Wederom een topic over een tot nog toe onbekend spelertje hier op GoT. Wederom gespot door Ojjorz
. Uiteraard is het ook ditmaal een product van Koreaanse makelij. Wat dat betreft niets nieuws onder de zon dus.
De IOPS MFP-3xx zal leverbaar zijn in vier smaakjes:
- MFP-312 (128mb) *edit* deze is dus metalic grijs
- MFP-325 (256mb) *edit* en dan is deze dus wit
(White pearl)
- MFP-350 (512mb) en is de zwarte uitvoering
- MFP-390 (1024mb) en is de metalic zilver uitvoering
Wat kunnen we verwachten van dit technische juweeltje?
- 31.0 x 79.5 x 15.0 mm
- WMA, MP3 en OGG support (MP3 (8~320 Kbps) en WMA (5~192 Kbps))
- Eerste mp3-speler met een 32bit CPU
- 128Mbit SDRAM Flash geheugen (was nodig in combinatie met de CPU)
- Area color (Oranje & Blauw) & 16 toons grijs OLED display (96 x 64). De Oled wordt net als de gehele speler sterk spiegelend wanneer deze niet in gebruik is, wat een waar geintegreerd effect geeft.
- USB plug die tevens 180 graden kan draaien, zodat hij altijd wel past in je pc (ook mogelijkheid tot gebruik van kabel en USB1.1)
- Line-in (kabel wordt meegeleverd en directe encoding in MP3 en WMA)
- 5 bands equaliser en diverse (fully customisable) presets aanwezig.
- SRS WOW, Trubass en Focus aanwezig.
- Li-Ion batterij met bijgeleverde lader voor stopcontact.
- Een output van 2x13mW
- Eerste speler die ik gezien heb met een heus klokje die loopt als spelertje ook nog uitstaat. Tevens ook alarm functie en stopwatch met het klokje!
- Cresyn oordopjes (zelfde als bij iAudio) meegeleverd.
- Uiteraard de "standaard" features van tegenwoordig, zoals voice recording, FM tuner, etc.
Eigenlijk doe ik de speler nog wat te kort met deze korte featureslijst. Echter, zou ik alles noemen, dan zou het een lange en vooral nutteloze opsomming worden.
Goed, het moment van de plaatjes is aangebroken.

Wat gaat 'ie kosten en wanneer is 'ie leverbaar?
De IOPS zal door mmport (www.mmport.nl) leverbaar zijn op 30-01-2004. We kennen echter mmport allemaal al langer dan vandaag wat betreft leveringsdata (iAudio 4 anyone?) en ook ditmaal schijnen er nog licensing problemen te zijn. Hij is echter al te koop in Frankrijk en Belgie, dus het zal wel goed komen.
De 256mb versie kost dan 199,00 euro en de 512mb slechts 249,00 euro.
Van de andere spelers is nog niets bekend.
Kortom, het lijkt me een waardige concurrent voor de iAudio 4 en ik ben benieuwd hoe de geluidskwaliteit zich gaat verhouden tot de iAudio 4. Ik denk dat het interessant wordt om te zien hoe het SRS werkt op de speler en dit in combinatie met de nieuwe CPU zou weleens een beter effect kunne opleveren dan de combinatie van een iAudio4 met BBE sound.
Post hier dus al je vragen en reacties en laten we er weer een mooi topicje van maken, net als bij het iAudio 4 topic!

De IOPS MFP-3xx zal leverbaar zijn in vier smaakjes:
- MFP-312 (128mb) *edit* deze is dus metalic grijs
- MFP-325 (256mb) *edit* en dan is deze dus wit

- MFP-350 (512mb) en is de zwarte uitvoering
- MFP-390 (1024mb) en is de metalic zilver uitvoering
Wat kunnen we verwachten van dit technische juweeltje?
- 31.0 x 79.5 x 15.0 mm
- WMA, MP3 en OGG support (MP3 (8~320 Kbps) en WMA (5~192 Kbps))
- Eerste mp3-speler met een 32bit CPU
- 128Mbit SDRAM Flash geheugen (was nodig in combinatie met de CPU)
- Area color (Oranje & Blauw) & 16 toons grijs OLED display (96 x 64). De Oled wordt net als de gehele speler sterk spiegelend wanneer deze niet in gebruik is, wat een waar geintegreerd effect geeft.
- USB plug die tevens 180 graden kan draaien, zodat hij altijd wel past in je pc (ook mogelijkheid tot gebruik van kabel en USB1.1)
- Line-in (kabel wordt meegeleverd en directe encoding in MP3 en WMA)
- 5 bands equaliser en diverse (fully customisable) presets aanwezig.
- SRS WOW, Trubass en Focus aanwezig.
- Li-Ion batterij met bijgeleverde lader voor stopcontact.
- Een output van 2x13mW
- Eerste speler die ik gezien heb met een heus klokje die loopt als spelertje ook nog uitstaat. Tevens ook alarm functie en stopwatch met het klokje!
- Cresyn oordopjes (zelfde als bij iAudio) meegeleverd.
- Uiteraard de "standaard" features van tegenwoordig, zoals voice recording, FM tuner, etc.
Eigenlijk doe ik de speler nog wat te kort met deze korte featureslijst. Echter, zou ik alles noemen, dan zou het een lange en vooral nutteloze opsomming worden.
Goed, het moment van de plaatjes is aangebroken.

Wat gaat 'ie kosten en wanneer is 'ie leverbaar?
De IOPS zal door mmport (www.mmport.nl) leverbaar zijn op 30-01-2004. We kennen echter mmport allemaal al langer dan vandaag wat betreft leveringsdata (iAudio 4 anyone?) en ook ditmaal schijnen er nog licensing problemen te zijn. Hij is echter al te koop in Frankrijk en Belgie, dus het zal wel goed komen.
De 256mb versie kost dan 199,00 euro en de 512mb slechts 249,00 euro.
Van de andere spelers is nog niets bekend.
Kortom, het lijkt me een waardige concurrent voor de iAudio 4 en ik ben benieuwd hoe de geluidskwaliteit zich gaat verhouden tot de iAudio 4. Ik denk dat het interessant wordt om te zien hoe het SRS werkt op de speler en dit in combinatie met de nieuwe CPU zou weleens een beter effect kunne opleveren dan de combinatie van een iAudio4 met BBE sound.
Post hier dus al je vragen en reacties en laten we er weer een mooi topicje van maken, net als bij het iAudio 4 topic!
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51388 op 22-01-2004 19:16. Reden: Kleurtjes van spelers 8)7]