Toon posts:

Installatie PCTV kaart mislukt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pinnacle pctv kaart. Ik wil de drivers installeren.
De computer herkent de kaart wel, maar bij het installeren van de driver geeft
ie een foutmelding:

De naam wordt al gebruikt als servicenaam of als de naam van een serviceweergave.

Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Verwijderd

Heb je al eens eerder drivers voor een dergelijke kaart geïnstalleerd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:10:
Ik heb een pinnacle pctv kaart. Ik wil de drivers installeren.
De computer herkent de kaart wel, maar bij het installeren van de driver geeft
ie een foutmelding:

De naam wordt al gebruikt als servicenaam of als de naam van een serviceweergave.

Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Al bij Pinnacle op de website gekeken? ;)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:00

samo

yo/wassup

Misschien iets meer informatie geven over:
- jouw pc conficuratie
- welk OS
- Welk merk kaart en type
- Welke driver versie
- en andere dingen die je zelf al geprobeerd hebt (zoals reboot, verwijderen en herinstalleren enz enz enz)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp + sp2

Ik heb al eens oudere drivers van pinnacle geinstalleerd, maar nu bij nieuwe versie 5.9 geeft ie die foutmelding. Ik heb een athlon 64 2800+, 512 mb ram

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geprobeerd om de driver te verwijderen en dan opnieuw laten herkennen, maar dan geeft hij dezelfde foutmelding

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 08:12
mijn pa heeft hetzelfde systeem ongeveer maar bij doet hij t gewoon niet goed. dus gewoon zwart beeld als ik het opstart en als ik beld wil moet ik ff instellingen veranderen en als ik een andere kanaal wil moet ik alles weer overnieuw doen! iemand enig idee...

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het ooit wel eens gedaan op mijn systeem, dus dat is het probleem niet. Ik heb later mijn computer opnieuw geinstalleerd en nu wil ik mijn tv kaart installeren en dat werkt niet

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

Mocht je iets van een webcam hebben gekocht in de tussentijd, haal die er even uit met installeren van de drivers.
WindowsXP pakt dat niet altijd even goed op en dus kan hij je "overlay" apparatuur wel eens door elkaar gooien.
Met het ontkoppelen van je (mogelijke) webcam sluit je uit dat de drivers mogelijk je webcam als tv-kaart ziet.
Pinnacle heeft daarnaast een kleine applicatie om de drivers in zijn geheel te verwijderen.

[ Voor 14% gewijzigd door Eric Oud Ammerveld op 23-01-2005 20:23 ]

-=@@D=- Macbook Pro 16"

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:00

samo

yo/wassup

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:17:
Hij heeft het ooit wel eens gedaan op mijn systeem, dus dat is het probleem niet. Ik heb later mijn computer opnieuw geinstalleerd en nu wil ik mijn tv kaart installeren en dat werkt niet
Misschien zoeken naar de fout.... Na de-installatie (complete software, via configuratiescherm - software) alles verwijderen, herinstalleren, eventueel via msconfig in het tabblad 'services' de juiste service zoeken, en dan vanaf cd opnieuw installeren.
Gezien de foutmelding lijkt het toch aan een eerdere foutieve installatie. Het webcam idee hierboven klinkt ook erg aannemelijk...

offtopic:
HereIam schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:32:
[...]
Stel je eigen vragen aub niet in iemand anders zijn topic als de vraag anders is
Geen idee waar dit op slaat, ik reageer op iemand anders, maar de text is door een slechte edit kwijt.... stom....

[ Voor 82% gewijzigd door samo op 23-01-2005 20:50 . Reden: Vaag persoon beneden.... ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

samo-arne schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:30:
[...]

Misschien je verhaal iets duidelijker uitleggen.... Zoals welke instellingen je moet veranderen enz... En of het systeem wel zelf alle kanalen vind....
offtopic:
Stel je eigen vragen aub niet in iemand anders zijn topic als de vraag anders is
Pagina: 1