Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Napster Beta 8 downloaddirectie instellen

Pagina: 1
Acties:

• Slayer200165
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Net de laatste versie van Napster V2.0 Beta 8 geļnstalleerd maar als ik bij preferences/ downloading/ de directory waarin bestanden moeten worden opgeslagen wil aangeven slaat hij dat niet op, en bewaart zodoende alle mp3's in de rooot van c: . Zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem en weet er iemand toevallig een oplossing?

You tell a thousand lies been told a thousand times, we hear your words but we cannot sympathize!

• modderfokker
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2007
zelfde prob hiero :(

• InterCC
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15-04 21:29
'k heb nergens geen probs mee. ik kies waar ie ze moet opslaan en hij doet dat netjes.

The second place is for the first loser.

• modderfokker
  • Laatst online: 06-01-2007
lijkt erop dat ie de aangepaste settings nie saved
Misschien maar weer terug naar beta7

• J.W
  • Laatst online: 19-04 06:45
Ik had hetzelfde probleem.

* JW dacht slim te zijn door Napster te verwijderen en ff versie 8beta clean te installen, alleen nu kan ie niet eens zichzelf meer aanmelden (unable to connect).|:(

Nou maar hopen dat ik mezelf ooit weer kan aanmelden en dat ik dan wel kan bepalen waar napster de mp3tjes moet droppen!

• mossel
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
01) Uninstall napster.
02) Haal Napster volledig uit je register, dmv dit bestandje te downloaden:
www.three30.com/napsterunban/Napster_Unban.zip

03) Installeer Napster8 opnieuw.
04) Als het goed is, kan je nu zelf bepalen waar je je mp3 kunt opslaan. Anders moet je het even handmatig doen in het register.

Succes d'r mee :)

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet! [q]Bassie[/q]

• Slayer200165
  • Niet online
Ik heb het net ff geprobeerd en het werkt inderdaad uitstekend! Tnx a lot Mossel :)

You tell a thousand lies been told a thousand times, we hear your words but we cannot sympathize!

• mossel
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
You're welcome :)

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet! [q]Bassie[/q]

• jurgje
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13-04-2013

jurgje

4 elements in ahoy

bet 8 heeft zwaare bugs man het blijft maar haperen:r

carl cox met een 3 uurs set; Dat wordt weer springen

• printerman
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19-03 16:00
Jurgje,
Het haperen komt bij mij voor als Netscape 4.76 pagina's aan het laden is, terwijl bij Opera 5.01 het probleem niet voorkomt.

• Anton
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 09-03 23:17

Anton

NetApp Implementation Engineer

Ik heb nergens last van, ik heb beta 8 gewoon over beta 7 heen geinstalleerd en al mijn instellingen zijn goed overgenomen. Ik heb trouwens wel ontdekt dat er een directory \program files\napster\incomplete was, die aardig vol stond met afgebroken files... maar ff weggeveegd, scheelde weer ruim 50 meg.... :)

Ik scrobbel ook audio

• BAUKstEr_IA
  • Niet online
Kijken jullie voor de gein ook eens in de "Temporary Internet Files" map. Beta 8 had daar bij het installeren een aantal mappen aangemaakt. Hierin bevonden zich complete en incomplete bestanden. Deze mappen werden niet weggehaald met het opschonen van de "Tempo..." map. Scheelde mij weer een paar mb's...

• TomShanghai
  • Laatst online: 20-04-2007

TomShanghai

Beijing tegenwoordig.

Anton:

Je kunt bij de instellingen instellen dat je incomplete files niet wil saven. Eigenlijk heb je er ook weinig aan gezien Napster niet resumed.

Most people have two reasons for doing anything -- a good reason, and the real reason.

• FrankGuthrie
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 24-04 23:46

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hebt dat rpobleem ook, ik wwil v2.0 beta 7 weer terug :'(

Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Anton
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 09-03 23:17

Anton

NetApp Implementation Engineer

Hmm, ik heb te vroeg gejuigd..... bij mij kwamen de bestanden ook in de root van C: terecht. Maar de manier van Mossels werkte perfect, dus alles draait nu weer goed :)

TomShanghai: die instelling heb ik ook gezien, maar ik laat hem maar aanstaan voor al die idioten die hun computer uitzetten als ik 98% binnenheb...

Ik scrobbel ook audio

• lawnmower
  • Laatst online: 07-10-2017

lawnmower

Elvis lives..

Hmm, je kunt toch gewoon bij de preferences het download path instellen of ben ik nou zo slim? je moet wel even bij de directory een vinkje zetten. Maar als je gebanned bent, als je van die populaire crap download dan moet je dat register patchje wel even draaien ja.

• Proxy
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 28-10-2017
quote:
Hebt dat rpobleem ook, ik wwil v2.0 beta 7 weer terug
Dan download je beta 7 toch weer

• Slayer200165
  • Niet online
quote:
Hmm, je kunt toch gewoon bij de preferences het download path instellen of ben ik nou zo slim? je moet wel even bij de directory een vinkje zetten. Maar als je gebanned bent, als je van die populaire crap download dan moet je dat register patchje wel even draaien ja.
probleem was dus dat als je beta 8 over beta 7 heen installeert napster de instellingen van je downloaddirectorie niet opslaat en alles in de root van c: gooit!

• Pc123
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 21:01
als je het haat dat mensen van je downloaden is dit de oplossing >:)

hij shared nooit meer

• Sp1ke
  • Laatst online: 19-01-2005

Sp1ke

FisH*BonE

offtopic:
Ik heb nog iets ontdekt wat anders is:
Onderaan bij wat de totaalgrootte is van alle mp3s die via dezelfde server gaan staat nu geen GB meer maar gigs...

Maareh, ik heb ook dezelfde problemen met die c:\ dir ondervonden, bedankt voor die oplossing mosseltje.....

We don't do drop-by's, we park in front of houses and shoot. And when the police come we f*cking shoot it out with em too. That's the metality here, that's the reality here...

• legolas
  • Niet online
okey jongens beta 8 is om te :'( ik heb beta 6 nog voor mensen die hem willen e-mail maar even :)

• Slayer200165
  • Niet online
Nog 1 klein probleempje ontdekt bij mij, als je via "Hotlist" iemands mp3's bekijkt en er een stel wilt selecteren moet dat stuk voor stuk doen , dus je kunt niet 20 mp3's tegelijk selecteren, maar je zult ze stuk voor stuk moeten aanklikken, weet niet of dat ook al zo was bij eerdere versies maar het is in ieder geval behoorlijk irritant!

• icje
  • Laatst online: 09-02-2003

icje

hmmm.

he thanx voor de tip

Chilling, sittin' on about half a million<br>And all my niggas, all my guns, all my women<br>Next two years I should see about a billion<br>All for the love of drug dealing.

• Dries Arnolds
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 12-04 15:23

Dries Arnolds

*bling bling*

Dat doet ie bij mij ook zo Slayer...

Rotte versie, die 2.0 beta 8

[ Gallery ] [ Specs ]

• icje
  • Laatst online: 09-02-2003

icje

hmmm.

quote:
Op maandag 08 januari 2001 01:52 schreef DasH het volgende:
Dat doet ie bij mij ook zo Slayer...

Rotte versie, die 2.0 beta 8
totaal geen last van

Chilling, sittin' on about half a million<br>And all my niggas, all my guns, all my women<br>Next two years I should see about a billion<br>All for the love of drug dealing.

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*