Ten eerste begrijp ik de toon uit prodoc's bericht niet, een beetje quasi-juridisch een berichtje hier neerplempen?
Ten tweede wil ik even reageren op matinez. Jij geeft aan dat "kenners" toch wel weten dat Microsoft "fout is" en het leuk is om te laten zien hoe belachelijk Microsoft zich maakt met het plaatsen van advertenties. Uit je bericht maak ik op dat je de strekking van de advertentie niet bepaald vind kloppen.
Bepaalde Linuxgebruikers zijn vaak anti-Microsoft, andersom bestaat dat natuurlijk ook. Dat jij van mening bent dat de advertentie niet klopt is natuurlijk totaal irrelevant. Een advertentie wordt geplaatst, en als je daar niet mee eens bent, zoals de topicstarter, ga dan gezellig naar de RCC en praat eens erover. Microsoft heeft de zaken prima voor elkaar en de beweringen in de advertentie kloppen dan ook, lees eens het rapport door en kijk eens wát er onderzocht is. De blinde haat jegens Microsoft (die tegenwoordig een trend is, Evil Empire Microsoft) is totaal ongepast. Elk bedrijf heeft zijn tegenstanders, meestal de mensen die onvolledige informatie doorgespeeld krijgen en daar hun beeld van dat bedrijf op baseren. Voor een ultiem voorbeeld, zie de Fok! Frontpage en de reacties bij elk nieuwsbericht.
"Hey, ik zie nu een reclame van GoGo Jongerenreizen waarin staat dat ze naar de coolste bestemmingen gaan! Hey mensen dat klopt helemaal niet!!!11111" Nee dat zie ik nergens staan, waarom niet? Omdat hier geen GoGo-haters rondlopen.
Oftewel: laat jouw persoonlijke visie van een bedrijf niet een rol spelen bij het beoordelen van de beweringen die geplaatst worden in een advertentie.
[
Voor 4% gewijzigd door
Stewie! op 16-01-2005 20:20
]