Da's lang geleden

Desktop (WinXP Pro):

(klik voor 1280x1024)
origineel van de wallpaper (1280x1024)
Wallpaper: zelfbouw (Photoshop) uit een eigenlijk mislukte closeup foto van een LP (vervormde kleuren doordat m'n camera m'n bureaulamp te geel vond en dus compenseerde met veel blauw en wat rood
) De dame in kwestie is een van de mooiste foto's van Charlotte Church. Plaatje heb ik maar Spirit of Music genoemd aangezien ze letterlijk in de muziek zit hier 
(de LP in kwestie is overigens Equinoxe van Jean-Michel Jarre, maar dat was de kenners vast al opgevallen
)
Verder te zien: versimpelde explorervensters (allerlei knoppen verwijderd en wat geschoven, lekker weinig verticale ruimte nodig zo)
In de systray: vlnr en van boven naar beneden:
IRserver, WinAMP, windows task manager, windows volume controls, Daemon tools, MBM5, Norton virusshield, Dance Client (campusnet zoek programma

) en trillian.
In de quicklaunch: IE, Eudora (freeware mail), Gravity (freeware news reader), PowerDVD (ander icoontje dan standaard

), My Computer (omdat er vaak zat vensters voor zitten), SmartCVS.
Verder niks bijzonders, lekker rustige desktop aangezien (zie de shortcuts op de desktop) ik 't al druk zat heb

Geen bijzonder theme, dacht in het begin dat de teletubbie look niks was, maar Luna went toch best snel en vind het wel een fijne kleurencombo eigenlijk.
Laptop (win2k Pro):

(klik voor 800x600)
origineel van de wallpaper (800x600)
Wallpaper is een screenshot uit een VRML viewer met daarin een door mijn afstudeerproject gegenereerde visualisatie van (een deel van) Vught... voor mijn eindpresentatie heb ik maar ff deze ansichtkaart op de desktop gezet om 't ijs een beetje te breken bij de afstudeercommissie
(ging goed overigens)
Laptop is verder zo kaal mogelijk... is een Celeron 433/96MB/trage 6GB schijf en dus niet bijster snel.
In de systray: Windows plug&play ding, volumecontrol, netwerk, touchpad, daemontools, taskmanager, dance client,
Girder, IR server, Norton antivirus (andere versie

)
In de quicklaunch: Show desktop, IE, scriptje om snel alle network disks te mounten, scriptje dat ze weer unmount (is wat sneller dan windows 't zelf uit te laten zoeken, aangezien ik met m'n wireless kaartje er in weer niet bij m'n schijven kan komen)
M'n server en permanente testbak draaien headless, enige persoonlijke daaraan is hoe de prompt er uit ziet in een SSH venster