Toon posts:

een goeie tft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een monitor kopen, de Samsung SyncMaster 710N, 17" bij mycom voor 329.
beetje goeie voor games? want zwart moet wel zwart zijn in games.
helemaal zwart is moeilijk maar in die riching zal ik mooi vinden.vooral in doom3 is het donker en dus belanrijk dat het niet blauw is het scherm.
ik heb ook de Philips 17" TFT 170C Zilver op het oog.
welke is beter?

en wie een goeie tft weet in deze prijsklasse bij een zaak als mycom of paradigit,meld het ff aub.
want ik wil natuurlijk de beste.
deze 2 tft,s hebben niet dvi.

groeten carlo

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

http://www.google.com/sea...r+710N&btnG=Google+Search
voor reviews, wat sowieso een goede manier is om je keuze te maken :)
Kijk wat rond hier in de topics, vooral voor ervaringen en lees je in.

DVI is mijns inziens wel een pre, het beeld is nét ietsje scherper naar mn gevoel en je hebt gewoon gegarandeerd goed beeld :)

Anyway, succes met je keuze!

Omelette du fromage!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:46

n00bs

Het is weer Zomer!

DVI gegarandeerd goed beeld :D dat ligt ook heel erg aan de implementatie van de gebruikte videokaart...

Anyway "goeie" bestaat niet ;) dat is goede
En lees eens wat reviews op bv tomshardware etc met google is ook een hoop te vinden.

Verwijderd

Wat Dxta hierboven al zegt is DVI wel een pre en zeker als je het beste wil. ik zou al sik jou was ook eens voor de samsung 710T kijken deze is zeg maar het DVI broertje van de 710N

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Ik wilde ook de Samsung 710N gaan kopen bij de Mycom, omdat ze mij vertelden dat ik 'm binnen 8 dagen terug kon brengen (i.v.m. dode pixels). Ik naar Den Bosch gegaan, nee we hebben 'm niet meer. In eindhoven nog wel.

Dus ik naar Eindhoven gemaild, ook niet, en ze krijgen 'm ook niet meer.

;(

Verwijderd

Over die Samsungs zijn al hele topics volgeschreven.
Ik gebruik een Acer 1714, 0 dode pixels en aangenaam beeld.., beetje onderschat denk ik.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:09

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ik heb de Philips 170C5 gehad, ff een copietje van mijn post daarover:
Ik heb ook een Philips gehad, de 170C5, maar die is teruggegaan. Alle 17 inch Philipsschermen gebruiken een coating waardoor een irritant soort optische vervorming plaatsvindt wanneer je naar bewegende dingen op het scherm kijkt, of heen en weer gaat met je hoofd; het klinkt vaag, maar is goed te testen: Kijk naar een lichtgrijs egaal stukje, en schudt een heel klein beetje maar wel snel 'nee' terwijl je maar dat stuk van het scherm blijft kijken. Je ziet een soort raster optreden; als je stil bent is het weg. Het treedt ook op wanneer zich lichte egale vlakken bewegen op het scherm (b.v. luchten in spelletjes).

ALLE Philips schermen hebben er last van (ik heb geprobeerd hem te ruilen voor o.a de B5 en S5), het is GEEN defect, het ligt aan de coating, en NEE, ik beeld het me niet in, twee verkopers zagen het ook toen ik hen er op attent maakte. Andere merken hebben dit niet.
Ik heb hem gehaald bij Paradigit, zij hadden in de 17 inch range verder alleen twee Iiyama schermen. Uiteindelijk ben ik met de 435S (zie het topic) naar huis gegaan. Lelijk design, een vervelende voet die me in de weg staat maar het beeld is uitstekend. Paradigit laat je trouwens als het niet druk is graag het scherm in de winkel op dode pixels testen; aanrader dus. I.t.t. tot velen heb ik dus een 100% gave 435S.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

710N is een supergoed scherm en bij mij geeft ie supergoed beeld

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties.
er mogen nog meer mensen hen mening geven.

maar op dit moment denk ik dat ik voor de samsung ga.
mooi designe ook:)
alleen zal ik nou voor de dvi versie gaan of niet?
merk je daar ook iets van in games van analoog of dvi?

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 18:11
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 01:33:
bedankt voor jullie reacties.
er mogen nog meer mensen hen mening geven.

maar op dit moment denk ik dat ik voor de samsung ga.
mooi designe ook:)
alleen zal ik nou voor de dvi versie gaan of niet?
merk je daar ook iets van in games van analoog of dvi?
Als je een dvi aansluiting op je videokaart hebt, zou ik voor DVI gaan (check even of het DVI-I is of DVI-D). Of je verschil zult zien weet ik niet, maar volgens de theorie is DVI kwalitatief beter.
Pagina: 1