Woei Marcelloz, flink gespaard de laatste tijd? Heb hier ook nog een meloen of 2, maar die spaar ik nog even opMarcelloz schreef op 01 april 2004 @ 10:33:
* Marcelloz gooit de zweep er tegenaan: "d'ruit stelletje luie donders, niet wachten naar direct door naar Blueprint!"
Gewoon, lekker flushenScSi_009 schreef op 01 april 2004 @ 11:01:
[...]
Woei Marcelloz, flink gespaard de laatste tijd? Heb hier ook nog een meloen of 2, maar die spaar ik nog even opReden voor deze MF?
Is overigens aangekondigd op ons forum.
[ Voor 8% gewijzigd door Marcelloz op 01-04-2004 11:06 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
* ScSi typt www.losalcoholicos.nl/forumMarcelloz schreef op 01 april 2004 @ 11:06:
[...]
Gewoon, lekker flushenEn nog hoger komen in de MF lijst.
Is overigens aangekondigd op ons forum.
[ Voor 18% gewijzigd door ScSi op 01-04-2004 11:15 ]
* MarcyDarcy er is wederom een nieuwe client uit. Deze is 50% sneller en kent als het goed is de uploadproblemen niet. Doe er je voordeel mee.
Client valt hier te downloaden.
Let's kick some butt
Let's kick some butt
* ColdFusion kicks MarcyDarcy's butt!
Stomme 1 april grappen allemaal
Stomme 1 april grappen allemaal
[ Voor 41% gewijzigd door ColdFusion op 01-04-2004 11:37 ]
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
HahahaMarcyDarcy schreef op 01 april 2004 @ 11:32:
* Spheroid er is wederom een nieuwe client uit. Deze is 50% sneller en kent als het goed is de uploadproblemen niet. Doe er je voordeel mee.
Let's kick some butt
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
1 april....MarcyDarcy schreef op 01 april 2004 @ 11:32:
* SandStar er is wederom een nieuwe client uit. Deze is 50% sneller en kent als het goed is de uploadproblemen niet. Doe er je voordeel mee.
Let's kick some butt

Vanmiddag maar eens op school proberen te flushen... hier schiet het niet op
Ben al sinds gister bezig met 220 filesets te versturen
[ Voor 19% gewijzigd door SandStar op 01-04-2004 11:38 ]
Whoa, scheelt echt veel!
Hopen dat FDC hem niet vindt...
Hopen dat FDC hem niet vindt...
Ik heb mezelf inmiddels aangeleerd om op GoT eerst boven onderstreepte tekst te zweven, alvorens nutteloos te klikken

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Het is een INSTINCTBubbles schreef op 01 april 2004 @ 11:48:
[...]
Ik heb mezelf inmiddels aangeleerd om op GoT eerst boven onderstreepte tekst te zweven, alvorens nutteloos te klikken
Lekker posten op free-dc, of zouden ze daar niet van 1 april grappen houden
Jij hond! Jij.... hond! Jij..... vuile hond!MarcyDarcy schreef op 01 april 2004 @ 11:32:
* Rollerjooster er is wederom een nieuwe client uit. Deze is 50% sneller en kent als het goed is de uploadproblemen niet. Doe er je voordeel mee.
Let's kick some butt
NOFI
Forza Mucca!
een echte goede, alleen een Marcel kan zoiets verzinnen!
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
Héé, die link werkt niet hoorMarcyDarcy schreef op 01 april 2004 @ 11:32:
/me er is wederom een nieuwe client uit. Deze is 50% sneller en kent als het goed is de uploadproblemen niet. Doe er je voordeel mee.
Let's kick some butt
/me slaps Marcy around a bit with a very LARGE trout

Verwijderd
Ik weet niet of hij al eens voorbij is gekomen, maar...
Ars had het kunnen weten dat ze ten onder zouden gaan aan de Koeien:
Cows with Guns
Cows with Guns
Een url die het wel doet, wat een verademingVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:26:
Cows with Guns
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
muziek van de Arrogant wormsVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:26:
Cows with Guns
Geweldig
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Verwijderd
/me denkt dat AMDLover deze bedoelt:Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:11:
[...]
/me slaps Marcy around a bit with a very LARGE trout
AMDLover =>

Verwijderd
Hier is maar 1 passend antwoord voor:Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:26:
Cows with Guns
Inderdaad Zeer passendVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:26:
Cows with Guns
Wanneer we nummer 2 inhalen, zullen we effe deze link op hun pagina verplaatsen en zo ook bij numero 1 [ Here ard the mad cows]
Deze is al vaker voorbij gekomen, zo ook met de stampede... hij blijft geniaal, maar ik dacht dat het in dit filmpje niet zo goed af liep met de koeien... of wel?Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:26:
Cows with Guns
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
Hmm, hier was ik al bang voor...
Ik heb last van een iets groter dipje dan gehoopt..
Kom maar Elteor Borislavj. Kommaar, kommaar, kommaar.....
Gr. sf
Gr. sf
Ha. Een kenner
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Helaas was niet iedereen zo verstandig (of had de mogelijkheid) om alles in setjes van 500 gens te sparen en dus te flushen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
1 aprilVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 14:13:
Hmm, hier was ik al bang voor...
Gr. sf
Iemand verder al een Samurize-scriptje? Zie die van mij (stelt technisch nix voor, kijkt alleen of CPU op >90% staat...) hier
Misschien heeft iemand hier zo in 2 tellen een vb/js scriptje in elkaar gebakken die naar het bestaan van een foldtrajlite.lock kan kijken...
Misschien heeft iemand hier zo in 2 tellen een vb/js scriptje in elkaar gebakken die naar het bestaan van een foldtrajlite.lock kan kijken...
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tja, paar 100mb aan mp3's
en dan herken je deze er meteen uit
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Langzaam loopt'ie helemaal leeg. Zit nu op 80% denk ikBlade_V schreef op 01 april 2004 @ 15:51:
Marcelloz, nice flush
offtopic:
en de rest van flushend Los Alcoholicos ook
Ikzelf nog 4M erbij ofzo. We komen denk ik net niet aan de MF van MrMr van 37M
Verwijderd
Geef je handle maarMarcelloz schreef op 01 april 2004 @ 18:18:
[...]
Langzaam loopt'ie helemaal leeg. Zit nu op 80% denk ik
Ikzelf nog 4M erbij ofzo. We komen denk ik net niet aan de MF van MrMr van 37M
Dit moet een 1 april grap zijn...
Er is drnet iemand met de naam linuxcluster gejoind bij DPC - DF
En die had op de teller bijna 300 meloenen staan... Daarmee staan wij op dit moment boven Ars
En die had op de teller bijna 300 meloenen staan... Daarmee staan wij op dit moment boven Ars

[ Voor 8% gewijzigd door Bubbles op 01-04-2004 20:07 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Eehm.... ik zie nu net dat mijn PC dus een hele dag heeft staan idlen. Dus, ik start de client weer, krijg ik deze melding:
Wat kan ik daar aan doen ?
Er zitten 90 gens in, die ik als het ff kan toch wel wil flushen
Heb uiteraard al een backup getrokken van het geheel.
Heb ook al geprobeerd om "-purgeuploadlist 1" te doen, maar dat helpt niet.
code:
1
2
3
| Handle found. Using ctqvktwx. To change, hit 'C' and wait 5 seconds...[NULL_Ca ption] FATAL ERROR: [010.000] Unable to continue Hit Return |
Wat kan ik daar aan doen ?
Er zitten 90 gens in, die ik als het ff kan toch wel wil flushen
Heb ook al geprobeerd om "-purgeuploadlist 1" te doen, maar dat helpt niet.
[ Voor 26% gewijzigd door sus op 01-04-2004 20:14 ]
hmmm, en dat terwijl dyyryath het nu niet meer doetBubbles schreef op 01 april 2004 @ 20:03:
Dit moet een 1 april grap zijn...
En die had op de teller bijna 300 meloenen staan... Daarmee staan wij op dit moment boven Ars![]()

Laten we het op een positieve manier benaderen, bij Blueprint heeft hij/zij onder organisation Dutch Power Cows staan.
Dus welkom Linuxcluster
Dit haal ik van de site af:
#1. FreeDC 10,103,304,378
#2. Dutch Power Cows 9,104,115,095
#3. Ars Technica Team Stir Fry 8,869,473,362
#1. FreeDC 10,103,304,378
#2. Dutch Power Cows 9,104,115,095
#3. Ars Technica Team Stir Fry 8,869,473,362
Bij de volgende team-update zien we van wie de Linuxcluster afkomstig is. Dat team heeft dan een vette negatieve score.
ben benieuwd 
iemand een idee hoe ik met mijn client verder kan ?
iemand een idee hoe ik met mijn client verder kan ?
[ Voor 65% gewijzigd door sus op 01-04-2004 20:34 ]
Tenzij bv Ars om het eigen team heen gespaard heeft, en dus geen leave zichtbaar is.Marcelloz schreef op 01 april 2004 @ 20:28:
Bij de volgende team-update zien we van wie de Linuxcluster afkomstig is. Dat team heeft dan een vette negatieve score.
Volgens mij heette LinuxCluster eerst Hammerhead. Komt iemand dat bekend voor?
Verwijderd
asrs dude ?Marcelloz schreef op 01 april 2004 @ 20:37:
Verwijderd
Hmmm, ik ben benieuwd of LinuxCluster een blijvertje is. 
Kan verder geen info over 'm vinden, hij komt echt uit de lucht gevallen!
Kan verder geen info over 'm vinden, hij komt echt uit de lucht gevallen!
Verwijderd
Hammerhead staat hier idd nog:Marcelloz schreef op 01 april 2004 @ 20:37:
29 Hammerhead 6.7920 299,503,208 0.47 10,786,522 2,894,674 591,567 507,626 194,189 298,212
Punten kloppen ook min of meer.
Volgens mij komt ie van teamless users af.
hmm.. nu kunnen we de spanning niet eens opvoeren / taunts.
misschien Forza Mucca of Elteor Borislavj effe naar teamless users voordat iemand het merkt?
misschien Forza Mucca of Elteor Borislavj effe naar teamless users voordat iemand het merkt?
[ Voor 70% gewijzigd door D2DM op 01-04-2004 21:39 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Hammerhead/LinuxCluster was teamless en heeft ons gejoined. Beetje flauw om dat nu te doen vind ik, maarja, zulke mensjes heb je ook. Voor mij zijn we ARS pas voorbij als we meer dan 300M op ARS staan nu.
Wij zijn altijd in voor een geintje, maar het is zo'n gedoeD2DM schreef op 01 april 2004 @ 21:29:
Volgens mij komt ie van teamless users af.
misschien Forza Mucca of Elteor Borislavj effe naar teamless users voordat iemand het merkt?![]()
Stel je voor dat ie dan naar Ars switched.. mogen we weer 300M overbruggen. Dus onder voorbehoud Feli met plaats 2 mensen en
!
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Verwijderd
Users met een dergelijk aantal punten, vinden zichzelf wel belangrijk en zouden zich dus ook wel voorstellen op het forum
Verwijderd
hoe zit het dan met linux cluster z'n best rms van 5,903 dit lijkt mij een goede zoek optie
Verwijderd
300M is maar net twee dagen DPC productie, ik begrijp wel dat-ie zichVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 21:53:
Users met een dergelijk aantal punten, vinden zichzelf wel belangrijk en zouden zich dus ook wel voorstellen op het forum
wat geneert om met zo'n middelmatige score te joinen.
We kunnen iig onze stoel voor de 2de plaats alvast opwarmen 
Hij zit best lekker moet ik zeggen
Hij zit best lekker moet ik zeggen
[ Voor 4% gewijzigd door Fear-factoR op 01-04-2004 22:01 ]
Verwijderd
Tja, daar moet ik je gelijk ingevenVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 21:58:
[...]
300M is maar net twee dagen DPC productie, ik begrijp wel dat-ie zich
wat geneert om met zo'n middelmatige score te joinen.
Verwijderd
Strong Opportunities
Team Jora0Jopster (1:14 d/h)
Stappel (4:03 d/h)
Ercewee (5:01 d/h)
Elteor Borislavj0VisionMaster (8:17 d/h)
The LedZ Collective0Funcracker (12 days)
Members we passed
Forza Mucca0PeterJ
DPC eNeRGy
Team Gaol
DPC Crazy Cows0Silkdude
Gertjan
DPC Team Switch0aKra
Forza Mucca0Rollerjooster
DPC Los Alcoholicos0MarcyDarcy
DPC Team Switch0Pjabber
Altijd leuk, die persoonlijke stats
Team Jora0Jopster (1:14 d/h)
Stappel (4:03 d/h)
Ercewee (5:01 d/h)
Elteor Borislavj0VisionMaster (8:17 d/h)
The LedZ Collective0Funcracker (12 days)
Members we passed
Forza Mucca0PeterJ
DPC eNeRGy
Team Gaol
DPC Crazy Cows0Silkdude
Gertjan
DPC Team Switch0aKra
Forza Mucca0Rollerjooster
DPC Los Alcoholicos0MarcyDarcy
DPC Team Switch0Pjabber
Altijd leuk, die persoonlijke stats
Welkom terug MAB
en je staat op een mooie 86e plek in de dailies. 
Verder komt LA nét niet aan de MF van MrMr
En da's op zich jammer
Verder komt LA nét niet aan de MF van MrMr

En da's op zich jammer
LOL
Check ik de site van de Arrogant worms, kom je onderaan de Discography pagina dit tegen:
And as cool as these songs are...
we do not sing, or have ever sung,
The War of 1812,
The Toronto Song,
The Ontario Song,
Toronto Sucks or
Ontario Sucks.
They are by Three Dead Trolls in a Baggie. You should look them up at www.deadtroll.com
Other songs we never wrote include:
Cows with Guns - Dana Lyons
Wayne Gretzky Rocks - TPOH
Toch leuke muziek van die wormpjes
Het is nog steeds 1 april, dus ik geloof het morgen pasMarcelloz schreef op 01 april 2004 @ 21:44:
Hammerhead/LinuxCluster was teamless en heeft ons gejoined. Beetje flauw om dat nu te doen vind ik, maarja, zulke mensjes heb je ook. Voor mij zijn we ARS pas voorbij als we meer dan 300M op ARS staan nu.

Verwijderd
same hereZ!oN schreef op 01 april 2004 @ 22:50:
[...]
Het is nog steeds 1 april, dus ik geloof het morgen pas
Verwijderd
Statsupdate
DPC: 466.912.262 (17M sinds laatste statsupdate)
FDC: 112.747.143 (08M sinds laatste statsupdate)
ARS: 109.806.803 (09M sinds laatste statsupdate)
Die joiner heeft nog een nette output ook http://marcc.no-ip.org/DF/userstats.php?TeamID=81
Identify yourself linuxcluster and be welcomed to DPC!
DPC: 466.912.262 (17M sinds laatste statsupdate)
FDC: 112.747.143 (08M sinds laatste statsupdate)
ARS: 109.806.803 (09M sinds laatste statsupdate)
Die joiner heeft nog een nette output ook http://marcc.no-ip.org/DF/userstats.php?TeamID=81
Identify yourself linuxcluster and be welcomed to DPC!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 23:02 ]
Holly Cow
Zou dit een blijfertje zijn ? Afwachten tot morgen
Ik schijt op lame teamhoppers
Geloof er niks van dat deze persoon blijft, hij vergalt imho alleen de leuke rally naar Ars. Zelfs voor een 1 april grap vind ik het te lam, maarja wie ben ik...
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Mee eens! Teamhoppers zijn niet cool! 
En vooral omdat we allemaal al dagen uitkijken naar het punt dat we Ars inhalen, is het een beetje jammer om precies nu te joinen... Niet alleen is de race nu meteen over, we staan ook meteen nog eens 200M+ punten voor op Ars... Met wat voor counter-strike ze ook komen, dat gat maken ze niet ff dicht (zeker niet gezien de staat van de servers
). En we houden nu altijd de dreiging dat deze persoon weer net makkelijk verdwijnt...
Kortom, de strijd is meteen helemaal weg en we hebben nu 300M aan punten waarvan iedereen (voorlopig) het gevoel heeft dat ze niet van ons zijn... en das jammer...
Als deze persoon een blijver is, dan uiteraard wel welkom maar had een beter moment uitgekozen...
En vooral omdat we allemaal al dagen uitkijken naar het punt dat we Ars inhalen, is het een beetje jammer om precies nu te joinen... Niet alleen is de race nu meteen over, we staan ook meteen nog eens 200M+ punten voor op Ars... Met wat voor counter-strike ze ook komen, dat gat maken ze niet ff dicht (zeker niet gezien de staat van de servers
Kortom, de strijd is meteen helemaal weg en we hebben nu 300M aan punten waarvan iedereen (voorlopig) het gevoel heeft dat ze niet van ons zijn... en das jammer...
Als deze persoon een blijver is, dan uiteraard wel welkom maar had een beter moment uitgekozen...
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ojee het spijt me om deze verwarring te scheppen, maar op de DF website is Hammerhead weldegelijk nog lid van een team; namelijk EAC Folding Team. Ik hoop eigenlijk eerder dat het een superactie is van een DPC lid (denkt aan SF, MrMR, Visionmaster en misschien nog wel meer?). We zullen zien.Marcelloz schreef op 01 april 2004 @ 21:44:
Als het een 'lame' aktie zou zijn voor 1 april dan maakt het nog niet uit. Ars was toch binnen enkele dagen het haastje geweest
Och, wie weet loopt hij/zij al een tijdje rond te kijken om een team te joinen en heeft hij gezien dat DPC behoorlijk actief is.
Ikzelf zou in zo'n situatie ook bij mezelf denken: "Dat team is serieus bezig en laat ik ze eens een flink eind opweg helpen door ze juist nu lekker met voorsprong op #2 te zetten".
Hoppers zijn natuurlijk niet geliefd maar aangezien hij/zij teamless was en er geen historie bekend is.....
Voordeel van de twijfel voor mij.
[edit - dit was een reactie op het verhaal van SnowDude, MarcyDarcy schept nog wat meer duidelijkheid. ]
Ikzelf zou in zo'n situatie ook bij mezelf denken: "Dat team is serieus bezig en laat ik ze eens een flink eind opweg helpen door ze juist nu lekker met voorsprong op #2 te zetten".
Hoppers zijn natuurlijk niet geliefd maar aangezien hij/zij teamless was en er geen historie bekend is.....
Voordeel van de twijfel voor mij.
[edit - dit was een reactie op het verhaal van SnowDude, MarcyDarcy schept nog wat meer duidelijkheid. ]
[ Voor 13% gewijzigd door SpaceDok op 01-04-2004 23:29 ]
Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
Verwijderd
Nog even afwachten, maar als hij/zij blijft:
Het was dan alleen misschien leuker geweest om te hoppen als DPC daarmee de nr1 positie had gepakt.
Het was dan alleen misschien leuker geweest om te hoppen als DPC daarmee de nr1 positie had gepakt.
Verwijderd
De scores van dit proteine komen alleen niet overeen.MarcyDarcy schreef op 01 april 2004 @ 23:24:
[...]
Ojee het spijt me om deze verwarring te scheppen, maar op de DF website is Hammerhead weldegelijk nog lid van een team; namelijk EAC Folding Team. Ik hoop eigenlijk eerder dat het een superactie is van een DPC lid (denkt aan SF, MrMR, Visionmaster en misschien nog wel meer?). We zullen zien.
Als het een 'lame' aktie zou zijn voor 1 april dan maakt het nog niet uit. Ars was toch binnen enkele dagen het haastje geweest
#3. LinuxCluster Dutch Power Cows 123,301,228 299,987,467 5.903
#1. Hammerhead Good Intentions Paving Co. 22,316,106 300,052,340 6.792
Verwijderd
En de userid's zijn verschillend: 27436 en 9160Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 23:32:
[...]
De scores van dit proteine komen alleen niet overeen.
#3. LinuxCluster Dutch Power Cows 123,301,228 299,987,467 5.903
#1. Hammerhead Good Intentions Paving Co. 22,316,106 300,052,340 6.792
edit:
Oops, de quote knop gebruikt, sorry
Oops, de quote knop gebruikt, sorry
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 23:34 ]
Dat was mij ook al duidelijk daarom zullen het ook niet dezelfde users zijn, alleen schelen ze qua output geen drol
Verwijderd
Ja idd, maar was wel ff schrikkenMarcyDarcy schreef op 01 april 2004 @ 23:36:
Dat was mij ook al duidelijk daarom zullen het ook niet dezelfde users zijn, alleen schelen ze qua output geen drol
Ehh.. begrijp me niet verkeerd, ik vind de punten prima en als de persoon serieus verbonden wil zijn met DPC dan is dat super. Alleen is z'n timing nogal ongelukkig en daardoor ben ik wat wantrouwend...
T kwam misschien wat lullig over net, maar k zie het nu weer positief: 300M erbij!
(alleen duurt het nu nog weer langer voor ik de top30 bereikt heb
)
Maar goed, we gaan nu vol enthousiastme voor plaats 1 WW!
T kwam misschien wat lullig over net, maar k zie het nu weer positief: 300M erbij!
(alleen duurt het nu nog weer langer voor ik de top30 bereikt heb
Maar goed, we gaan nu vol enthousiastme voor plaats 1 WW!
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Om het nog wat lastiger te maken, Moet wat he 
Volgens de top10 beste gens heeft ons nieuwe lid daar een mooie 8e plaats en heeft die al ruim 1,5 week geleden gevouwen.
Echter volgens statsman is er niemand met dat resultaat. En ik kan ook zo 123 nog niet zeggen welke users deze naamsverandering heeft ondergaan. Geinig
Als het een teamloze user zou zijn geweest, dan stond hij dik op #2 bij deze teamloze users
Volgens de top10 beste gens heeft ons nieuwe lid daar een mooie 8e plaats en heeft die al ruim 1,5 week geleden gevouwen.
Echter volgens statsman is er niemand met dat resultaat. En ik kan ook zo 123 nog niet zeggen welke users deze naamsverandering heeft ondergaan. Geinig
Als het een teamloze user zou zijn geweest, dan stond hij dik op #2 bij deze teamloze users
Zou dit dan de grap van de statsposters zijn
Yo ...MarcyDarcy schreef op 01 april 2004 @ 23:24:
[...]
Ojee het spijt me om deze verwarring te scheppen, maar op de DF website is Hammerhead weldegelijk nog lid van een team; namelijk EAC Folding Team. Ik hoop eigenlijk eerder dat het een superactie is van een DPC lid (denkt aan SF, MrMR, Visionmaster en misschien nog wel meer?). We zullen zien.
It wasn't me

Wel heftig om zo DPC te joinen met 300M achter je nick.
[ Voor 6% gewijzigd door VisionMaster op 02-04-2004 00:06 ]
I've visited the Mothership @ Cupertino
Heb je hier wat aan (vbs):Savantas schreef op 01 april 2004 @ 16:06:
Iemand verder al een Samurize-scriptje? Zie die van mij (stelt technisch nix voor, kijkt alleen of CPU op >90% staat...) hier
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Const strLockfileLocation = "C:\Program Files\distribfold1\foldtrajlite.lock" Dim Result Dim fso ' An error occurs when file is not found, so handle the error. On error Resume Next Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set Result = fso.GetFile(strLockfileLocation) If Result <> "" Then MsgBox "Lock Found: " & Result, 64 Else MsgBox "Lock Not Found!", 48 End If |
https://u24.gov.ua/
Verwijderd
Kep t net even met R4NCOR van bitchin boeskool over gehad, aangezien we bij Distrib Fold Team Ars te pakken hebben ben ik ook van plan zsm naar TSC over te stappen ;-)
Dus morgen gooi ik ff mn buffertjes leeg, ik laat nog wel wat niet toegankelijke koeien staan hoor ;-)
Dus morgen gooi ik ff mn buffertjes leeg, ik laat nog wel wat niet toegankelijke koeien staan hoor ;-)
Mjaaah.. even morgen afwachten, hoe dat zit met dat ARS voorbij zijn heVerwijderd schreef op 02 april 2004 @ 00:13:
Kep t net even met R4NCOR van bitchin boeskool over gehad, aangezien we bij Distrib Fold Team Ars te pakken hebben ben ik ook van plan zsm naar TSC over te stappen ;-)
ah leuk, dan kunnen we zien hoe we het daar tegen elkaar doenVerwijderd schreef op 02 april 2004 @ 00:13:
De nummer twee is de eerste verliezer, blijf dus nog maar even met alle mankracht pliesVerwijderd schreef op 02 april 2004 @ 00:13:
Forza Mucca!
woei, ik ben aan het flushen... 6500 filesets moeten de deur uit... zal wel 3,5 meloen aan punten opleveren geloof ik (ofniet?).
dus dat wordt een leuke MF voor mij op 2 april
Ik heb eindelijk mijn top dag gehad, stelt natuurlijk niks voor met anderen, maar ik ben er blij mee 
Biggest flush: 1.064.868 (01-04-2004)
Verwijderd
Mja, blijkbaar... Het valt allemaal flink mee!
Ik heb namelijk al vaker problemen gehad met een software-update, maar ditmaal bleek het aan een hackpoging op een brakke proxy te liggen.
Sorry voor de onrust/dooie mus!
Gr. sf
Welkom bij de meloenenverzamelaars!Zhadum schreef op 02 april 2004 @ 01:28:
Ik heb eindelijk mijn top dag gehad, stelt natuurlijk niks voor met anderen, maar ik ben er blij mee
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
Verwijderd
6500 sets is eerder 7000.000bigfoot1942 schreef op 02 april 2004 @ 01:09:
woei, ik ben aan het flushen... 6500 filesets moeten de deur uit... zal wel 3,5 meloen aan punten opleveren geloof ik (ofniet?).
Verwijderd
w--t, die linuxcluster blijft leuk flushen atm... en als mensen nog hullp nodig hadden met flushen ... lichtsnel staat nog steeds open.. (sorry voor spelvouden, maar het is al vroeg vandaag)
Verwijderd
we trouwen nog steeds wan...
Als linuxcluster een manier heeft gevonden om filesetjes met de losse hand in elkaar te draaien (lees valsspelen), dan zou die nog gevaarlijk voor de DPC zijn...
Maar laten we even van het beste uit gaan...
kudos, linuxcluster!
(ik vraag me wel af - als je zo'n cluster hebt; voor wat draait die dan niet 100% voor dingen die zo'n cluster terugbetalen? ik bedoel - zo'n klutser zet je niet even weg om 300M kado te doen als aprilgrap
)
jippie! uppen gaat lekker nu... misschien was dat van die 1-april-client-update niet eens een grap
Als linuxcluster een manier heeft gevonden om filesetjes met de losse hand in elkaar te draaien (lees valsspelen), dan zou die nog gevaarlijk voor de DPC zijn...
Maar laten we even van het beste uit gaan...
(ik vraag me wel af - als je zo'n cluster hebt; voor wat draait die dan niet 100% voor dingen die zo'n cluster terugbetalen? ik bedoel - zo'n klutser zet je niet even weg om 300M kado te doen als aprilgrap
jippie! uppen gaat lekker nu... misschien was dat van die 1-april-client-update niet eens een grap
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 07:44 ]
Verwijderd
Nou... zo'n cluster draait nooit echt 100% van de tijd, en een beetje enthousiaste gebruikers weten natuurlijk wanneer hij staat te idlen
Nou heb ik ruim 1000 generations gespaard
stopt de upload er elke keer na 10 - 20 stuks mee.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat aan de proteine change ligt van de 16de... dit betekend dus dat het ook geen zin heeft om sze nog te proberen up te loaden omdat ze toch geen punten meer opleveren, of heb ik dat verkeerd?
Wel een beetje jammer van dat gezwoeg van m'n p3tje...
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat aan de proteine change ligt van de 16de... dit betekend dus dat het ook geen zin heeft om sze nog te proberen up te loaden omdat ze toch geen punten meer opleveren, of heb ik dat verkeerd?
Wel een beetje jammer van dat gezwoeg van m'n p3tje...
Als ie er elke keer na 10-20 stuks mee kapt, betekent dat dat je WEL met het goede proteine bezig bent! Anders kun je er namelijk geeneen uploaden 
Dat je toch elke keer eraf gekicked wordt, komt omdat de server van Distributed Folding de enorme vloedgolven aan uploads niet goed aankunnen. Hierdoor treden er steeds timeouts op en stopt de client dus met uploaden...
Zoek even in een hitparade van tussen 18 en 25 maart 2004 naar een babysit scriptje (ik meen dat Marcelloz die heeft gepost). Dit scriptje zal elke keer als je upload wegvalt na een minuut automatisch weer opnieuw de upload proberen te starten...
Na verloop van tijd kom je op deze manier van al je gens af hoor..... en kun je dus dik een miljoen op je rekening bijgeschreven zien..
Dat je toch elke keer eraf gekicked wordt, komt omdat de server van Distributed Folding de enorme vloedgolven aan uploads niet goed aankunnen. Hierdoor treden er steeds timeouts op en stopt de client dus met uploaden...
Zoek even in een hitparade van tussen 18 en 25 maart 2004 naar een babysit scriptje (ik meen dat Marcelloz die heeft gepost). Dit scriptje zal elke keer als je upload wegvalt na een minuut automatisch weer opnieuw de upload proberen te starten...
Na verloop van tijd kom je op deze manier van al je gens af hoor..... en kun je dus dik een miljoen op je rekening bijgeschreven zien..
Dank je, na kleine aanpassing werkt het perfect!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Function Fold Const strLockfileLocation = "C:\distribfold\foldtrajlite.lock" Dim Result Dim fso ' An error occurs when file is not found, so handle the error. On error Resume Next Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set Result = fso.GetFile(strLockfileLocation) If Result <> "" Then Fold = 1 Else Fold = 0 End If End Function |
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Yo, begon al bang te worden dat ik ze niet meer kwijt kon. Het batchje van Marcelloz (hitparade 24 mrt) werkt idd, alleen heb ik geen rechten op C:\windows\System32 dus ik kan sleep.exe daar niet neer plempen.
Moet ik in de .bat file dan gewoon iets in de zin van :
c:\sleep 30
zetten als sleep.exe op c:\ staat?
Moet ik in de .bat file dan gewoon iets in de zin van :
c:\sleep 30
zetten als sleep.exe op c:\ staat?
Idd het werkt, iig slaaptie soms en gaat dan weer aan de gang.
Nou nog wachten tot er wat in de stats verschijnt, dan ben ik weer helemaal gerust
Thanks voor de tips!
Nou nog wachten tot er wat in de stats verschijnt, dan ben ik weer helemaal gerust
Thanks voor de tips!
Gelukkig is deze statsposter niet zo zouteloos als Allied en post hij gewoon de stats want met de stats mag niet gespot worden
Van klussen krijg je grijze haren
jammer dat we maar op #3 staan.. mja.. kan ook weinig anders met MrMr voor je in de stats 
enneh: stats zijn heilig! ook op 1 april

enneh: stats zijn heilig! ook op 1 april
[ Voor 21% gewijzigd door E-E-R op 01-04-2005 10:48 ]
#507 @ OGR
Verwijderd
1 april - en jammer genoeg nog net ARS niet ingehaald, en ik hoopte dat het nog wel voor (of liefst op 1 aprrril) zou gebeuren.
Had mooie grap geweest
Had mooie grap geweest
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 11:22 ]
rare jongens die konijnen... of is het vandaag ouwedraadjesschopdag