4 real, Waarom ogr nooit op de frontpage komt!?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 11:56
Hi, deze vraag is al vaker gesteld, maar ik heb eigenlijk echt nooit de reden gehoord ;(
waarom ogr niet op de frontpage komt, kunnen we daar geen poll voor houden! btw. NIET FLAMEN heeft toch geen zin.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Twee DPCH's op tw.n is wat te veel van het goede.
Het lijkt mij dus goed als de RC5 DPCH daar blijft totdat we op nummer 1 staan, en daarna een gecombineerde RC5/OGR, met de highlights uit beide projecten.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 30 december 2000 13:30 schreef Onno het volgende:
Twee DPCH's op tw.n is wat te veel van het goede.
Het lijkt mij dus goed als de RC5 DPCH daar blijft totdat we op nummer 1 staan, en daarna een gecombineerde RC5/OGR, met de highlights uit beide projecten.
En dit is idd precies het standpunt van de DPC_Crew (gisteren besloten) op #dpc op irc.sorcery.net. Meer info? Kom dan naar dat channel!

Virussen? Scan ze hier!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
GOED

Met linkjes naar de DPCH's op gathering neem ik aan? Dat mis ik nu er wel bij... :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 30 december 2000 13:34 schreef NightBird het volgende:
GOED

Met linkjes naar de DPCH's op gathering neem ik aan? Dat mis ik nu er wel bij... :)
Neem aan dat dat wel mogelijk is, ja... exacte details moeten nog uitgewerkt worden, dat zien we wel weer als het zo ver is.

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mijn dank is erg groot. Dit is eigenlijk precies waar ik op hoopte, en blijkbaar met mij vele anderen (als het unaniem was :)).

May the Cow rule.

(om Dsmarty extra te pesten: Zijn proxy deed dus ook OGR, dan heb ik een proxy :))

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mooi zo :).. Kan nooit meer lang duren voordat we op 1 staan ;)

• iceme
  • Laatst online: 23-05 11:56
Op zaterdag 30 december 2000 13:31 schreef wildhagen het volgende:

[..]
En dit is idd precies het standpunt van de DPC_Crew (gisteren besloten) op #dpc op irc.sorcery.net. Meer info? Kom dan naar dat channel!
pfff..... lees ik al de frontpage en got moet ik nu ook nog een irc kanaal gaan volgen
:? maar ik ben blij dat het nu duidelijk is :)

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 30 december 2000 15:35 schreef ecteinascidin het volgende:
Mijn dank is erg groot. Dit is eigenlijk precies waar ik op hoopte, en blijkbaar met mij vele anderen (als het unaniem was :)).

May the Cow rule.

(om Dsmarty extra te pesten: Zijn proxy deed dus ook OGR, dan heb ik een proxy :))
Vanzelfsprekend ondersteund mijn Public Proxy ook OGR, dit ga ik natuurlijk niet weigeren omdat ik zelf geen OGR doe.

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Op zaterdag 30 december 2000 18:10 schreef DSmarty het volgende:

[..]
Vanzelfsprekend ondersteund mijn Public Proxy ook OGR, dit ga ik natuurlijk niet weigeren omdat ik zelf geen OGR doe.
DSmarty, U R 2 kind!! :) :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar : als je slim bent dump je OGR op de proxy van [eNeRGy], want daar is heel veel OGR-competitie!

IP : 212.187.65.100

Stats op http://212.187.65.100/ogr/byemail.html

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

ff een vraagje tussendoor:

Waarom mogen public proxies wel reclame voor zichzelf maken maar subteams niet?

is gewoon maar een vraagje dat bij me opkwam.

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Op zaterdag 30 december 2000 23:35 schreef Teffa het volgende:
ff een vraagje tussendoor:

Waarom mogen public proxies wel reclame voor zichzelf maken maar subteams niet?
public proxy's zijn heel wat anders als subteams

public proxys zijn voor iedereen, en iedereen komt ook apart in de stats van d.net & in de dpch

subteam daarintegen hebben wel allerlei verschillende mensen die flushen, maar die zijn niet apart trug te vinden bij d.net-stats of in de dpch... deze worden dus gezien als 1 participant...

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
Als alle OGR gekken nu even lief allemaal RC5 gaan draaien dan zijn we sneller TA voorbij en staat er dus sneller op de t.net frontpage een link naar de OGR DPCHP.
Zodat er dan meer zieltjes voor OGR veroverd kunnen worden.

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 30 december 2000 18:17 schreef wildhagen het volgende:
Maar : als je slim bent dump je OGR op de proxy van [eNeRGy], want daar is heel veel OGR-competitie!

IP : 212.187.65.100

Stats op http://212.187.65.100/ogr/byemail.html
Er is 1 groot verschil: Ik flush 1x per week, dus voor mensen die dagelijks niet zo heel veel doen, maar wel 1x per week in de top30 willen staan is het wel ideaal!

Ik moet zeggen dat ik wel merk dat het vakantie is, met rc5 tenminste, normaal doet de proxy zo'n 80.000 per dag, nu nog maar 40.000.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 31 december 2000 12:10 schreef Coen Rijkaart het volgende:
Als alle OGR gekken nu even lief allemaal RC5 gaan draaien dan zijn we sneller TA voorbij en staat er dus sneller op de t.net frontpage een link naar de OGR DPCHP.
Zodat er dan meer zieltjes voor OGR veroverd kunnen worden.
O, we gaan TA toch al binnen 2 weken voorbij, dus we kunnen rustig al overschakelen op OGR! Doet dat dus ook!
Op zondag 31 december 2000 12:14 schreef DSmarty het volgende:
[...]
Er is 1 groot verschil: Ik flush 1x per week, dus voor mensen die dagelijks niet zo heel veel doen, maar wel 1x per week in de top30 willen staan is het wel ideaal!
Dat maakt verder niet uit, [eNeRGy] flushed direct door, dus het eindresultaat is hetzelfde... DSmarty : flush maar door naar 212.187.65.100, leuk voor de stats ;)

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Wildhagen, dus gewoon 1x per week doorflushen van OGR naar NRG, zodat die mensen toch 1x per week in de stats staan, en ook bij NRG in de (grotere) competitie meedoen?

Prima, ik flush dan elke zondag mijn OGR spul bij NRG.

Dit geldt natuurlijk niet voor RC5, ik geloof dat op mijn proxy meer RC5 wordt gedaan dan bij NRG.

• Geckoo
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Is het een idee om een top 20 met RC5 te doen en een top 10 met OGR ?? en dan wanneer halen we ze in te kombineren en de mijlpaaltjes crea te verwerken zodat op frontpage het alle twee staat???

toch of niet dan?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Op zondag 31 december 2000 12:25 schreef Geckoo het volgende:
Is het een idee om een top 20 met RC5 te doen en een top 10 met OGR ?? en dan wanneer halen we ze in te kombineren en de mijlpaaltjes crea te verwerken zodat op frontpage het alle twee staat???

toch of niet dan?
Dan moet je Onno f lief aan, kijken,, LANG wachten en veel zeuren >:)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• peter99
  • Laatst online: 20-05-2025

peter99

Hoe wordt dat te veel van het goede op de frontpage, 1 regeltje meer nieuws kan er altijd bij!!

Verwijderd

[ serieuze vraag geen flame ]

Als er op t.net geen plaats is, kunnen ze dan niet op wdo gepost worden?

[ / serieuze vraag geen flame ]

• Onno
  • Niet online
wdo is imo niet echt een optie, Chello is gewoon te langzaam en te onbetrouwbaar.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op zondag 21 januari 2001 17:17 schreef [BoerQ] het volgende:
[ serieuse vraag geen flame ]

Als er op t.net geen plaats is, kunnen ze dan niet op wdo gepost worden?

[ / serieuse vraag geen flame ]
op wdo komen volgens mij minder mensen dan hier, dus wat daar de toegevoegde waarde van is zie ik niet in, op de frontpage zou zekers wel goed zijn voor de reclame!

een goede optie lijkt me een gecombineerde DPCH.. haal de topstijgers er uit en zet dan de OGR top erbij ofzo.. combi combi combi :P

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 17:22 schreef Sequence het volgende:

dus wat daar de toegevoegde waarde van is zie ik niet in,
Het heeft ook geen toegevoegde waarde, maar als het op de frontpage niet kan moeten er naar andere oplossingen gezocht worden lijkt me.

• BrammeS
  • Laatst online: 13-05 00:23
ik dat van die cobinatie stats ook een goed plan.....

Advanced sheep-counting strategies

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Het heet niet voor niets DPC hitparade; Dus daar mag van mij elk project in dat een beetje dagelijkse output heeft. OGR en RC5 dus zeker. Misschien is er later zelfs ruimte voor SETI en gammaflux. :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31

DJ

Op zondag 21 januari 2001 17:44 schreef Mr_Atheist het volgende:
Het heet niet voor niets DPC hitparade; Dus daar mag van mij elk project in dat een beetje dagelijkse output heeft. OGR en RC5 dus zeker. Misschien is er later zelfs ruimte voor SETI en gammaflux. :)
Hier ben ik het mee eens. Dus vanaf morgen hebben we een DPCH op de Frontpage van T.NET staan met RC5 en OGR >:)

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Op zondag 21 januari 2001 17:44 schreef Mr_Atheist het volgende:
Misschien is er later zelfs ruimte voor SETI en gammaflux. :)
Later is nu dan.. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/110607
:)

• Onno
  • Niet online
Het heet niet voor niets DPC hitparade; Dus daar mag van mij elk project in dat een beetje dagelijkse output heeft. OGR en RC5 dus zeker.
(zomaar even een willekeurige van de vele opmerkingen gequote)

Ik heb meteen al gezegd dat ik daar voor ben.
Op zaterdag 30 december 2000 13:30 schreef Onno het volgende:
Hier ben ik het mee eens. Dus vanaf morgen hebben we een DPCH op de Frontpage van T.NET staan met RC5 en OGR >:)
Neuh.
1. dat kost gewoon even tijd
2. dat jij het er mee eens bent zegt niet meteen dat het ook gebeurt ;)
Pagina: 1