[Divx/dvd-player] Medion MD7457 (Aldi sept 2004)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.780 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 17:16

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

Ik heb een probleempje met mijn speler:
Enkele gekopieerde dvd's beginnen te haperen na een uurtje spelen, Het probleem zou aan het medium kunnen liggen (cheapass dvd+r) Op mijn pc spelen ze in iedergeval correct af. Het lijkt er op dat het alleen voorkomt als de speler een uurtje heeft staan spelen, want als ik koud naar de positie op de dvd doorspoel speelt hij de eerst haperende stukken wel goed af. Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?

Are you following me, Are you following me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 22:55
simpel testje: Probeer een officiele DVD.

Hetzelfde probleem ==> DVDspeler stuk (Oververhitting?)
Geen probleem ==> Gebruik andere media

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:04
Anoniem: 85748 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:24:
Mmm perfect die V10? Niet echt... De aan/uit-knop werkt niet... :? En als stroom op de dvd zet (heb em aan een stekkerblok met schakelaar hangen) gaat hij meteen aan. Dat deedie eerst ook niet.
dat met die powerknop heb ik ook, maar dat doe ik toch meestal met de AB en het weegt ook niet op tegen de verbeteringen van V10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:31
Anoniem: 85748 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:24:
Mmm perfect die V10? Niet echt... De aan/uit-knop werkt niet... :? En als stroom op de dvd zet (heb em aan een stekkerblok met schakelaar hangen) gaat hij meteen aan. Dat deedie eerst ook niet.
Mmm, bij mij werkt ie wel, hoewel ie wel traag reageert. Wat me ook opvalt bij de V10 is dat als ik de player aanzet met de AB, de open/close knop pas na een seconde of vijf reageert.
djlinsen schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:37:
Enkele gekopieerde dvd's beginnen te haperen na een uurtje spelen, Het probleem zou aan het medium kunnen liggen (cheapass dvd+r) Op mijn pc spelen ze in iedergeval correct af. Het lijkt er op dat het alleen voorkomt als de speler een uurtje heeft staan spelen, want als ik koud naar de positie op de dvd doorspoel speelt hij de eerst haperende stukken wel goed af. Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
Mijn eerste DVD-speler had dit ook en kwam er toen achter dat Platinum en Traxdata DVD's het wel goed deden. Wat je ook nog zou kunnen proberen, is om het booktype te veranderen, als je brander en firmware dat tenminste ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

Sir_Killalot schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 03:36:
[...]

dat met die powerknop heb ik ook, maar dat doe ik toch meestal met de AB en het weegt ook niet op tegen de verbeteringen van V10 :)
Sins versie 10 moet je de power knop ff 4 / 5 seconden ingedrukt houden om hem uit te zetten.
Ik vindt het ideaal. Kan het teminste niet perongeluk gebeuren.

Verder is het schokken van xvid films compleet verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 12:02

Memendo

V4-power/Team BSD

Zoals gezegd eerst ff testen met orginelen, ik heb het ook gehad die van mij werd te warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ik heb de laatste firmware uitgeprobeerd deze namelijk.
http://medion.freeprohost.com/viewtopic.php?t=173

Kan het aan mij liggen of is het beeld wat korroliger geworden?

Anoniem: 32523

Om bovengenoemd probleem op te lossen heb ik een koelvin op de MT1389DE chip gemonteerd. De koelvin is iets kleiner dan de chip en heb ik geaard met de blauwe draad die origineel aan het koperen afdekplaatje verbonden was. Onder de koelvin heb ik koelpasta aangebracht. De aluminium koelvin heb ik verder aan de zijkanten vastgelijmd aan de chip. Het warmte probleem treedt nu pas op na ongeveer 1,5 uur met de kast dicht. Met het deksel eraf is er geen probleem.
De temperatuur van de chip na 1,5 uur gemeten bovenaan de koelvin is met open kast ongeveer 39 graden Celcius, met het deksel omgekeerd op de kast: 42 graden Celcius. In het beide gevallen speelt de DVD probleemloos. Met de kast gesloten is de temperatuur boven de koelvin 44 graden Celcius na ongeveer 1,5 uur spelen van een DVD+R. Bij deze temperatuur ontstaat het stotter-probleem. Ik heb nu 10 gaten van 9 mm doorsnee bovenaan aan de zijkanten van het deksel geboord. :|
Het tweemaal achter elkaar afspelen van een DVD gaat zonder haperen, dus het probleem lijkt opgelost. O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 32523 op 13-08-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Laatst online: 12-06 15:35
kijk dit probleem heb ik ook alleen nog niet de moeite genomen actief naar het probleem te zoeken. bij mij hapert hij trouwens bij alle soorten dvd's ook originele soms meteen soms later pas. maar ga hem ook eens opentrekken idd.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150811

Is het voor het service center van Medion mogelijk om na te gaan of ik de speler ooit heb geflashed? (ook al zit nu de originele firmware er weer op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-06 18:37

rik

Een flinke kick :)

Weet iemand hoe ik de Component aansluiting aanzet? In de v10 firmware kan ik de optie niet vinden (alleen RGB of SCART).

[ Voor 3% gewijzigd door rik op 23-01-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

rik schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:16:
Een flinke kick :)

Weet iemand hoe ik de Component aansluiting aanzet? In de v10 firmware kan ik de optie niet vinden (alleen RGB of SCART).
Component is altijd ingeschakeld (volgens mij). Ik heb hem altijd zo aangesloten gehad en nog niets hoeven instellen (ook niet met V10). Alleen is door het flashen mijn componenten uitgang vermoedelijk beschadigd. Krijg een overheersend paars beeld.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dan is het dus waarschijnlijk niet goed, want het paarse beeld duidt op een RGB-signaal ipv een component signaal. Als ik me niet vergis. Ik had bij v9 al problemen om progressive scan aan de praat te krijgen dus heb hem waar weer teruggezet naar originele firmware. Heb nu tijdelijk een andere speler in bruikleen die wat meer en de dingen vloeiender afspeelt.
Ik denk toch echt dat deze speler zijn tijd echt heeft gehad, want de meeste nieuwe divx-en/xvids haperen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 05:42
Met v10 zouden ze niet meer moeten haperen, ik heb er op zich weinig problemen mee maar sommige rips haperen toch vooral 2cd versies, hoge bitrate of het ac3 gebeuren is dan de oorzaak ofzoiets, met mijn nieuwe tevion dvd7000 met divx 6 ondersteuning heb ik veel meer last van haperingen dan in mijn medion, helaas geen updates, kan trouwens niet eens een tevion website vinden.

Ik download nu meestal 1 cd versies zodat ik weinig tot geen haperingen ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Alle nieuwe tv-series haperen eigenlijk altijd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Alle divx en xvid spelen vloeien sinds ik aan de bovenzijde een 40mm gat heb geboort en boven de chip een koeler heb geplaatst. Ook het metalenplaatje heb ik daarbij losgeknipt en weggegooid.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2024

STN

Ik heb deze speler ook alweer een tijdje en eigenlijk nooit problemen me gehad, maar nu probeer een xvid af te spelen en krijg ik geen beeld te zien. Ik hoor wel geluid maar blijf dus in de menustructuur van de cd zitten. Komt iemand dit probleem bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 12:59

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ik heb de mijne vorige week teruggestuurd naar het Medion Service Center. Hij pakte geen enkele schijf meer; gaf elke keer No Disc. |:(
Ik kneep hem nog ff wat betreft de gemodde firmware :/ , maar het gassie van de helpdesk (klotezooi daar; 45 minuten in de wacht!) drong er op aan de nieuwste firmware van medion te googelen en er op te zetten. Dat verholp het probleem helaas niet (Doh!), en toen mocht ik hem opsturen. 'k ben benieuwd.

Iemand anders al vergelijkbare ervaringen gehad?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

ze liggen hier nog steeds.. zal ik hem nou toch maar niet of wel kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djlinsen

djlinsen

Koeler geplaatst probleem van het haperen opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 10:23

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Heb last van diagonale strepen op mijn beeld (lg rz32lz55 component)..

He bik geupgrade naar v10 en daar zit niet eens de optie om voor component te kiezen meer bij :/
Heb ik scart gekozen en nou geeft ie geen beeld meer..Kan zo snel geen scartkabel vinden en heb geen zin meer ga carnavallen :D

Stom dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
8)7 Wat een poep in v10 zit gewoon niet de optie om via component uit te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Gwannoes schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:48:
Ik heb de mijne vorige week teruggestuurd naar het Medion Service Center. Hij pakte geen enkele schijf meer; gaf elke keer No Disc. |:(
Ik kneep hem nog ff wat betreft de gemodde firmware :/ , maar het gassie van de helpdesk (klotezooi daar; 45 minuten in de wacht!) drong er op aan de nieuwste firmware van medion te googelen en er op te zetten. Dat verholp het probleem helaas niet (Doh!), en toen mocht ik hem opsturen. 'k ben benieuwd.

Iemand anders al vergelijkbare ervaringen gehad?
Gisteren kreeg ik m'n een speler terug. Ik denk gloednieuw. Maar ook deze werkte niet. Hij pakte de schijf wel, maar binnen een minuut loopt hij vast!!! |:(
Nieuwe firmware van Medion geprobeerd, maar die verhielp niets.
Vanochtend de service-lijn dus weer gebeld... Meneer was niet zo blij dat ik de firmware had veranderd. Ikke melden dat dat mij de vorige keer direct is geadviseerd, dus dat ik het daarom heb gedaan. Dat kon hij toen ook zien in z'n computer. Toen een RMA-nummer gekregen, dus kan ik hem weer opsturen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb nu een omgebouwde xbox dus ik ga de mijne maar is verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170559

weet iemand misschien het typenummer van de AB of liever nog de code. Ik wil nl. graag de speler bedienen met de AB van mijn receiver. Alvast dank.
Speler bevalt overigens uitstekend, zeker met een betere scartkabel en speelt alles af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ik heb nu eindelijk een werkende DVD-speler teruggekregen van het servicecenter. Een zwarte deze keer, maar hij doet het tenminste! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Hey! Great news!!!!!

Ik kom er zojuist achter dat de nieuwe MD7457 die ik van Medion Service Center heb gekregen standaard al ondertiteling pakt!!! Met de originele Medion firmware dus! >:)
Het is geloof ik versie 2.12, tenminste SERVO begint met 2.12!

Weet iemand of ik deze firmware op een of andere manier kan downloaden, zodat ik hem om de site (md7457.tk) kan aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Gwannoes schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:11:
Hey! Great news!!!!!

Ik kom er zojuist achter dat de nieuwe MD7457 die ik van Medion Service Center heb gekregen standaard al ondertiteling pakt!!! Met de originele Medion firmware dus! >:)
Het is geloof ik versie 2.12, tenminste SERVO begint met 2.12!

Weet iemand of ik deze firmware op een of andere manier kan downloaden, zodat ik hem om de site (md7457.tk) kan aanbieden?
Ik weet niet hoe het moet, maar ik zal die firmware met plezier op m'n site zetten.
Werkt trouwens de component-uitgang met deze firmware?
(Helaas was die met de firmware van Mtz uitgeschakeld!)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Neobahamuth schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:16:
[...]

Ik weet niet hoe het moet, maar ik zal die firmware met plezier op m'n site zetten.
Werkt trouwens de component-uitgang met deze firmware?
(Helaas was die met de firmware van Mtz uitgeschakeld!)
Ik ben bang dat ik de firmware er niet "uit" kan krijgen, maar als Medion deze firmware beschikbaar heeft, kun je hen er wellicht om vragen. Hoe is het eigenlijk ooit afgelopen met die petitie?

Of de component-uitgang werkt weet ik niet. Hoe kan ik dat testen? Ik gebruik nu gewoon de scart-kabel die meegeleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Gwannoes schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:56:
[...]

Ik ben bang dat ik de firmware er niet "uit" kan krijgen, maar als Medion deze firmware beschikbaar heeft, kun je hen er wellicht om vragen. Hoe is het eigenlijk ooit afgelopen met die petitie?

Of de component-uitgang werkt weet ik niet. Hoe kan ik dat testen? Ik gebruik nu gewoon de scart-kabel die meegeleverd is.
0. Ik zal medion eens e-mailen voor de firmware. Had jij reeds contact met een bepaalde persoon?

1. Wanneer er 1000 mensen de petitie getekend hebben, gaar die naar Medion gestuurd worden.
(We zitten nu amper amper aan 564.)

2. Je kan de component-uitgang uiteraard enkel checken indien je een component-kabel aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Neobahamuth schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:32:
[...]

0. Ik zal medion eens e-mailen voor de firmware. Had jij reeds contact met een bepaalde persoon?

1. Wanneer er 1000 mensen de petitie getekend hebben, gaar die naar Medion gestuurd worden.

2. Je kan de component-uitgang uiteraard enkel checken indien je een component-kabel aansluit.
0. Nee, ik heb gebeld met Medion Service center. Moet je trouwens niet 's avonds doen; dan moet je zo'n drie kwartier aan de lijn hangen! Overdag gaat het veel sneller! (1 minuut ofzo)

1. Maar eigenlijk hebben ze dus al waar gemaakt wat je wilde bereiken, of niet?

2. Hmm, ik heb niets dat component-ingang heeft. Dat antwoord moet ik je dus schuldig blijven (of ik moet een keertje met m'n oscilloscoop meten...)
Op de website van Neobahamuth staat een petitie (ergens linksboven)..

[ Voor 14% gewijzigd door Gwannoes op 21-03-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Neobahamuth schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:32:
[...]

Welke petitie? Linkje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Mtz (maker van de gemodde firmware) heeft een oproepje op het forum achtergelaten:
I need a betatester with Medion 7457 and servo 07 with a working serial cable. PM me on sofpedia forum: http://board.softpedia.co...hp?showforum=24&Itemid=40

For the users with servo 02 I hope very soon a new firmware with:
- loading any subtitle
- extended menu
- 2 sizes for subtitles
- choosing the subtiles color
- OGM/OGG support
- DVD-Audio support

enjoy,
Mtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 18:51
Gwannoes je kunt in kabel in elkaar flansen en dan de bios uploaden
naar je pc hier staat hoe en wat:
http://mtz.softpedia.com/...&task=view&id=20&Itemid=2

Hoop dat je het kan en wil doen.

Te gek nieuws die nieuwe firmware van MTZ eindelijk OGM/OGG support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

joey6666 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:24:
Gwannoes je kunt in kabel in elkaar flansen en dan de bios uploaden
naar je pc hier staat hoe en wat:
http://mtz.softpedia.com/...&task=view&id=20&Itemid=2

Hoop dat je het kan en wil doen.

Te gek nieuws die nieuwe firmware van MTZ eindelijk OGM/OGG support!
Ik zal kijken of ik het zie zitten...

Is er uberhaupt wel belangstelling voor deze Medion firmware V2.12? Anders laat ik het gewoon zitten...

[ Voor 12% gewijzigd door Gwannoes op 24-03-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
Ik denk het wel Gwannoes, de gemodde firmware van MTZ heeft veel functionaliteit toegevoegd.

Helaas zijn er ook wat compabiliteitsprobleempjes en soms een wat mindere beeldkwaliteit bij afspelen sommige dvd´s.

Een officiele nieuwe firmware zou weer goed als een nieuwe "basis" firmware voor modders als MTZ kunnen dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ik ga er vanuit dat bij de nieuwe originele component en progressive scan wel werken. De reden waarom ik geen mtz gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
Medion 7457 1250 v11 Mtz is uit!

Hier: http://mtz.softpedia.com/index.php?option=com_weblinks&task=view&catid=72&id=12

1. Added support for DivX subtitles: .srt, .sub, .ssa, .smi.
3. Big subtitles white, outlined with black.
4. Removed the bug with 60 characters limit! Up to 124 characters.
5. Solved the bug with non displaying the first letter in .sub.
6. New amazing backgrounds, icons and font for subtitles.
7. Removed the 14 characters limit in file browser. Up to 46 characters.
8. Added support for the following Language Code Pages: 1250, 1252, 1253, 1254, 1257.
9. You can see also in file-browser the subtitles files (only .srt and .sub). This is good for checking if the subtitles names are the same as the movie name. You can't select and play the subtitles files because is not supported.
10. New audio and video menu.
11. Fixed bug with mp2 audio for DVD and SVCD.
12. Added support for Packed Bistream !
13. Codec upgrade. Avi files will be played better and supporting some XviD custom matrix.
14. Fixed the .srt subtitle timing bug. And some displaying subtitles improvements.
15. Fixed the bug when the latest divx subtitle of the movie wasn't displayed.
16. News from 06.04.2006:
- Volume buttons on Remote (Return and Enter are used)
- DVD-Audio (not in MD 80796)
- OGM/OGG
- You can adjust volume from remote. Press "Return" or "Enter".
- White subtitles outlined with black for IDX/SUB subtitles
- You can play any subtitle from CD/DVD/Folder (thanks to Hej for help).

Die laatste optie ook uitgetest en is instelbaar via menu. Je kunt hem zo instellen dat ie gewoon elke sub pakt die in dezelfde folder staat, naamgeving doet er niet meer toe!
De volume optie is ook erg fijn
OGM en Ogg vorbis werken ook echt, in ander forum gelezen nog niet uit kunnen testen.
De ondertiteling support is ook stukken beter, geen wegvallende regels meer.

Er is ook via setup vreselijk meer instelbaar nu gamma, beeldscherpte..etc.

DIAshow hier:
http://flickr.com/photos/88286208@N00/sets/72057594100275925/show/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ziet er naaruit dat component het ook weer doet. Ook progressive scan?
Downloaden lukt alleen niet (Forbidden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116397

YES, eindelijk OGM en OGG support. Daar zat ik op te wachten! En het werkt :)

Hopelijk komt er in de toekomst ook nog H.264 support en de speler is helemaal af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 23:33
Shiver23 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:44:
Ziet er naaruit dat component het ook weer doet. Ook progressive scan?
Downloaden lukt alleen niet (Forbidden)
Downloaden lukte hier eerst ook niet. na een CTRL-F5 opeens wel.
Lijkt erop dat de server aan load-balancing doet en dat het op 1 server verkeerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hij deed het later wel.Alleen omdat hij in de slaapkamer staat nog niet op component gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26542

Ik heb net deze dvd speler net binnen gekregen.

Nu heb ik gelijk de niewste firmware van MTZ v11 op gezet. Hij draait goed.

Het probleem is nu alleen dat ik geen divx films op een DVD+R kan afspelen.. wel op CDR.
Ik heb even originele firmware erop gezet en dan doet hij het wel, kan dan gewoon diezelfde gebrande DVD+R afspelen.

Maar die MTZ firmware is zo fijn, want je kan vanalles instellen..ik moet deze gewoon hebben. Want ik vind het beeld er niet uit zien met normale firmware... menu is echt superbeperkt.

Brand ik mn DVD's verkeerd ofzo. Kan iemand mij tips geven hoe het wel gaat werken. Aangezien ik hier niks over kan vinden en iedereen super positief is over de firmware.

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26542 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:58:
Ik heb net deze dvd speler net binnen gekregen.
Nu heb ik gelijk de niewste firmware van MTZ v11 op gezet. Hij draait goed.
Het probleem is nu alleen dat ik geen divx films op een DVD+R kan afspelen.. wel op CDR.
Ik heb even originele firmware erop gezet en dan doet hij het wel, kan dan gewoon diezelfde gebrande DVD+R afspelen.
Robert
Ik heb deze MTZ v11 op mijn Medion MD7457 geïnstalleerd en alles draait perfect!
Met divx op DVD+R heb ik geen enkel probleem.
MvG Hans 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Volume instellen met enter klinkt wel oke, werkt dat een beetje ?

Ik was al blij met v10 maar ik ga deze toch even proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-06 22:19
Klopt het dat er erg weinig winkels zijn die deze verkopen?

En zoals ik de reacties lees, is deze dvd/divx-speler het alleen waard als je de gemodde firmware installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Bhai schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:38:
Klopt het dat er erg weinig winkels zijn die deze verkopen?

En zoals ik de reacties lees, is deze dvd/divx-speler het alleen waard als je de gemodde firmware installeert?
Nou het beestje is al sinds 2004 op de markt, dus dan kan je verwachten dat veel winkels hem niet meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
Idd, maar als het door de gemodde firmware nog steeds erg goed is :)

[ Voor 74% gewijzigd door Bhai op 19-05-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Iemand die deze nieuwe firmware ergens kan mirroren (Of mailen)? De originele host is down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 23:33
Xandrios schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:51:
Iemand die deze nieuwe firmware ergens kan mirroren (Of mailen)? De originele host is down :(
Done, gemailed naar het adres in je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 12:32

Surkow

$µr|{0w

Lizard schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:22:
[...]

Done, gemailed naar het adres in je profiel.
Kun je die firmware ook naar mij sturen?

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/5946/email0ti.png

Alvast bedankt.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Niemand last van hikjes in het geluid met firmware v11 ? (xvid/divx)
Niet constant maar af en toe een harde knetter van een halve seconde, ik ga 'm in ieder geval downgraden naar v10 om te kijken of ze dan weg zijn.

Edit: Met v10 zijn mijn audio 'pops' weg.

[ Voor 19% gewijzigd door Sunrise op 11-06-2006 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Laatst online: 09:47

Rico

Wie dit leest is gek....

@Gwannoes: Kun je die originele firmware er nog af krijgen? Heb er zeer veel belang bij.
Draai nu nog met de 2.06 vanwege component uitgang en progressive scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Rico schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:14:
@Gwannoes: Kun je die originele firmware er nog af krijgen? Heb er zeer veel belang bij.
Draai nu nog met de 2.06 vanwege component uitgang en progressive scan.
Oeh, da's een gewetensvraag...
Kunnen: Vast wel (schijnt een softwaretooltje voor te zijn)
Willen: ook wel...
Tijd hebben: probleem... Momenteel byzonder druk op het werk, en vrouw en kind vergen ook enige aandacht.
Is er niet iemand anders die ook een nieuwe firmware op z'n speler heeft, die het wil proberen? Of misschien dat Medion die nieuwere firmware al heeft vrijgegeven op de site? Of ergens anders op het net te vinden?

Had ik overigens al vermeld dat hij nog wel last heeft van een hinderlijke karakter-limiet bij srt-ondertiteling? Ik weet niet precies hoeveel, maar twee volle regels tekst kapt hij wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Nou heb een email naar medion gestuurd. Eens kijken of ze de firmware willen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 20:54
FunkySmell schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 05:44:
Niet constant maar af en toe een harde knetter van een halve seconde, ik ga 'm in ieder geval downgraden naar v10 om te kijken of ze dan weg zijn.

ik heb ook v11 er eindelijk opgezet, en heb ook soms last van pops en hickups in het geluid :(
hou voorlopig wel v11... kan nog altijd wel downgraden. v11 lost nl het probleem op, dat sommige dvd's geen geluid hebben (gaat dan om compilatie dvd's, geen 'normale')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180344

ik ben wat te snel geweest met upgraden naar versie 11, ik dacht dat ik versie 10 nog ergens had, maar kan deze niet meer vinden. Is er misschien iemand die mij deze versie via mail wil sturen.

bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Ik gebruik deze speler ook al sinds de inkoopactie, maar zou ERG graag weer originele firmware er op willen zetten.

Het afspelen van divx en dergelijke doe ik namelijk nooit meer via dat ding, ik kijk er enkel DVD op. Hij staat via component aangesloten op mijn projector, maar ik krijg hem niet meer op progressive :( Heel component deed hij al niet meer, dus heb nog ergens een wat oudere gehackede firmware vandaan weten te vissen. Het liefst ga ik echter gewoon weer terug naar hoe hij was toen ik hem kocht.

Iemand die weet waar ik de originele firmware vandaan kan vissen MET progressive support via component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
staat v10 niet meer op de site van MTZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Originele firmware hier ;)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

... Alleen kun je die niet deeplinken, dus werkt het niet. Maar als je naar mtz.softpedia.com gaat, dan kun je het wel vinden.
Blijkbaar heeft iemand toch de moeite genomen om de 2.12 versie van de player te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Had net een site gevonden die 2.04 en 2.06 had, dus heb nu good old 2.04 op mijn medion staan :D (2.06 heeft problemen met component)

http://www.nowodka.de/Seiten/firmware.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
DarkChylde schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:38:
staat v10 niet meer op de site van MTZ?
Hier staat Mtz v10.

(ik heb 'm hier niet vandaan maar het zal wel in orde zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Gwannoes schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:41:
[...]

... Alleen kun je die niet deeplinken, dus werkt het niet. Maar als je naar mtz.softpedia.com gaat, dan kun je het wel vinden.
Blijkbaar heeft iemand toch de moeite genomen om de 2.12 versie van de player te downloaden!
iemand al ervaring met de 2.12 versie?
als die nl geen pops heeft, maar wel een goede browser... dan is die mss beter voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
Er was paar maanden geleden nog een engels/nederlandstalige site met informatie over deze divx-speler.

Ik weet niet zeker of dat http://www.md7457.tk/ is, maar ik denk het wel.

Deze site linkt nu opeens naar microsoft.com :? Weet iem. meer hierover :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111132

Bhai schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 18:07:
Er was paar maanden geleden nog een engels/nederlandstalige site met informatie over deze divx-speler.

Ik weet niet zeker of dat http://www.md7457.tk/ is, maar ik denk het wel.

Deze site linkt nu opeens naar microsoft.com :? Weet iem. meer hierover :{
Zal wel uit de lucht gehaald zijn, wel jammer want hier kon je nog weleens de nieuwste firmware vandaan halen.

Is er inmiddels al een verbeterde firmware versie van 11?

Ik draai nog steeds firmware v10, maar had begrepen dat v11 toch nog wat problemen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
Brandende vraag: waar kan ik deze divx-player nieuw krijgen :?

Er staat een nummer van Kwiek electronica (in Beverwijk) op een md7457.tk vermeld, maar niemand neemt op...

Iem. enige idee waar ik deze nieuw zal kunnen krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
als dat de zaak op de Zwarte Markt is.. die heeft ze niet meer.

Nieuwe firmware getest. 2.12 geen verschil tussen 2.06 ontdekt.. mis
lang bestandsnamen... nog steeds geen ondertiteling support
in de nieuwe officiele firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

joey6666 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:34:
Nieuwe firmware getest. 2.12 geen verschil tussen 2.06 ontdekt.. mis
lang bestandsnamen... nog steeds geen ondertiteling support
in de nieuwe officiele firmware
Da's vreemd, want de firmware die in mijn speler zat zoals die van Medion kwam, heeft toch echt subtitle support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

waar is die 2.12 dan te downloaden? Van Medion support kreeg ik door dat 2.06 de nieuwste is.
Gebruik nu de 2.06 en ook op component progressive maar geen problemen.....

[ Voor 30% gewijzigd door Rico op 26-07-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
Hier:
http://mtz.softpedia.com/dvd/

Vreemd genoeg alleen met Internet Explorer te downloaden, niet met Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Mijn Medion begint een beetje kuren te vertonen :P

- Soms in extreme hitte hij gaat 'stotteren' aan het eind van een DVD. Even pauseren, en hij speelt weer enkele tientallen seconden goed.

- De remote control werkt nog maar half. Van het ene op het andere moment zijn er enkele toetsen die je 25+ keer moet indrukken voordat hij werkt. Het vreemde hieraan is dat het probleem niet in de remote zelf zit.
Als ik een DVD via de remote pauzeer, moet ik 25+ keer op de 'pauze' toets drukken om te pauzeren. Zodra hij gepauzeerd is echter, reageerd hij elke keer op de pauze-knop! (springt 1 frame vooruit).

Batterijen zijn al verwisseld...errug vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Volgens mij is dat alleen versie 2.12 voor de servo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111132

Is er inmiddels al een verbeterde firmware versie van 11?

Ik draai nog steeds firmware v10, maar had begrepen dat v11 toch nog wat problemen had.
Iemand enig idee of er wel nieuwere firmware versies gemaakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djlinsen

djlinsen

Xandrios schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:17:

- Soms in extreme hitte hij gaat 'stotteren' aan het eind van een DVD. Even pauseren, en hij speelt weer enkele tientallen seconden goed.

- De remote control werkt nog maar half. Van het ene op het andere moment zijn er enkele toetsen die je 25+ keer moet indrukken voordat hij werkt. Het vreemde hieraan is dat het probleem niet in de remote zelf zit.
Als ik een DVD via de remote pauzeer, moet ik 25+ keer op de 'pauze' toets drukken om te pauzeren. Zodra hij gepauzeerd is echter, reageerd hij elke keer op de pauze-knop! (springt 1 frame vooruit).

Batterijen zijn al verwisseld...errug vreemd :P
Warmte probleem is op te lossen door het kopere plaatje over de chip te verwisselen met een deugdelijk koelblok! staat al ergens in het topic verder beschreven, andere klachten ben ik zelf nog niet tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Laatst online: 13-06 10:35

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Ik heb met deze speler altijd het probleem dat hij het franse menu pakt boven het engelse.
De taal van de speler staat reeds op engels. Toch blijf ik dze problemen houden.
Bij een andere speler of pc is het menu wel engels.

Iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153571

FunkySmell schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 05:44:

Ja, idem hier. Bij xvid/divx en mp3 afspelen. Het lijkt of het geluid heel even wegvalt en dan met een harde plop weer terugkomt. Ik ga nu ook maar even met de firmware spelen om te kijken of ik het weg kan krijgen. Vreemd genoeg heb ik geen plopperdeplop-problemen als ik mijn divx-dvd's met Ashampoo burning studio (5.50 en 6.50) brand ipv met Nero 6 of 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Laatst online: 09:38
Audi_S2 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:25:
Ik heb met deze speler altijd het probleem dat hij het franse menu pakt boven het engelse.
De taal van de speler staat reeds op engels. Toch blijf ik dze problemen houden.
Bij een andere speler of pc is het menu wel engels.

Iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen?
Ik had dit ook een tijdje, met een vorige firmware geloof ik.
Het kwam omdat ik Nederlands had geselecteerd als taal. En in de firmware was Frans er uit gehaald en vervangen door Nederlands. Bij DVD's met engelse of nederlandse menu's waar ook een Franse variant was, werd toen het Franse menu geladen.

Ik heb m toen standaard op Engels gezet als taal geloof ik.

btw: mijn speler haperde ook met het warme weer. Even onthouden hoe ver je bent en speler een tijdje uitzetten. En dan ging het weer. Hij begon vaak precies bij een volgend hoofdstuk met haperen (was ook makkelijk met terugvinden waar je was)

Trotse vader!

• Xandrios
Mijn speler is echt raar.

Een aantal toetsen van mijn remote werken niet meer. Bijvoorbeeld '1'&'2' werken prima, '3' werkt niet. Terwijl ik geen van die 3 toetsen vaak gebruik.

Het vreemde is dat de remote zelf prima in orde is. Batterijen meerdere keren vervangen, schoongemaakt, en mbv een camera gekeken of het IR goed werkt. De remote stuurt dus gewoon een signaal uit bij de toetsen die niet meer werken.

Dus wat er eigenlijk over blijft, is dat de DVDspeler zelf *somehow* enkele toetssignalen via de remote niet meer accepteerd. Nog wel via de buttons voorop overigens (Maar daar missen een flink aantal knoppen).

Erg iritant dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Xandrios schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:10:
Mijn speler is echt raar.

Een aantal toetsen van mijn remote werken niet meer. Bijvoorbeeld '1'&'2' werken prima, '3' werkt niet. Terwijl ik geen van die 3 toetsen vaak gebruik.

Het vreemde is dat de remote zelf prima in orde is. Batterijen meerdere keren vervangen, schoongemaakt, en mbv een camera gekeken of het IR goed werkt. De remote stuurt dus gewoon een signaal uit bij de toetsen die niet meer werken.

Dus wat er eigenlijk over blijft, is dat de DVDspeler zelf *somehow* enkele toetssignalen via de remote niet meer accepteerd. Nog wel via de buttons voorop overigens (Maar daar missen een flink aantal knoppen).

Erg iritant dit :/
Wel maf hoor :P
Mijn remote werkt nog gelukkig ( * TH0R klopt af)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2

Audi_S2

Zijn er nog ergens nieuwe firmwares te krijgen? Ik wil dat taalprobleem wel oplossen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Audi_S2 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:01:
Zijn er nog ergens nieuwe firmwares te krijgen? Ik wil dat taalprobleem wel oplossen namelijk
http://mtz.softpedia.com/...eblinks&catid=72&Itemid=4

Kwam daar via mtz.softpedia.com

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Die van mij is tekoop nu. Heb een Denon 1920 gekocht. Is een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2

Audi_S2

@ Thor.
Many Thanks!! Met de laatste versie firmware is het taalprobleem opgelost.
Er bleek een menu te missen in firmware versie MTZ 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Audi_S2 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:27:
@ Thor.
Many Thanks!! Met de laatste versie firmware is het taalprobleem opgelost.
Er bleek een menu te missen in firmware versie MTZ 10.
Ah, mooi :D

Trotse vader!

inmiddels is er versie:
Medion 7457 1257 v11 Mtz

1. Added support for DivX subtitles: .srt, .sub, .ssa, .smi.
3. Big subtitles white, outlined with black.
4. Removed the bug with 60 characters limit! Up to 124 characters.
5. Solved the bug with non displaying the first letter in .sub.
6. New amazing backgrounds, icons and font for subtitles.
7. Removed the 14 characters limit in file browser. Up to 46 characters.
8. Added support for the following Language Code Pages: 1250, 1252, 1253, 1254, 1257.
9. You can see also in file-browser the subtitles files (only .srt and .sub). This is good for checking if the subtitles names are the same as the movie name. You can't select and play the subtitles files because is not supported.
10. New audio and video menu.
11. Fixed bug with mp2 audio for DVD and SVCD.
12. Added support for Packed Bistream !
13. Codec upgrade. Avi files will be played better and supporting some XviD custom matrix.
14. Fixed the .srt subtitle timing bug. And some displaying subtitles improvements.
15. Fixed the bug when the latest divx subtitle of the movie wasn't displayed.
16. News from 06.04.2006:
- Volume buttons on Remote (Return and Enter are used)
- DVD-Audio (not in MD 80796)
- OGM/OGG
- You can adjust volume from remote. Press "Return" or "Enter".
- White subtitles outlined with black for IDX/SUB subtitles
- You can play any subtitle from CD/DVD/Folder (thanks to Hej for help).

Subtitles characteristics in the latest firmware:
The subtitle font can display up to 45 characters/line because the subtitles area is extended. Subtitles are displayed from the bottom of TV screen and are in lowered position and max 3 lines. Now you can use your DVD Player in NTSC or PAL mode with subtitles at the bottom of the TV screen. The Mute is moved to top left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Medion 7457 1252 v11 Mtz
Firmware suitable for this languages: Albanian, Danish, Dutch, English, Faroese, Finnish, French, German, Icelandic, Irish, Italian, Norwegian, Portuguese, Spanish and Swedish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
huh, versie 11 is er toch al een hele tijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Weet iemand de speler te koop staan.?
Of iemand die er een wil verkopen..?

Xandrios schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:17:

:P
Ik heb het hitte probleem opgelost door de bovenplaat te vervangen door een aluminium plaat met gaatjes.
Ook bij 30 graden celcius binnenkamertemperatuur doen de dvd's het nu stottervrij.
MvG Hans :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 32523 op 27-09-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-06 21:32

Hu9o

Schokkend

Anoniem: 32523 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:42:
[...]

Medion 7457 1252 v11 Mtz
Firmware suitable for this languages: Albanian, Danish, Dutch, English, Faroese, Finnish, French, German, Icelandic, Irish, Italian, Norwegian, Portuguese, Spanish and Swedish.
Waarom is deze versie nu niet meer te downloaden van mtz's site?? Ik krijg steeds een 403 error. (403 Forbidden
You do not have permission to get URL '/modfirms/Medion7457_1252_v11_Mtz.zip' from this server.
)

Heeft iemand dit bestand mss nog ergens op z'n hdd staan?

[ Voor 9% gewijzigd door Hu9o op 03-10-2006 17:10 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

Hu9o schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:08:
[...]

Waarom is deze versie nu niet meer te downloaden van mtz's site?? Ik krijg steeds een 403 error. (403 Forbidden
You do not have permission to get URL '/modfirms/Medion7457_1252_v11_Mtz.zip' from this server.
)

Heeft iemand dit bestand mss nog ergens op z'n hdd staan?
het is geen enkel probleem deze te downloaden , indien je een download manager gebruikt krijg je deze
errors. maar bij deze al ik em even ergens voor je hosten

http://www.filefactory.com/file/61f32f/

File details:

File Name: Medion7457_1252_v11_Mtz.zip
Size: 0.80 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Je hebt gelijk, met firefox wil het dloaden niet lukken maar met IE wel :X

tnx iig!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hu9o schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:54:
Je hebt gelijk, met firefox wil het dloaden niet lukken maar met IE wel :X

tnx iig!
ach ik moet het weten ben er niet voor niets mod _/-\o_

suc6 er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Anoniem: 50873 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:01:
[...]

ach ik moet het weten ben er niet voor niets mod _/-\o_

suc6 er mee
Kan jij mij dan ook zeggen waarom ik de melding krijg van "unknown disc" als ik een DVD met de firmware in de dvdspeler stop?

Ik heb de dvd op deze manier gemaakt:
code:
1
2
3
4
5
BURNING CD:
In attachments you will find some ISOs.
Open Nero and close the "New Compilation".
File > Open > select the ISO > Open.
Burn that ISO file with this settings: Disc At Once, Finalize CD. Write the CD at speed 4x.

Komt het omdat ik een DVD gebruik ipv een CD?? Ik heb hier geen CD-RW om het daar even mee te testen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hu9o schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:27:
[...]

Kan jij mij dan ook zeggen waarom ik de melding krijg van "unknown disc" als ik een DVD met de firmware in de dvdspeler stop?

Ik heb de dvd op deze manier gemaakt:
code:
1
2
3
4
5
BURNING CD:
Burn that ISO file with this settings: Disc At Once, Finalize CD. Write the CD at speed 4x.

Komt het omdat ik een DVD gebruik ipv een CD?? Ik heb hier geen CD-RW om het daar even mee te testen namelijk.
Welke firmware is het precies..?
Al geprobeerd op de laagste speed branden, wil wel eens helpen bij deze problemen.
Of Alcohol gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
volgens mij moest het inderdaad een cd en geen dvd zijn.
kan me herinerren dat ik daar ook probs mee had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nooit updaten via een DVD, de kans op dooie spelers maak je alleen maar groter
en gewoon de iso branden op een CDRW ;)
en zeker de sessie sluiten, lieft op lage speed

of wat MTZ zelf zegd ;)

BURNING CD:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113596

Ik heb sindskort een probleem met het geluid. Ik heb een dts / dolby digital set waar het geluid van verschillende divx films erg slecht is. Vooral het center geluid valt weg en komt dan ineens weer terug. Ik heb het gevoel dat dit aan de nieuwste software update ligt...

Ik heb de speler aangesloten met een optische kabel en ook heb ik het via 2 tulp stekkers aangesloten. Beide aansluitingen geven hetzelfde vervormde geluid..

Ik heb het bijvoorbeeld met de serie Lost, Prison break... als divx release..

iemand bekend met dit probleem en iemand evt met een oplossing?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste