Anoniem: 100386 schreef op 25 maart 2004 @ 23:13:
[...]
Moeten we nu gaan updaten, en krijg je net als met een proteine-wissel daar een bepaalde tijd voor ?
En misschien belangrijker, hoe zit dat dan met de toekenning van punten per gen (belangrijk ivm de race naar plaats #1 natuurlijk)
Hehe je denkt hetzelfde als moi.

Ik heb reeds een email gestuurd naar Elena (DF) om te vragen hoe het zit met de punten, of deze nieuwe langzamere client (met wel dezelfde snelle protein) invloed heeft op de daily output en of er een tijdslimiet is gesteld waarbinnen iedereen moet overswitchen naar deze nieuwe langzamere client en dat als gevolg hiervan data van de huidige client niet worden geaccepteerd.
Wacht iig de huidige run van de client totdat deze weer bij het langzame gen0 is aangekomen voordat de alvast besluit de nieuwe langzamere client te gaan gebruiken. Zodra ik reactie krijg op bovenstaande vragen zal ik het direct laten weten
De vraag of de auto-update werkt is ook meegenomen in mijn mail. Ik denk inderdaad dat het het beste even moeten afwachten tot er wat meer info is. Goede timing net nu FreeDC niet toegankelijk is
[
Voor 15% gewijzigd door
MarcyDarcy op 25-03-2004 23:34
]