[tpl tweakers] kleursettings matchen niet met FP

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
op de frontpage heb je als niet abo de mogelijkheid om te kiezen uit 2 kleurschema's
Afbeeldingslocatie: http://www.erkens.info/~michael/got/fp_color.jpg

Zou dit ook mogelijk zijn met deze template zodat het wat beter op elkaar aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dat kan in deze template (misschien enkel als abo?) ook in je voorkeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Enkel als abo want er staat een * bij. :)
edit:
Ik heb het ook helemaal niet over de FP. Ik geef alleen antwoord op Ele's twijfel over only abo wel-niet. Sorry hoor, maar je doet net alsof ik blind ben en niet begrijp dat jij dat screenshot gemaakt heb.

[ Voor 80% gewijzigd door Voutloos op 01-12-2004 11:29 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Waarom alleen voor de abo's?
Ik vind dat als je de Frontpage en GoT dichter bij elkaar wilt brengen dat je ook dit soort dingen moet meenemen, dus of een dergelijke setting (gratis) aanbieden hier of ook bij de abo's stoppen op de Frontpage.
Voutloos schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:27:
die setting is niet voor de abo's op de FP want ik gebruik die grijze 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Erkens op 01-12-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Als ik de andere kleurstellingen ook gemaakt heb zal ik eens bespreken of grijs ook aan non-abo's aangeboden kan worden.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Er zijn meer duidelijke verschillen met de frontpage.

Mogen deze aan het licht gebracht worden of blijft de template ongeveer zoals hij nu is (de verschillen zijn echt duidelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:30

Cyphax

Moderator LNX
Dit viel mij ook meteen op.
Mijn FP is ook grijs, en nou past GoT er alsnog niet bij... :P

(nou zul je zien dat de FP straks voor iedereen verplicht bruin is.. hehe)

Wat ook niet helemaal perfect is, is het "tweakers" in "gathering.tweakers.net", vergelijk dat maar eens met de frontpage: hier is ie helemaal wit en op de FP zit er een gradient ofzo in.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Er is nog wel meer dan alleen dat, en ook duidelijke dingen die gewoon nooit zo hadden mogen worden tijdens het ontwerp, wat je ontwerpgedachte ook is. Maar goed, ik ga alleen een lijstje maken als dat gewild is, ik weet niet of en hoe gedetailleerd zoiets gewenst is. En hoeveel punten ik daadwerkelijk op kan sommen...

Er zitten gewoon veel stijlverschillen in frontpage en forum, bovendien zitten er ook dingen in die wel op de frontpage staan, en in ander verband terug komen waarbij de frontpage equivalent ineens niet gebruikt wordt. Beetje vreemd, ik kan niet zeggen dat het professioneler overkomt als het forum een soort kloon lijkt van de frontpage en het net niet haalt kwa uitzien...

Ow trouwens, de weergave van de quotes vindt ik nogal onduidelijk met dat lichte grijs en geen compleet kader als er code in mee gequote wordt. Deze opmerking heeft trouwens een klein beetje met het bovenstaande te maken, omdat de quotemethode op de frontpage schuingedrukte grijze tekst is... Maar ik kan me voorstellen dat je die methode in dit forum niet graag toepast.

[ Voor 27% gewijzigd door RwD op 01-12-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Daar waar we afgeweken zijn van de frontpage zelf is dat over het algemeen met een reden gedaan. De frontpage is niet als maatstaf genomen, maar als inspiratiebron. Op bepaalde punten kan de frontpage imho ook nog wel verbeterd worden ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Mag ik wel mn hoofdstoorpunt kwijt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

je mag alles kwijt, of we er wat mee doen is een 2e :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I'm with erkens.
in het kader van de gelijktrekking zou op GoT dezelfde template keuzes moeten gelden als op de FP
of dat dan maar 1 template voor non-abbo's op de FP, of 2 kleurtjes voor de non-abbo's op GoT moet worden laat ik aan de crew om over te bakkelijen maar als non-abbo zijnde hoef ik niet uit te leggen welke keuze ik het leukste zou vinden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

De "New Post" en "Reply" knoppen hebben het uiterlijk van de knoppen voor tabbladen. Als je op zo'n knop drukt op dr frontpage dan wordt deze tab geselecteerd en blijft de knop ook staan, zoals we dit gewend zijn van tabs. De op het forum knoppen verdwijnen echter compleet en hebben ook niks met tabbladen te maken :| (Er is niet eens een huidig geselecteerde tab)
Want de pagina's hebben niet de indruk van een tabblad (zeker niet omdat de knoppen gewoon verdwijnen)

Knoppen op de frontpage hiervoor zijn een stukje tekst met een icoontje er voor.
Knoppen hier zie ik op de reply pagina al in 2 stijlen (direct boven en direct onder deze textarea)

Dus de tabbladknoppen kunnen vervangen worden want er bestaan knoppen in de stijlesheet, en het huidige uiterlijk is gewoon niet logisch en het lijkt niet of er over nagedacht is. Dit laatste geldt in het bijzinder voor de "Reply" knop helemaal onder in beeld, dis slaat echt alles! Tabs onderaan horen naar boven schuin af te lopen als ze uberhaupot schuin af moeten lopen!!

Er is dat, en het gebrek aan contrast wat wel op de frontpage aanwezig is; deze pagina doet heel licht en grijs aan, terwijl de frontpage strak uit ziet

[ Voor 8% gewijzigd door RwD op 01-12-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Voutloos schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:27:
"Let op: items gemarkeerd met * hebben enkel betrekking op de huidige template: tweakers."

Op het account van mijn broertje (niet-abonnee) staat die optie er gewoon niet tussen, da's veel logischer imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Rafe schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:01:
[...]

"Let op: items gemarkeerd met * hebben enkel betrekking op de huidige template: tweakers."

Op het account van mijn broertje (niet-abonnee) staat die optie er gewoon niet tussen, da's veel logischer imho.
Niet als je abo's wilt verkopen natuurlijk :+
Als niet abo weet je dan wat je mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Eerstvolgende update is 'Grijs' ook verkiesbaar voor non-abonees. Abonees krijgen uiteraard meer kleurstellingen ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.