hoi,
lang lang geleden beheerde ik ooit een neiwussite en we hadden toen een leuk idee dat helaas nooit helemaal afgekomen is
het is was om telkens als we een nieuwe headline hadden alle gebruikers via msn messenger automatisch een korte samenvatting en de url van het bericht t sturen
we werketen toen met een niet helemaal zelf geschreven php scriptje dat de mysql dbase rechtstreeks benaderde elke tien minuten om te kijken of er nieuwe headlines waren
kan zoiets hier niet ook voor de frontpage gemaakt worden?
enkelle bekende problemen:
lijst van gebruikers op een adres is gelimiteerd
dwz het aantal mensen in een contactpersonenlijst
verder trok hets cript dat wij gebruikten erg veel geheugen op de server maar daar si mischien iets aan te doen
er moet een script komen waarmee je bijv msn@tweakers.net kunt toevoegen aangezien jij ook in de lijst van dit adres moet staan
dwz het script moet iedereen die het adres toevoegd goedkeuren
verder weet ik niet of ms hier blij mee zal zijn
trackers om als tab in msn te gebruiken zijn mij bekend maar dit is nete ven makkelijker omdat heel vbeel emsen msn gebruiken en dus geen speciaale software ghoeven te gebruiken
verder kan er onder elk nieuw berichtje een kleine advertentie
graag reacties van gebruikers en van de mensen ide zoiets zouden kunnen maken.
lang lang geleden beheerde ik ooit een neiwussite en we hadden toen een leuk idee dat helaas nooit helemaal afgekomen is
het is was om telkens als we een nieuwe headline hadden alle gebruikers via msn messenger automatisch een korte samenvatting en de url van het bericht t sturen
we werketen toen met een niet helemaal zelf geschreven php scriptje dat de mysql dbase rechtstreeks benaderde elke tien minuten om te kijken of er nieuwe headlines waren
kan zoiets hier niet ook voor de frontpage gemaakt worden?
enkelle bekende problemen:
lijst van gebruikers op een adres is gelimiteerd
dwz het aantal mensen in een contactpersonenlijst
verder trok hets cript dat wij gebruikten erg veel geheugen op de server maar daar si mischien iets aan te doen
er moet een script komen waarmee je bijv msn@tweakers.net kunt toevoegen aangezien jij ook in de lijst van dit adres moet staan
dwz het script moet iedereen die het adres toevoegd goedkeuren
verder weet ik niet of ms hier blij mee zal zijn
trackers om als tab in msn te gebruiken zijn mij bekend maar dit is nete ven makkelijker omdat heel vbeel emsen msn gebruiken en dus geen speciaale software ghoeven te gebruiken
verder kan er onder elk nieuw berichtje een kleine advertentie
graag reacties van gebruikers en van de mensen ide zoiets zouden kunnen maken.