Toon posts:

[Nero] niet de goede brandsnelheid

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een dvd wil of cd wil rbanden met'nero. Geeft nero bij cd maar tot 4 speed aan en bij dvd maar 2.6 terwijl mijn brander 10x en 4x aan kan.. hoe akn dit en hoe kan ik dit oplossen?!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-07 17:19
Het kan aan je schijfjes liggen.... Oude schijfjes vallen niet op zo'n hoge snelheid te branden

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hier een Register Truukje

Nero Hack
---
[HKEY_CURRENT_USER\Software\ahead\Nero - Burning Rom\Recorder]
"ShowSingleRecorderSpeed"=dword:00000001

Hierdoor laat hij zien op welke snelheid hij ECHT brand!

En ja. als je 2,4x media hebt.... dan brand hij dat ook maar op die snelheid!

[ Voor 19% gewijzigd door swampy op 01-06-2004 14:55 ]

There is no place like ::1

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 18:26
Welke versie van Nero gebruik je? Heb je al gekeken of er patches zijn uitgebracht hiervoor? op wat voor n cds/dvds probeer je te branden?

Met iets meer informatie kan je een stuk beter geholpen worden

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

YOZ, het is toch de bedoeling om enige moeite te doen ipv. een vraag neer te plempen, het lijkt zo alsof dat zoeken niet is gebeurt - ook al omdat je helemaal geen info geeft ;)

[search=nero snelheid] lijkt al info te geven. Ook staat dit letterlijk in de OM FAQ / Beleid

Kijk daar dus even naar en lees FAQ Forumgedrag even door als je er nog niet uit komt. Als je een nieuw topoic opent, denk dan aan merken en types CD en brander, OS, versies, firmware, etc. Anders is het zo gokwerk ;) Dit topic sluit ik dan ook.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.