Toon posts:

Programmeren in je vrije tijd en liquid

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als next topic leek het me wel leuk om eens inzicht te krijgen in hoeverre men nog naast het werk programmeert. Gaat het daarbij om serieuze projecten of om gewoon leuke tools of utilities (of een combinatie)?

De echte die hard developers schijnen nogal dorstig te zijn en dan doel ik vooral op het vloeibaar spul wat ruimschoots is voorzien van ...je raadt het al ... alcohol. :9 Kortom, een extra vraagje voor hen die daar openhartig over willen zijn, welke vloeibare waren vormen voor jullie inspirerend vocht? })

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 23:50
Bier, Bacardi-coke, Smirnoff Ice, gewoon, wat voorhandig is. :D Maar meestal drink ik niet teveel alcohol hoor, dan gaat het niveau van je kunsten toch wel achteruit..

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11-2025

JayTaph

Portability is for canoes.

Ben zowel 9 tot 5 aan het programmeren, en ben daarna nog bezig met het opzetten van software voor een eigen startup. Dat komt dus neer op 24/7 coden, met af en toe een pauze voor eten, slapen en vriendin...

Het enige alcohol wat ik drink is Hertog Jan Gran Prestige en witbier... Alcohol drinkt nie lekker achter een computer... Nesquick des te meer...

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

Verwijderd

Naast het werk voornamelijk tooltjes bouwen, en met een bescheiden hoeveelheid aan bier (tot 2-3 blikjes), gaat het soms toch net wat soepeler.

Heb wel eens gehad dat de hoeveelheid wat veel werd, dan kijk je de volgende dag toch heel raar naar je eigen code.

Verwijderd

Topicstarter
Ik programmeer op het moment ook in mijn vrije tijd, maar dit zijn geenszins echte serieuze projecten. Qua liquir kan ik wel genieten van een goed glas heerlijke Whisky en af en toe een heerlijk koel biertje (Duvel, Desperado, Westmalle of gewoon een Heineken).

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Hertog Jan natuurlijk :)

Ben nu 40 uur/week aan het scripten/programmeren voor een bedrijf, en ben zelf bezig (als ik s'avonds nog puf over heb na het reizen) met wat eigen websites.

🇪🇺 pro Europa!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Naast m'n vakantiewerk, ben nog student, programmeer ik thuis vrij weinig meer, dit omdat ik al hele dagen zit te C#-en. En als ik dan wat doe dan is het vaak niks nuttigs, vaak begin ik aan een leuk C#, DHTML of ASP(.NET) projectje en heb dan halverwege zoiets van: hmm erg nuttig is het niet. Zo heb ik heel veel projectjes in de ijskast staan, waarvan de meeste er niet meer uitkomen waarschijnlijk.

Wat er af en toe nog wel uit de ijskast komt is een lekker biertje! Overdag drink je natuurlijk koffie tijdens het proggen maar 's avonds pak ik er graag een biertje bij. Maakt me trouwens niet echt uit wat voor merk, alleen geen supergoedkoop ALDI/LIDL bier of huismerken.

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik ben nogal een ARM fanaat en ben ook bezig een Archimedes emulator aan het bouwen. Kan weer opnieuw beginnen omdat ik $"$#*#@ weer eens teveel wilde en meer tijd bezig was met rare fratsen die eigenlijk buiten het project vallen.

Wonende in Engeland doe ik me veelal te goed aan London Pride :9~ en XXX en Guinness. Mixjes kennen ze hier niet zo, behalve die zoete troep uit flesjes. Whiskey is hier natuurlijk ook goed te doen ;)

Je lam zuipen gaat nog niet echt goed omdat veel pubs om 11 uur dicht gaan ;(

[ Voor 10% gewijzigd door JoetjeF op 28-07-2004 21:08 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Uhm ja 1 keer hard offtopic in Programming & Webscripting maakt me in de zomer niets uit, maar na de favo-dev-muziek nu over de favo-dev-alcohol beginnen gaat me toch iets te ver buiten het straatje van Programming & Webscripting :+

Dit soort topics horen normaliter in Stuffis Generalis thuis. Daar heb je (topicstarter) nog geen toegang toe, dat krijg je automatisch zodra je 50 technische posts in de technische fora hebt gemaakt. Dat is vervolgens de lokatie voor offtopic maar serieus gebabbel :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.