[TSC] hitparade van 23 oktober Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 382 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Alsnog gefeliciteerd ZioN en bedankt voor de riante bijdrage op dit project.

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote :

Een jarige ZioN

Het was me een genoegen dit voor jullie allen te mogen doen.

Thanx Mate _/-\o_ , dit zal iedereen nog heeeeeeeeeel lang heugen, waarvoor respect.

Enne als je nog wat pc's overhoudt kun je ze rustig hierheen brengen hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoghoJogho
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07 13:25

JoghoJogho

Ben een Superkruug

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:38:
[...]

Ik hoop dat je bedoelt te zeggen: hopelijk zijn we snel verlost van dit soort beschuldigingen. Want de discussies over het cheaten zijn wel degelijk nuttig en volgens mij ook positief.
helemaal mee eens. Vindt verdachtmakingen wel ongewenst en kinderachtig. Je kunt bijna niets doen als mensen je proberen te besmeuren, of toch :P

Johannesm, bedankt voor je uitleg en tof dat je dit voor mekaar ebt gekregen. Van mij niets dan lof _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Oja, en nog van harte met je verjaadag :*) :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door JoghoJogho op 24-10-2004 22:55 ]

TSC, omdat je niet weet, wat je niet weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
ZioN ongelooflijk dit heeft je heel wat tijd gekost om dit voor elkaar te krijgen en dan nog de boel al die maanden draaiende te houden.

ZioN _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

Feli ZioN, en ong vele jaren. :)

En je 173 pc's hebben puik werk afgeleverd!

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 14-08 09:57
Feli Zion!!!

En ik geloof er niks van dat je de client gaan uninstallen, volgens mij ga je je eigen record proberen te verbeteren ... boefje dat je bent ;)

Allen ... pas op voor een nieuw team ... GF ... GrooveFreaks???

;) Thanx voor je bijdrage!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Mark83 schreef op 24 oktober 2004 @ 23:12:Allen ... pas op voor een nieuw team ... GF ... GrooveFreaks???
* DPCquatar kijkt, kan dat team helemaal niet vinden in de stats 8)7

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Ik stond eerst ook vreemd tekijken van moviefans (begon volgens mij tijdens of net na de stampede) maar we weten nu hoe het zit en dit is nog eens een mooie verrasing ik denk dat weinig mensen dit hadden kunnen denken/weten.

Ik vraag me wel af hoe ben je op de naam moviefans gekomen ?

Oh en btw feli met je verjaardag en en feli met de mf.

@dpcquater nog niet maar wie weet wat iemand bedenkt >:) kerstflushje anyone 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Schapie op 24-10-2004 23:30 ]

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

feli ZioN :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schapie schreef op 24 oktober 2004 @ 23:29:
Ik vraag me wel af hoe ben je op de naam moviefans gekomen ?
Simpel:
voor de flush van 348K hadden we een member DangerousMinds en bijbehorend team gemaakt. (film: Dangerous Minds)

Om voor deze flush in dezelfde trent door te gaan hebben we voor de membernamen Goners (Gone in 60 seconds), Scorpions (The Scorpion King) and Goonies (The Goonies) gekozen. Als je members 'filmnamen' hebben, ben je dus een filmliefhebber. Een MovieFan. Bijkomstigheid (een hele leuke zelfs) is de afkorting: MF.

Overigens hadden we de naam op een gegeven ogenblik naar 1010 verandert. Dat wilden wij af gaan tellen naar 1001, 1000, 0111, 0110, 0101 etc. Maar in overleg met de PV-er zijn we hier niet mee door gegaan. Ook om andere problemen te voorkomen (die hier nu wel genoeg aan de orde zijn geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan hierbij voor zion een MF van ons, voor zijn verjaardag en verschrikkelijk goede inzet alhier. :>
bedankt man en tot de volgende MF maar weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:57:

Ik stel voor deze regels in te stellen en uit te voeren (na eventuele verfijning)
Er zijn hier al genoeg regels imho
a) pas als er langere tijd iets veranderd vragen om mensen op onderzoek uit te gaan?
Mensen gaan hier altijd al eigenhandig op onderzoek uit.
b) een projectvertegenwoordiger aanstellen die in de fora van de concurrentie eventuele vragen stelt en zodoende de eventuele antwoorden binnen kan halen, zonder dat 32 mensen de fora binnenrenner en valsspeler roepen.
Die is er al, Glurp
c) het gebruik van woorden als cheaten en valsspelen in dit forum tot een minimum te beperken in de fora, zoveel kennis van het nederlands is er ook weer niet nodig om de mening te achterhalen, en babblefish kan het ook wel. Het lijkt me als gastlezer niet leuk om te lezen hoe je team verdacht gemaakt wordt terwijl er niets aan de hand is.
Hoe wil je dat nou opleggen, als iemand ergens problemen mee heeft dan moet ie die toch uit kunnen spreken?
d) speciale akties van dpc te verklaren in het engels via een link op de dpc-fp, zodat het e.e.a. gemakkelijker toegankelijk is voor de mensjes die niet ons taaltje machtig zijn, en even willen uitzoeken hoe bepaalde vorken aan de steel zitten.
Laat ze het zelf maar uitzoeken, wij zijn toch slim genoeg om rond te kijken... de meeste andere teams blijkbaar niet, dus ze zullen toch niet uitkomen bij dat soort verklaringen... bovendien is dan het mooie effect van een stampede helemaal verdwenen.

btw, we hebben bezoek van een rus, elc_went_to_FaD brengt 5K mee :)
Hoelang blijft die hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, kom ik even langs op GoT, hebben ze de klus al geklaard ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Gefeliciteerd Zion, leuk verjaardagsflushje... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super }:O

Alleen ik was ook jarig kon nou niemand ook ff 500k op mijn account flushen, beetje jammer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a) pas als er langere tijd iets veranderd vragen om mensen op onderzoek uit te gaan?
Waarom :?
b) een projectvertegenwoordiger aanstellen die in de fora van de concurrentie eventuele vragen stelt en zodoende de eventuele antwoorden binnen kan halen, zonder dat 32 mensen de fora binnenrenner en valsspeler roepen.
Ik zou het irritant vinden als ik ineens kritische vragen zou krijgen...
d) speciale akties van dpc te verklaren in het engels via een link op de dpc-fp, zodat het e.e.a. gemakkelijker toegankelijk is voor de mensjes die niet ons taaltje machtig zijn, en even willen uitzoeken hoe bepaalde vorken aan de steel zitten.
Wat een onzin, laten we al onze mooie acties moeten verantwoorden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

Gefeliciteerd naamgenoot

Kun je voor mijn verjaardag ook niet zoiets regelen :? :9~

_/-\o_ ZioN _/-\o_

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Z!oN schreef op 25 oktober 2004 @ 08:07:
Gefeliciteerd naamgenoot

Kun je voor mijn verjaardag ook niet zoiets regelen :? :9~
Sorry, maar liever niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm mijn suggesties lopen wat tegenstand op.

Waarom na langere tijd pas op onderzoek uit gaan? 1 MF blijkt al genoeg te zijn voor wat kritsche reacties en verdachtmakingen. Eoigenhandig het e.e.a. uitzoeken kan altijd waar ik op doelde is niet meteen de beschuldigende vinger te wijzen ook niet binnen dit forum.

ok dan kan Glurp vragen om opheldering binnen de betreffende fora. Nochtans het gaat me hier om publieke uitingen van eventueel cheaten. Binnen hun fora taunten moet mogelijk blijven niet waar?

Het fenomeen stampede is bij de meeste teams al duidelijk. Laat ze maar reageren en ook hun resources van andere projecten afhalen. Lekker in de verdediging gaan, daar profiteert het project alleen maar van. En hoe dan ook na 1 week heeft iedereen het door, het zal ze alleen wat langer tijd kosten om te counteren. binnen dit forum kan vanalles georganiseerd worden en pas op dag 1 van een dergelijk event hoeft pas de verklaring online.

Waarom wij een verklaring schuldig zijn? NIET! Maar willen wij nodeloos worden uitgemaakt voor koeien die de kluit belazeren? OOK NIET, dus verantwoorden we het om die reden. Het is toch veel gaver als iemand binnen hun eigen fora zegt: die koeien spelen vals, en iemand anders in zo'n fora zegt kijk ff hier sukkel, dan zie je waar ze mee bezig zijn. Wordt zo'n beschuldiging meteen de kop ingedrukt. De roddel stopt dan op dat moment en bezoedeld de naam van DPC niet.

Je zag het al binnen het duitse forum, insinuaties worden gemaakt yggie stapt binnen om het toe te lichten en alles is meteen ok. Bovendien kunnen we natuurlijk voor een volgend stampede project ofline grazen en op afgesproken dag die melkemmers leeggooien, zodat nog steeds niets zichtbaar is tot het uur U, blijft het zelfs binnen dpc nog spannend van hoeveel we er gaan doen.

ok tijd voor een bakkie pleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictprutser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 23:03

ictprutser

Schotse_Hooglanders

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 09:43:
Bovendien kunnen we natuurlijk voor een volgend stampede project ofline grazen en op afgesproken dag die melkemmers leeggooien, zodat nog steeds niets zichtbaar is tot het uur U, blijft het zelfs binnen dpc nog spannend van hoeveel we er gaan doen.
Dit is natuurlijk de enige juiste manier (hoor mij...) Door te spelen met teams en namen is er een stukje overzicht weg en slaat de onzekerheid toe binnen het forum. 'het nette sparen' heeft TRI goed mogelijk gemaakt door gebruik te maken van niet-toegevoegde nodes.
Als de output van een team lager is dan de te verwachten output geeft dit tevens leuke reacties binnen de fora en hoog gespannen verwachtingen voor een flush...

PS: jah, wij zijn ook al een poosje offline aant grazen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpin
  • Laatst online: 21-12-2022
nibelnoya ik vind het ook vrij normaal dat er uitleg gegeven word in het engels aan andere teams en het liefst wel duidelijk op de frontpage.
Dat is gewoon netjes.
Trouwens de frontpage van dutchpowercows.org mag ook wat duidelijker, als je dat vergelijkt met de frontpage van de telegraaf is die van de telegraaf 1000 maal beter opgezet.
Net zoals nu, als je er naar kijkt zie je niet eens wat er laatst gebeurd is met DPC in het TSC project.
Als je al naar die frontpage kijkt van dpc word je er moe van. B)

[ Voor 8% gewijzigd door carpin op 25-10-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@carpin: registreer je op FDO en meld daar wat jij ervan denkt en geef eventuele voorzetjes hoe wel zou moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 12:37:
@carpin: registreer je op FDO en meld daar wat jij ervan denkt en geef eventuele voorzetjes hoe wel zou moeten :)
Precies :)

En aangezien ik zondag helaas de hele dag offline was alsnog:
Maatjes van de NoizyCows: Van harte gefeliciteerd met jullie ultra-mega-superFLUSH! _/-\o_ _/-\o_

Diep respect voor de mate van grootsheid die jullie de afgelopen jaren hebben verworven ;)

Wanneer gingen we hier ookalsweer op drinken? :P

Alsnog de felicitaties aan Z!on en dat je nog vele jaren mag genieten van het leven! :Y)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 11:22

Kristof

is een Belgisch product

godverdomme,
ben ik een weekendje weg, en steken de DPC Russia voorbij, zonder dat ik het "live" kon meemaken... :(
Toch blij dat zelfs zonder mijn begeleiding, mijn koetjes meegegraasd en meegetrappeld hebben over de Russen heen...
Proficiat allen

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Pagina: 1 2 Laatste