Logingegevens oud account vergeten

Pagina: 1
Acties:

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-03 11:54

fcs

hier stond iets doms |:( O-)

[ Voor 90% gewijzigd door fcs op 03-01-2005 21:37 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Well, vertel mij welk account het is en welk e-mailadres je wel wil gebruiken en dan fix ik het voor je :) .

[edit]
En ik heb je reply afgesplitst, want het had niet direct iets te doen met [rml][ T.net abbo] Foute melding indien geen fp account[/rml] IMHO.

[ Voor 41% gewijzigd door Harm op 03-01-2005 21:38 ]

• fcs

fcs

betreft account fcs.
email adres wat er staat is: fcaldas @ chello . nl

het forum email adres kan eraan gekoppeld worden

(ps: ter info, heb het alsnog ingevult, en hij gaf een accoord. Vandaar de aanpassing hier boven mij )

thx voor de splitsling. Wist niet zeker waar ie hoorde, zoals je ziet, heb ik er een troep van gemaakt. Wat momenteel de beste oplossing om dit te *fixen*?

[ Voor 26% gewijzigd door fcs op 03-01-2005 21:40 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Uit mijn gegevens blijkt dat het e-mailadres je op het forum gebruikt hetzelfde is als je hierboven hebt genoemd. Dat e-mailadres staat al in je FP-profiel dus ik snap even niet wat er nu niet goed gaat :P .

• fcs

fcs

erm...
voor zover ik weet heb ik het email adres op got aangepast naar een andere email adres.

zal zo ff checken (zit momenteel op het werk, 1 man voor afdeling van 5 :( ).
zodra ik wat tijd heb, zal ik hier eens neuzen.

Het is de bedoeling dat dat mail adres verdwijnt. Zoals aangegeven, zit ik bij een dsl provider, en heb dat mail adres dus niet meer. Als ik dus een passmailer zou aan vragen, dan gaat ie naar een niet meer bestaande email adres... En dat heeft volgens mij weinig nut :P

ok,

heb geprobeerd het email adres te wijzigen. Als ik dat doe, dan geeft ie de volgende foutmelding:

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Het ingevoerde e-mail adres is al in gebruik door gebruiker 85785.
(interne identificatie: user::edit_user::email_in_use)

het is dus mijn bedoeling om op beide gebruikers namen hetzelfde email adres te koppelen.
Ik heb sterk het vermoede dat de gebruikersnamen wel aan elkaar gekoppeld zijn, alleen niet met de wachtwoordt of de rest van de gegevens (heb geprobeerd met zelfde ww in te logen (frontpage als op got)

[ Voor 39% gewijzigd door fcs op 04-01-2005 13:36 ]

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03 17:51

decramy

root@birdie:~#

zecht de naam Scub je iets?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Pagina: 1