Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Mijn favoriete uitdrukking 'vechten tegen de bierkaai'Mr_Atheist schreef op 22 maart 2004 @ 17:18:
Je flushed de tijd dat je werkzaam bent niet en je hebt er gelijk weer 400 die je met geen paard de deur uitkrijgt
DPC going strong en goede hulp van leden aan leden, dat zie ik graag
[ Voor 14% gewijzigd door MarcyDarcy op 22-03-2004 17:37 ]
Nou dat vechten tegen de bierkaai gaat echt beter dan ditMarcyDarcy schreef op 22 maart 2004 @ 17:36:
[...]
Mijn favoriete uitdrukking 'vechten tegen de bierkaai'
DPC going strong en goede hulp van leden aan leden, dat zie ik graag
Bombs away !
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
en ja 13.000 is nice

2) FDC - 8.770.085.098 - 131.333.564
3) ARS - 7.678.648.736 - 112.031.021
MarcyDarcy, wil jij voor de proteineswitch even naar Eindhoven komen en op de DAF mijn Xeon 3.06 leegtrekken?
* Cow_tipping is pas 5 april terug.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Ik heb wel familie in Ehv wonen...hmmm
LA voorlopig op #8
De scores zijn nog steeds erg hoog
Verwijderd
Ten eerste, wat zijn die versoepelings niveau's in de dfgui? en zijn er nog dingen die ik daar speciaal moet instellen waardoor ik mijn output kan verbeteren? ik heb een centrino 1.4Ghz van Intel
Ik zit door de week op kamers(kabel) maar in het weekend ben ik thuis met mijn laptoopje, geen verbinding, dus kan dan niet flushen, hem laten sparen in die tijd lukt me wel, maar is het ook mogelijk om hem op vrijdag zeg 250 generaties avast te laten bufferen, zodat ie ook in het weekend wat te doen heeft?
Je hoeft nix te bufferen. Dit project werkt niet me Work Units die je moet downloaden. De client maakt resultaten (heeft hij nix van de server voor nodig) en verstuurt ze gewoon naar de server.
Sparen kan. Google even op DFGUI. Daar kun je alles makkelijk instellen net als de snelheidsverhoging door extra ram geheugen te gebruiken.
[edit]
http://gilchrist.ca/jeff/dfGUI/
Hier kun je de dfGUI downloaden.

Zet het vinkje achter Quiet Mode en Use Extra RAM
Wil je sparen voor het weekend? Ram fftjes op stop client, zet het vinkje achter disable net access en klaar. Wil je weer flushen? Stop de client en haal het vinkje weer weg en zet de client weer aan.
[ Voor 37% gewijzigd door Robkazoe op 22-03-2004 19:57 ]
Verwijderd
En of er naast het extra Ram gebruiken nog meer tweaks zijn om hem optimaal te laten lopen.
Verwijderd
stats update
DPC: 175.303.392
FDC: 144.649.156
ARS: 123.989.599
Vandaag heben we in iedergeval goed ons best gedaan, maar volgens mij wordt het nog lastig de komende tijd

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 20:42 ]
Verwijderd
Waarom wordt ie nou steeds niet opnieuw opgestart, zoals ik in services heb opgegeven
Nu het positieve
Target is opgetrokken naar 30.000.000.000
maar met 30M kunnen we voorlopig vooruit al gaat het wel steeds sneller zo...
[ Voor 20% gewijzigd door Marcelloz op 22-03-2004 20:54 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
No problem, maar uppen gaat weer #@$%^. Op deze manier is uitprinten en met snailmail sturen nog sneller.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 20:41:
[...]als de andere teams nu een sprintje trekken dan moeten we ze wel bijbenen![]()
Vandaag heben we in iedergeval goed ons best gedaan, maar volgens mij wordt het nog lastig de komende tijd
de Quiet mode (zie ook het vinkje in bovenstaand plaatje) scheelt ook nog best veel, dus hops aanzetten, je hebt dan geen mooie grafixs meer maar alles voor de snelheidVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 20:28:
he, reuze bedankt voor de moeite, maar ik ben denk ik niet helemaal duidelijk geweest in mijn eerset post, ik heb dfgui al, en ik heb daar ook al extra ram gebruiken aanstaan, ik vroeg me alleen af wat de versoepelings niveau's op de voortgang pagina nou exact aangeven, en waarom het er drie verschillende zijn.
En of er naast het extra Ram gebruiken nog meer tweaks zijn om hem optimaal te laten lopen.
30 miljard? Dat halen we al als MrMr terugkomt van zijn Londentrip
AMDLover, gebruik jij de 'Marcelloz' style al om te uploaden? Tijdens het uploaden van een client een 2e installeren welke offline doorfold. Ideaal en geen kwalijke idle time
zie hier
De United Snails voelen zich toch niet beledigd door de naam die de MFtop5 van het huidige generation heeft gekregen? Het is juist een eer
[ Voor 24% gewijzigd door MarcyDarcy op 22-03-2004 21:10 ]
En dat de voorsprong niet echt groter meer wordt vandaag zal wel liggen aan de puntjes-verzamel-server. Die is volgens mij toe aan een grote bak koffie
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
Yep, gebruik ik al, werkt perfectAMDLover, gebruik jij de 'Marcelloz' style al om te uploaden? Tijdens het uploaden van een client een 2e installeren welke offline doorfold. Ideaal en geen kwalijke idle time
Mijn client staat soms gewoon IDLE tijdens het sparen en natuurlijk altijd als ik niet thuis ben. Vreemde is dat ie NIET automatisch restart wordt, terwijl ik dit wel heb ingesteld en in de error.txt staan geen meldingen
Heb net uitgerekend dat ik vandaag geen 300K maar 500K ben misgelopen
@Patman, alvast gefeliciteerd, nu haal ik je zowieso nooit meer in
/me denkt na over bij wie ie stiekem een koetje kan assimileren om de schade te herstellen

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 21:29 ]
Dat is zeer positief, het geeft ons zeker de kans om flink dichterbij te komen aan free-DC... Ars is sowieso het haasje, tenzij ze vreemde dingen gaan doen met hun gauntlet.
Ik dacht dat ik gelezen had dat ze ook een gauntlet doen op SETI, eentje die een stuk beter georganiseerd is dan degene die ze nu in alle haast inelkaar geflanst hebben
Klik hier om te lezen
Ik moet zeggen dat DPC het bij Stampede's qua organiseren een stuk beter voor elkaar heeft (na 2 paar al), bij ars lijkt er niet echt een structuur te zitten over hoe alles precies en duidelijk aangepakt moet worden (terwijl ze dit toch vaker gedaan hebben).
In ieder geval leidt het misschien een beetje de aandacht af van de problemen die ze bij DF hebben
[ Voor 8% gewijzigd door Fear-factoR op 22-03-2004 21:59 . Reden: whoops wrong url, ik moet beter opletten waar ik m'n muis laat :P ]
Verwijderd
Ik zie alleen een banner op die pagina, je zit toch niet te spammen he?Fear-factoR schreef op 22 maart 2004 @ 21:38:
[...]
Dat is zeer positief, het geeft ons zeker de kans om flink dichterbij te komen aan free-DC... Ars is sowieso het haasje, tenzij ze vreemde dingen gaan doen met hun gauntlet.
Ik dacht dat ik gelezen had dat ze ook een gauntlet doen op SETI, eentje die een stuk beter georganiseerd is dan degene die ze nu in alle haast inelkaar geflanst hebben
Klik hier om te lezen
Ik moet zeggen dat DPC het bij Stampede's qua organiseren een stuk beter voor elkaar heeft (na 2 paar al), bij ars lijkt er niet echt een structuur te zitten over hoe alles precies en duidelijk aangepakt moet worden (terwijl ze dit toch vaker gedaan hebben).
In ieder geval leidt het misschien een beetje de aandacht af van de problemen die ze bij DF hebben.
http://www.free-dc.org/fo...d6ed6e2ec49&threadid=5901
[quote]
Fozzie, create an upload.bat / script file.
@echo off
cd\where-DF-is
:START
.\foldtrajlite -f protein -n native -ut
echo sleeping for 30 seconds
sleep 30
goto START
[unquote]
En tegelijkertijd een kleiner opgezette gauntlet bij DF. Tsja 2 gauntlets tegelijk zal niet veel potten breken lijkt me
Kunnen wij mooi van deze verwarring bij Ars gebruikmaken om ze er flink van langs te geven en 'skidmarks' achter te laten resulterende in een nog grotere verwarring
[ Voor 7% gewijzigd door MarcyDarcy op 22-03-2004 22:00 ]
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:47:
[...]
Ik zie alleen een banner op die pagina, je zit toch niet te spammen he?
[schaammodus]Whoops wrong url.... [/schaammodus]Robkazoe schreef op 22 maart 2004 @ 21:49:
Is dat soms een geintje Fear factoR of ga je zometeen ff de link wijzigen. Het enige wat ik in mijn firefox zie is een banner. Je probeert gewoon geld te krijgen voor meer CPU power he
gefixort
Ik moet beter opletten waar ik m'n muis laat

[ Voor 43% gewijzigd door Fear-factoR op 22-03-2004 22:02 ]
Verwijderd
Leuk die schaammodus, maar wat is die link nouFear-factoR schreef op 22 maart 2004 @ 21:59:
[...]
[...]
[schaammodus]Whoops wrong url.... [/schaammodus]
gefixort
Ik moet beter opletten waar ik m'n muis laat![]()
(net nieuw, logitech MX700 \o/ -wel reclame-)
1) DPC - 7.272.060.666 - 187.474.564
2) DFC - 8.796.453.647 - 157.702.095
3) ARS - 7.701.477.997 - 134.860.282
[ Voor 174% gewijzigd door PesaH op 22-03-2004 22:44 ]
Ik zei toch gefixt
MarcyDarcy noemde de juiste link daarna ook nog eens....
Maar goed, waarschijnlijk ben je te lui om een pagina terug te klikken
klik
Verwijderd
Wahahaha, thanxFear-factoR schreef op 22 maart 2004 @ 22:35:
[...]
Ik zei toch gefixt
MarcyDarcy noemde de juiste link daarna ook nog eens....
Maar goed, waarschijnlijk ben je te lui om een pagina terug te klikken
klik
Doel je nu op DPC of op de Brutale zoekertjes, ik hoop niet het 2eVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 23:29:
Als we zo doorgaan staan we met deze proteine over 51 dagen op #1
SF en MrMr inhalen? Ik denk het nietMarcyDarcy schreef op 22 maart 2004 @ 23:56:
[...]
Doel je nu op DPC of op de Brutale zoekertjes, ik hoop niet het 2e

Speaking of which, wat is er mis met MrMr zijn output? hij zit op een tiende van de output van SF de laatste paar uur...
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
@Fear: MX700 ruleert. * Robkazoe aait me muis
Als er bij die 100+ proteines al rook uit z'n router kwam, zal dat ding nu wel verkoold zijn...[Bubbles schreef op 23 maart 2004 @ 00:07:
[...]
Speaking of which, wat is er mis met MrMr zijn output? hij zit op een tiende van de output van SF de laatste paar uur...
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
Bij mij op dit moment niet, niet zo zeer de muis - die roeleert idd -, maar... klik (jaaaa, nu is ie echt goed
[ Voor 3% gewijzigd door Fear-factoR op 23-03-2004 00:44 ]
2) DFC 8.809.602.340 - 170.850.788
3) ARS 7.712.368.596 - 145.750.881
Helaas is dat niet onze daily voor vandaagPesaH schreef op 23 maart 2004 @ 01:06:
1) DPC 7.284.655.845 - 200.069.743
2) DFC 8.809.602.340 - 170.850.788
3) ARS 7.712.368.596 - 145.750.881
200M
Die komt op:
1. 187.474.564 Dutch Power Cows
7.272.060.666
2. 157.702.095 FreeDC 8.796.453.647
3. 134.860.282 Ars Technica Team Stir Fry 7.701.477.997
btw, leuk dat je ff langs kwam in ons kanaal, hopelijk blijf je de volgende keer langer hangen dan 1 min
Volgens mij lopen de stats gewoon 2 uur achter op die van blueprinte maar goed, ik kan me vergissenFear-factoR schreef op 23 maart 2004 @ 01:53:
[...]
Helaas is dat niet onze daily voor vandaag
Die komt op:
1. 187.474.564 Dutch Power Cows
7.272.060.666
2. 157.702.095 FreeDC 8.796.453.647
3. 134.860.282 Ars Technica Team Stir Fry 7.701.477.997
btw, leuk dat je ff langs kwam in ons kanaal, hopelijk blijf je de volgende keer langer hangen dan 1 min![]()
Ik ben een NewBee wat betreft irc en ik had net mirc geinstalleerd. Ik zal de volgende keer even gedag zeggen.
Ook Ars met hun gauntlet weet nog niet erg veel te presteren, daar onder de koetjes. Het verschil is maar 3 miljoen, maar aangezien het daar nu kwart voor 1 's nachts is, denk ik dat hier 's avonds nog wat verandering in gaat komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jaap-Jan op 23-03-2004 06:48 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Yep, de teamstats lopen vaak 2 uur achter. Ik kan hier niets aan doen, zo wordt dit spul aangeleverd door Distributed Folding. Ik kan er eenvoudig voor zorgen dat teamstats en member/subteam stats in sync loopt, maar dan zouden alle stats 2 uur achter lopen. Als iedereen dit graag wil, geen probleem.PesaH schreef op 23 maart 2004 @ 02:06:
[...]
Volgens mij lopen de stats gewoon 2 uur achter op die van blueprinte maar goed, ik kan me vergissen![]()
Ik ben een NewBee wat betreft irc en ik had net mirc geinstalleerd. Ik zal de volgende keer even gedag zeggen.

Ik heb dit overigens al aangekaart op het DF forum want het is natuurlijk een beetje onzin en we zien de reacties wel.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Ok. Thnx voor je antwoord. Even afwachten dus.Marcelloz schreef op 23 maart 2004 @ 07:09:
[...]
Yep, de teamstats lopen vaak 2 uur achter. Ik kan hier niets aan doen, zo wordt dit spul aangeleverd door Distributed Folding. Ik kan er eenvoudig voor zorgen dat teamstats en member/subteam stats in sync loopt, maar dan zouden alle stats 2 uur achter lopen. Als iedereen dit graag wil, geen probleem.![]()
Ik heb dit overigens al aangekaart op het DF forum want het is natuurlijk een beetje onzin en we zien de reacties wel.
Verwijderd
DPC bedoelde ik jaBubbles schreef op 23 maart 2004 @ 00:07:
[...]
SF en MrMr inhalen? Ik denk het niet