlook Express.

Because you actively use Outlook or Outlook Express to access one or more of your MSN Hotmail or MSN e-mail accounts, this could be the ideal time to consider subscribing to our powerful new
e-mail service - Microsoft Office Outlook Live.

As an Outlook Live subscriber, not only can you get uninterrupted access to your MSN e-mail accounts from Outlook, but you will also enjoy many other benefits.

As a thank-you for your loyalty to MSN, we'd like to offer you a 25% discount off the regular price of a year's subscription to Outlook Live. Sign up by April 19, 2005, and you can enjoy all your first year's benefits for just $44.95 instead of $59.95*.

Microsoft Office Outlook Live combines all the advantages of MSN Hotmail with the rich features of Microsoft Office Outlook - the world's leading e-mail and personal information management software. It provides a service that's more powerful, more accessible and better protected than ever.

Microsoft Office Outlook Live includes a copy of Microsoft Office Outlook 2003 for Subscription Services and a large 2 GB MSN e-mail account to help you efficiently manage multiple e-mail accounts**, your calendar, contacts, tasks and more - all in one convenient location.

Convenient offline access. Get offline access not only to your Hotmail or MSN e-mail, but also your contacts, calendar items and to-do's.

Advanced organizational tools. Outlook Live lets you use all the features of Outlook 2003 to manage your personal e-mail, calendar, contacts and tasks, including drag and drop functionality, advanced search technology, Quick Flags and reminders.

Guard your PC with virus and spam protection. Outlook Live provides powerful protection against spam and e-mail viruses to help you avoid disruptions.

Stay in synch and up-to-date. All e-mail, information and updates in Outlook are continuously synchronised with MSN Hotmail servers so your e-mail, contacts, calendar and tasks are always up-to-date and at your fingertips.

Store more messages and attachments. Get a massive 2 GB of online storage and virtually unlimited offline storage (depending on your hard drive limit); with Outlook Live you have plenty of room for everything that's important to you.

Send larger attachments. Outlook Live lets you send files of up to 20 MB In size, which means you can exchange more photos, drawings, presentations, spreadsheets and other files in a single e-mail.

Say goodbye to banner ads. With Outlook Live, you won't be disrupted by banner ads in your e-mail interface, and your contacts won't receive messages from you containing promotional taglines.

Sign up now and you'll enjoy all of these features with your existing Hotmail or MSN e-mail
account(s), as well as a special 25% discount off Outlook Live for a limited period. There'll never be a better time to take advantage of this offer.

*Sign up today to get 25% off the regular price of your first year's subscription for Microsoft Office Outlook Live; the discounted price is only $44.95 plus tax. With Outlook Live, you get a copy of Microsoft® Office Outlook® 2003 for Subscription Services so you can keep your MSN e-mail, calendar, contacts and tasks automatically synchronized with Outlook, and access them anytime-even when you're not connected to the Internet. With 2 GB of online storage, virtually unlimited offline storage (depending on your hard drive space), patented spam filters and advanced virus protection, your e-mail is better protected and more accessible.

Promotional offers only available to new subscribers. After the promotional period, the then current price for your Outlook Live plan will be automatically charged to your credit card or bank account every year until you cancel your account or select an alternative plan. You must agree to the Microsoft Office Outlook Live Subscription Agreement to access the service. Prices subject to change. Internet access service not provided.

Note: In order to access your locally stored e-mail at the end of your Outlook Live subscription, you will need an application that reads ".pst." files, such as Outlook 2003.

** Some e-mail providers may not provide the capability to access e-mail through Outlook Live, or may charge a fee for doing so. 2 Gigabytes (GB) means 2 billion bytes.

You are receiving this message from MSN because you are a preferred Microsoft customer. We value our relationship with you, however, if you would prefer to no longer receive future special e-mail offers from MSN, follow the link below. http://privacy.msn.com/choice/default.asp.

Once your request is received, we will take prompt action to ensure you do not receive future special offers from MSN. Keep in mind that opting out of special MSN e-mail offers does not affect any newsletters you may have requested nor restrict important customer communications concerning your Microsoft products. If you have questions about MSN privacy policies, please read our privacy statement. http://privacy.msn.com/.

Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052
©2005 Microsoft Corporation. All rights reserved.
..

Message-Id: <20050223075010.7A08.11730148-862@information2.msn.com>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
ik heb de topic van Fixmaster-J uitgevoerd, maar het werkt nog niet helemaal hier. Ik krijg die mail niet meer, maar het verzenden loopt nog niet vlekkeloos. De ene gooit ie er wel doorheen, de andere niet.

Waar kan dat nog aan liggen en misschien wel belangrijker...Is zijn oplossing een tijdelijke totdat Micro$oft dit ook blokkeerd of een permanente oplossing?
Pagina: 1