Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ADSL aanbiedingen..

Pagina: 1
Acties:

• mkanon
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Ik mag binnenkort weer van ADSL prov wisselen ik wil wat goedkoper dan nu zit nu op 37.50, snelheid mag wel rond de 265 zitten.. de vraag is nu (ik heb al wat zitten rondsurfen) zijn er of komen er, binnenkort nog leuke aanbiedingen ? ik dacht aan wireless router of andere gratis hebbe dingen i.c.m een abo

1tje heb ik al dat is het wannadoo modem wireless modem....

I reject your reality and substitute my own!

• mkanon
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
De livebox had ik zelf al gevonden van wannadoo maar het grote minpunt vind ik dat de computer weer aan moet staan om verbinding te maken ?? zoiets als de live box vindt ik wel een leuke toevoeging ... omdat je dan al iets koopt waar je later meer diensten aan kan koppellen !

I reject your reality and substitute my own!

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True