Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dat oude afbeeldingen ontbreken is bekend, die zijn verloren gegaan tijdens een van de crashes. Een deel ervan zijn wel vervangen, maar het zou veel te veel werk zijn om ze allemaal te herstellen en bovendien heeft dat niet zo'n nut. De echte info staat in de tekst, niet in de plaatjes, en sowieso is nieuws na een paar jaar (of zelfs maanden) niet echt belangrijk genoeg meer om veel tijd te gaan besteden aan het fixen van een paar plaatjes 
Waar dit plaatje naartoe is, weet ik niet
Waar dit plaatje naartoe is, weet ik niet
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Hmm, de plaatjes komen soms nog wel van pas
.
Ik had nl. wat afbeeldingen nodig om mijn post duidelijker te maken.
Het betreft dit topic :Koeler op een 775 socket...
Ik vind het meestal jammer dat als je een oud topic (met nog nuttige informatie) bekijkt, veel afbeeldingen die zaken duidelijk maken al weer weg zijn.
De plaatjes die nu op de Tweakers.net server staan blijven er als het goed is allemaal wel opstaan
Ik had nl. wat afbeeldingen nodig om mijn post duidelijker te maken.
Het betreft dit topic :Koeler op een 775 socket...
Ik vind het meestal jammer dat als je een oud topic (met nog nuttige informatie) bekijkt, veel afbeeldingen die zaken duidelijk maken al weer weg zijn.
De plaatjes die nu op de Tweakers.net server staan blijven er als het goed is allemaal wel opstaan
Je haalt hier even twee dingen door elkaar geloof ik 
De plaatjes in de nieuwsposts blijven in principe altijd staan (met uitzondering van de exemplaren die in de crash verloren gingen en niet hersteld konden worden met backups).
De plaatjes in topics op GoT zijn natuurlijk meestal gehost door users zelf of via google opgezocht en daar heeft T.net natuurlijk geen invloed op
De plaatjes in de nieuwsposts blijven in principe altijd staan (met uitzondering van de exemplaren die in de crash verloren gingen en niet hersteld konden worden met backups).
De plaatjes in topics op GoT zijn natuurlijk meestal gehost door users zelf of via google opgezocht en daar heeft T.net natuurlijk geen invloed op
Behalve als, wat mij hier het geval lijkt, Thandor als GoT-user linked naar een plaatje uit een nieuwspostYoeri schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:36:
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Rataplan heeft gelijk 
Maar als de afbeeldingen in de nieuwsposts blijven staan dan blijven de plaatjes in het topic over de Socket 775 koeler ook staan
Ik host zelf de afbeeldingen bij Imageshack.us, als het goed is blijven ze dan ook eeuwig bestaan
.
Maar als de afbeeldingen in de nieuwsposts blijven staan dan blijven de plaatjes in het topic over de Socket 775 koeler ook staan
Ik host zelf de afbeeldingen bij Imageshack.us, als het goed is blijven ze dan ook eeuwig bestaan
Ach ja, nu snap ik hem... * Yoeri was even niet goed wakker geloof ik
Er is maar één garantie voor "eeuwig", en dat is zolang als je leeft zelf je hosting verzorgen - betaalde ruimte gebruiken dus. Zoek maar 'ns op endoria (of wat was het ook al weer): de 'gratis' fileserver die in het T.net rack hing. Werd gewoon te duur, en dat punt bereikt elke gratis hoster vroeg of laat.Thandor schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:12:
Ik host zelf de afbeeldingen bij Imageshack.us, als het goed is blijven ze dan ook eeuwig bestaan.
Ik heb zelf een hele goeie 'gratis' oplossing: ik host de meeste spullen die ik op GoT plaats gewoon op mijn adsl-lijntje, want mijn server draait toch 24/7. Zolang je geen hires foto's gaat aanbieden merk je dat nauwelijks - en dan heb ik 'maar' 384Kb up. Alleen zaken die tijdelijk veel traffic vragen (foto's oid) zet ik even op een externe server, als het draadje uit zicht is kan je zoiets rustig weer vanaf je eigen bak serven.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1