Discussietopic over BBG?

Pagina: 1
Acties:

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Komt er nog een topic over de best buy guide voor januari? Voor die van november was dit helaas niet het geval. Na alle hardwarematige ontwikkelingen van de laatste tijd lijkt het mij erg nuttig om weer zo'n topic te starten en dan met name voor het multi-media systeem en het gamesysteem.
Dus gaat zo'n topic er komen? (en waarom werd dit eigenlijk niet gedaan voor die van november?)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
LA -> FA

[ Voor 24% gewijzigd door Kees op 29-12-2004 19:36 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• UltraR-pc
Hoort dit in FA? Het gaat er toch over of er een topic op GOT geopend word voordat de uiteindelijke BBG op de FP wordt geplaatst?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik vermoed dat je het over de topics in Complete Systemen & Laptops hebt?

Da's een beetje afhankelijk van de auteur van elk systeem, die kiest er zelf voor (of net niet) om zijn systeem voor te leggen voor tips of opmerkingen. Voor de BBG van november heb ik bijvoorbeeld zelf dit topic gestart: [rml][ BBG] Opmerkingen gevraagd[/rml]

In ieder geval komt er weer een BBG voor januari hoor, ik overweeg zelf nog om 'mijn' systeem in Complete Systemen & Laptops te posten. Je ziet het wel als het zover is :)

Aangezien de BBG op de Frontpage thuishoort en het ook de FP-mensen zijn die deze samenstellen, is het wel zo handig als je topic hier staat, ja :)

[ Voor 40% gewijzigd door Yoeri op 29-12-2004 19:41 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• UltraR-pc
Ok, duidelijk. Hopen op een leuk discussie-topic dan maar.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Meteen maar even werk van gemaakt voor mezelf: [rml][ BBG] Suggesties graag[/rml] :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 19:36
Ook ik heb het Multimediasysteem maar even in CSL gemikt: [BBG]Suggesties Multimediasysteem.
Pagina: 1