[c#.NET winforms]DataGrid customizen met linklabel

Pagina: 1
Acties:

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

Topicstarter
Ik bouw runtime de inhoud van mijn datagrids op. Dus pas gedurende applicatie leg ik een connectie en ga ik datasets vullen en aan mijn grid binden.

Dat gaat uiteraard goed.
Om vooruit te kunnen delete ik even snel alle controls in de datagrid (behalve de scrollbars) en voeg ze daarna weertoe, hierdoor zijn ze niet editabel en wel clickable.

Nu echter heb ik dus linklabels nodig, omdat niet zichtbaar is welke onderdelen te klikken zijn.

Hiervoor zou ik graag iets hebben als bijv. de DataGridBoolColumn, maar dan dus met een linklabel.
Is hier een eenvoudige manier voor? Heeft iemand heel toevallig een code voorbeeld? ik heb wel wat gevonden, maar dan moet ik echt heel die control incl. paint method en alles gaan maken, op zich mogelijk, maar kan me haast niet voorstellen dat ome Bill ons daar niet iets handigers voor heeft gegeven?

MSDN en de .Net sites hebben niet echt iets.

iemand?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
6K schreef op 28 juli 2004 @ 16:18:
...
Is hier een eenvoudige manier voor? Heeft iemand heel toevallig een code voorbeeld? ik heb wel wat gevonden, maar dan moet ik echt heel die control incl. paint method en alles gaan maken, op zich mogelijk, maar kan me haast niet voorstellen dat ome Bill ons daar niet iets handigers voor heeft gegeven?
...
Nee, dat wordt gewoon zelf tekenen :)
Er zijn overigens voldoende voorbeeldjes te vinden op internet over hoe je controls kan hosten in een datagrid. Bijvoorbeeld:
klik.

Je kan zelfs dit soort controls kopen. Waarom iemand dat zou doen weet ik niet, maar goed.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]