Ik snap iets niet, ik haal een tekst uit de database, en hanteer 'nl2br' [php] dus dat hij /n vervangt door
. Hij vervangt ze prima, maar het wordt niet weergegeven in de browser, en in de bron wel.... Hoe kan dit ??
PS. hij laat alleen de lege regels tussen de woorden "test" niet zien.
de BR'retjes achter het woord test werken wel, dus hij gaat naar de volgende regel, maar als je dan NOG een br'retje doet dan maakt hij geen lege regel, bijvoorbeeld:
Maar als ik dit doe:
Dan werkt het volgens mij wel, dat is dus het vreemde.
En ik heb even geprobeerd de broncode op te slaan als html, en oo mijn bureaublad opgeslagen, en dan werkt het wel goed. Maar dus op de server (vevida) in PHPtaal werkt het niet....
Ik snap er nix van, wie ziet het ??
. Hij vervangt ze prima, maar het wordt niet weergegeven in de browser, en in de bron wel.... Hoe kan dit ??
PS. hij laat alleen de lege regels tussen de woorden "test" niet zien.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <td width="584" valign="top" class="tekstvak"> <h1>test</h1><h2>test<br /> test<br /> test<br /> <br /> test</h2> test<br /> test<br /> test<br /> <br /> test </td> |
de BR'retjes achter het woord test werken wel, dus hij gaat naar de volgende regel, maar als je dan NOG een br'retje doet dan maakt hij geen lege regel, bijvoorbeeld:
code:
1
2
| test<br /> <br /> |
Maar als ik dit doe:
code:
1
2
| test<br /> <br /><br /> |
Dan werkt het volgens mij wel, dat is dus het vreemde.
En ik heb even geprobeerd de broncode op te slaan als html, en oo mijn bureaublad opgeslagen, en dan werkt het wel goed. Maar dus op de server (vevida) in PHPtaal werkt het niet....
Ik snap er nix van, wie ziet het ??
[ Voor 32% gewijzigd door Pelle op 19-01-2005 09:37 . Reden: code tags ]