Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
Ik weet niet of je het al gezien had Allied...Best Structures Generated Top 5
9.291 MrMr
9.308 MAWEK
9.467 Team Alpha0Robkazoe
9.513 PeterJ
9.724 DPC NGS0Alliedcomputers
NGS, gaat lekker!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 09:45 ]
En ik heb zin in de stampede!
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Dr gaan hier harde klappen vallen met de stampede heb ik het idee
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Die nieuwe members
Nevermind, ik herinner dat ik 5 over 12 heb geflushed

[ Voor 32% gewijzigd door Heli0s op 06-01-2004 09:58 ]
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Zelfde hier...Heli0s schreef op 06 januari 2004 @ 09:55:
Heej, ik sta niet bij nieuwe members, en ik sta toch echt op de DF site bij de dpc stats.
Misschien was de nieuwe leden-sectie in de DPCH vol?Heli0s schreef op 06 januari 2004 @ 09:55:
Heej, ik sta niet bij nieuwe members, en ik sta toch echt op de DF site bij de dpc stats.
Neh, be patient, my young padawan, je staat er ongetwijfeld morgen gewoon bij
Wat een mooie dagen zijn dit
[ Voor 20% gewijzigd door Marcelloz op 06-01-2004 10:05 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Mijn Chello verbinding verliest af en toe de conectie met internet
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verwijderd
Ja hoor die graast gewoon doormmxmmx schreef op 06 januari 2004 @ 10:07:
Yup ik sta der bij
Mijn Chello verbinding verliest af en toe de conectie met internetNu is mijn vraag gaat het programma dan wel door ?
Alleen aan het eind als die nieuwe wil hebben dan heb je ff inet nodig
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 10:13 ]
Verwijderd
en voor LA, wordt het niet eens tijd dat jullie ook eens gaan megaflushen
71 nieuwe members.... das wel weer een FP post waard
en ook deze flush rechtigt MrMr weer tot het toetreden tot ons oude koeien team
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 10:39 ]
.
en we zijn The Genome Collective al voorbij

/(bb|[^b]{2})/
Verwijderd
Goed he.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 09:45:
[...]
Ik weet niet of je het al gezien had Allied...
NGS, gaat lekker!
Al dagen zit ik te kijken of ik er ook een keer in sta en helemaal niets.
Kijk ik een keer een dag niet sta ik er tussen.
Jippie
En ehhh... gaat NSG vandaag nog de top 15 in
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 10:25 ]
Ennuh.....
Voor de rest ben ik de rest van de week nog wel bezig met flushen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Ars beaten?Marcelloz schreef op 06 januari 2004 @ 10:36:
Mededeling: we zijn officieel Genome voorbij![]()
Welke doelen blijven nog over![]()
In ieder geval een stabiele #3 verkrijgen lijkt me een leuk doel, moet zeker lukken denk ik.

Minder
Zaterdag voor het laatst kunnen internetten en wat ik nu zie...ontzettend veel nieuwe leden, een frontpage post en een superflush van MrMr. Jammer dat ik deze voorpret heb gemist maar wow
* Funcracker schenkt een glaasje Smirnoff in en schuift het door naar MrMr!
Opmerkelijke prestatie dit
Ik denk dat LedZ vandaag of morgen ook maares wat moet gaan installeren hiervoor.
[ Voor 5% gewijzigd door Funcracker op 06-01-2004 12:31 ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Neej, m'n eerste gen (generatieMarcelloz schreef op 06 januari 2004 @ 11:14:
@silk. Heb je al wel iets ingeleverd? Je kan altijd bij www.distributedfolding.org inloggen en je statistieken bekijken (die zijn real-time !! ). Zelf denk ik dat het 24 uur duurt voordat ze je oppikken...
In ieder geval heb ik 'm nu verzonden, dus volgende update zal ik wel verschijnen hoop ik...
Verwijderd
Is er trouwens al wat bekent over het nieuwe protiene?? /me hoopt op een kleine hele snelle
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 13:23 ]
Verwijderd
XP 2300 Mhz, daarom snap ik er ook niet veel van. Nu gaat het allemaal wat sneller trouwensVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:23:
@Silk_dude wat voor pc heb je ?? Een van mijn pc's (amd 900 mhz 128 mb ram) deed er ook een uur of 12 over.
Is er trouwens al wat bekent over het nieuwe protiene?? /me hoopt op een kleine hele snelle
@Mobster: nu wel in ieder geval
En ook m'n teammaatjes
Ik heb het vermoeden dat deze stampede echt een stukje geschiedenis gaat schrijven
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Er kunnen grote verschillen tussen zitten.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:25:
[...]
XP 2300 Mhz, daarom snap ik er ook niet veel van. Nu gaat het allemaal wat sneller trouwens
@Mobster: nu wel in ieder gevalMaar volgens mij toen ook al. Klopt het dat er verschil zit tussen 2 generaties? Of zou die snelheid telkens hetzelfde moeten zijn?
Eenvoudige check is te kijken hoeveel RAM het foldtrajlite(.exe) process gebruikt. Als je snel wil, moet dit meer dan 100MB (virtueel) zijn. Als het zo'n 30MB is dan zit'ie in de langzame stand. Kijk in de FAQ hoe 'em daar uit te krijgenVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:25:
[...]
XP 2300 Mhz, daarom snap ik er ook niet veel van. Nu gaat het allemaal wat sneller trouwens
Sowieso heeft de 1e generation (gen 0) al 10.000 structures t.o.v. de 100 voor de overige generations. En daarbij kan het per generation ook nog aardig verschillen, het schommelt bij mij op een P3 600@840 tussen de 12 mins en de 50 mins.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:25:
@Mobster: nu wel in ieder gevalMaar volgens mij toen ook al. Klopt het dat er verschil zit tussen 2 generaties? Of zou die snelheid telkens hetzelfde moeten zijn?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
En alle nieuwe vouwers... welkom
En verder ook iedereen een
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Verwijderd
Tsjek: http://www.free-dc.org/fo...read.php?s=&threadid=5230
Verwijderd
U had gelijk, het klopte ook niet. Ik had per ongeluk ergens tussen kerst en oudnieuw bij het opruimen van m'n systeem de crazycows RC5 autoinstaller gedraaid die de client als service installeert. Daar heb ik tot nu toe nix van gemerkt omdat D2OL meer prioriteit heeft dan 't koetje, maar Distributed Folding heeft minder prioriteit dan dnetc.exe.Mobster schreef op 06 januari 2004 @ 13:48:
Maar Gen0 voor 14 uur blijft absurd lang en lijkt niet kloppend. Als het nu als een speer gaat is het niet erg natuurlijk
Als ik in Taskmanager keek had d.folding gewoon 100% omdat het koetje zich dan uitschakelt. Ik had nu toevallig taskmanager en d.folding open staan en ineens slaat dat ding op tilt (dacht ik), maar dat hoort gewoon zo
In ieder geval gaat 'ie nu echt als een speer, maar bedankt voor het meedenken iedereen
Nu wel 100 blokjes RC5 gedaan, ook leuk
Ben d'r helemaal, ben d'r helemaal klaar vooooor!Tielemans schreef op 06 januari 2004 @ 14:29:
DPCwe zijn door de 1.000.000.000 !!!!!!! Laat de stampede maar beginnen
En vlak voor de streep 1.000M mooi The Genome Collective ingehaald, dat hadden ze denk ik niet verwacht
'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'
Verwijderd
@tmmk. Kijk eens in je dir. Staan daar veel kleine bestandjes in? Dan staat ie (op de één of andere manier) op sparen.
Verwijderd
Misschien heb je je client zo ingesteld staan dat die dat niet automatisch doet.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:12:
Kzit al aangemeld bij distributedfolding.org onder DPC en alles. Na een dag of 3 zit ik nu op gen 71, maar mijn stats zijn nog niet bijgewerkt. Alles staat nog op 0 in mijn account op distributedfolding.org. Gaat dat flushen niet vanzelf? en zo nee, hoe moet ik dit dan doen?
Als je de DFGui heb (zie post intelligence).
Dan hoef je alleen de knop upload in te drukken om resultaten te versturen.
Anders moet je iemand van de gevorderde DF garde lief aan kijken om het uit te leggen.
Denk dat het wel meevalt, ik heb het gevoel dat het grootste deel van de stampedemembers al aan het flushen isIk heb het vermoeden dat deze stampede echt een stukje geschiedenis gaat schrijven
Verwijderd
Verwijderd
Kijk eens in foldit.bat daar staat een regel:
1
| .\foldtrajlite -f protein -n native -rt |
Als er ook "-i f" staat moet je dat weghalen, dit zorgt ervoor dat de client niet op internet gaat.
open service.cfg eens in kladblok, als er:
1
| connect=0 |
staat moet je van die 0 even een 1 maken. Als het goed is is je probleem nu opgelost
En dat
1
| -qt |
moet je wel laten staan, daardoor is hij 30% sneller omdat hij niet laat zien waat hij doet
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 15:31 ]
Verwijderd
Tis nu zelfs v.l.n.r. 79%, 100%, 100%Mobster schreef op 06 januari 2004 @ 15:17:
@ -Intelligence- Hoe voller/hoger die balkjes, hoe trager je client. Dat is niet erg, maar het kost gewoon wat meer tijd. Je client komt dan 'stuck' te zitten en moet een stukje terug. Het is nogal een technisch verhaal, maar het is niet erg.
[...]
Gefeliciteerd, je hebt een 'tight spot' te pakken. Dit kan enige generaties duren voordat je eruit bent. De client zal erg langzaam zijn. Niet getreurt; generaties die hierna komen, en vooral de volgende volledige proteine, zal veel en veel sneller gaan. Dus dan veel punten!Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:35:
Tis nu zelfs v.l.n.r. 79%, 100%, 100%
En wat een berg nieuwe leden! Welkom
Tis inderdaad een beetje eng aan het wordenJustDutch schreef op 06 januari 2004 @ 10:29:
OMG, wat gebeurt er met ons gezellige, knusse projectje. We worden gewoon platgewalst door een loslopende horde......
Van mij wel hoorEnnuh.....![]()
![]()
@MrMr. (Mag hij nog steeds bij de oude koeien?)
[ Voor 2% gewijzigd door Spheroid op 06-01-2004 17:30 . Reden: Posten is moeilijk ]
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Kijk voor de zekerheid even na of het klopt, het zou zonde zijn als de punten niet bij DPC aankomen en je teamloos bent.
Zelfde geldt ook voor: DPC Team Switch0Admiraal, Team Aggression0Thanatos
Maar zij hebben wel hun nickname ingevuld en daardoor makkelijker te achterhalen
---------------------
Marcy heeft zin in de stampede
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Ik heb dnetc nu nog als service staan, draait altijd ook als er niemand ingelogd is, en Dfolding start ik met de hand op. Zodra het proces foldtrajlite.exe draait, pauzeert Dnet heel mooiVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:54:
[...]
U had gelijk, het klopte ook niet. Ik had per ongeluk ergens tussen kerst en oudnieuw bij het opruimen van m'n systeem de crazycows RC5 autoinstaller gedraaid die de client als service installeert. Daar heb ik tot nu toe nix van gemerkt omdat D2OL meer prioriteit heeft dan 't koetje, maar Distributed Folding heeft minder prioriteit dan dnetc.exe.
Als ik in Taskmanager keek had d.folding gewoon 100% omdat het koetje zich dan uitschakelt. Ik had nu toevallig taskmanager en d.folding open staan en ineens slaat dat ding op tilt (dacht ik), maar dat hoort gewoon zo
[ Voor 1% gewijzigd door SlinkingAnt op 06-01-2004 19:23 . Reden: / vergeten @ quote ]
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Mijn client is zich iig aan het updaten
[ Voor 23% gewijzigd door R4NCOR op 06-01-2004 19:45 ]
^^ Doe pas net DF, maar dat zie ik wanneer ik de status ophaal met de client.
http://ftp.mshri.on.ca:80/distribfold/server.status
Het is dus eindelijk zover! (right? kijkt vragend om zich heen)
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Verwijderd
Denk het niet.Funcracker schreef op 06 januari 2004 @ 20:27:
MAIN SERVER IS DOWN FOR PROTEIN CHANGEOVER
Je krijgt deze melding ook af en toe tussendoor en er is nog niets aangekondigd.
Okay, volgens MD is er waarschijnlijk iets anders aan de hand (ergens een foutje).Funcracker schreef op 06 januari 2004 @ 20:27:
MAIN SERVER IS DOWN FOR PROTEIN CHANGEOVER
Er staat nix op het forum, en dat schijnt normaal wel het geval te zijn.
Het lijkt dus een loos iets..
edit: precies zoals Radek ookal zegt dus
[ Voor 6% gewijzigd door Funcracker op 06-01-2004 20:36 ]
*zucht* onrustzaaierFuncracker schreef op 06 januari 2004 @ 20:36:
[...]
Okay, volgens MD is er waarschijnlijk iets anders aan de hand (ergens een foutje).
Er staat nix op het forum, en dat schijnt normaal wel het geval te zijn.
Het lijkt dus een loos iets..
edit: precies zoals Radek ookal zegt dus
Voor het eerst trouwens dat Radek het mij me eens is
(al 193 flushers voor vandaag
Verwijderd
Een stat engine die het allemaal niet begrijpt:p Konijntjepluis laat een leeg team achter en volgens mij is er ergens ietd dat daar niet tegen kan.Spheroid schreef op 06 januari 2004 @ 19:17:
kijk hier eens departing arriving members en let op konijntjepluis. Wat gebeurt hiet
Ik vraag me alleen af of men er niet iets aan kan doen dat users telkens verhuisen en daarme ploegen dus dayly 1 maken zie excavamini ca tc die via bodensee en canada weer terug gaat naar zijn oude team. Beetje zieluge vertoning.
Ps. gaan we de 200 flushers mijlpaal vandaag doorbreken ?????
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 21:38 ]
Verwijderd
Nog een keertje doen voor het echt begint, en misschien een mailing naar alle geregistreerde DPC leden doen ? (marketing!)
Zelf ben ik dus nieuw hier, maar niet alle koeien zijn dagelijks op FP of tweakers te vinden denk ik.
Ennuh als de stampee eenmaal begint gaan we nog harder stampen toch ?
[/DCP Bartjuh]
Edit: Ja ikke is DCP Bartjuh, maar ik was niet zo slim onder dezelde naam als hier ook daar in te loggen

Ben inmiddels wel lid geworden van los alcoholicos, een soort van AAA dus
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 22:42 ]
Echt welVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 22:10:
[DPC bartjuh]
Ennuh als de stampee eenmaal begint gaan we nog harder stampen toch ?![]()
[/DCP Bartjuh]
Vraagje: is MrStubborn gelijk aan DPC Bartjuh ??
en dit wou ik gaan bijhouden?
lysje OONT!
maar goed, dit gaat wel hard zo
Verwijderd
Verwijderd
Uhhh, dit creert natuurlijk weer verwarring elders, sorry Marcelloz

edit: ff kijken hoe de stats hier op reageren, leuk he ? nieuwkomers
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 22:54 ]
Verwijderd
nope, top 31, morgen pas top 30Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 22:43:
Wa kewl, B1tchin Boeskool en alweer een mijlpaal van 3 mil en we staan nu in de top 30Dus we kunnen ons volgen hier op GoT
ach jah, nog een tijdje en we komen wel in de top 20
er is nog 1 update te gaan voordat de DPCH wordt aangemaakt. Dus ik denk dat jullie dan wel op #30 komenVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 22:57:
[...]
nope, top 31, morgen pas top 30
ach jah, nog een tijdje en we komen wel in de top 20
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 22:10:
Ben inmiddels wel lid geworden van los alcoholicos, een soort van AAA dus
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 22:53:
OK, ik heb mezelf maar effe gerenamed naar DPC MrStubborn![]()
Uhhh, dit creert natuurlijk weer verwarring elders, sorry Marcelloz![]()
![]()
edit: ff kijken hoe de stats hier op reageren, leuk he ? nieuwkomers
Even terug naar die 1e opmerking, ik weet niet of dit serieus van je was maar uiteraard kan je ook lid worden van het team Los Alcoholicos. De deur staat altijd open en iedereen mag lid worden. Los Alcoholicos is een 'normaal' subteam binnen DPC, net zoals NoisyCows, Team Cold Fusion of NGS. Dus als je lid wil worden, prima. Stuur mij of Mobster of MarcyDarcy een emailtje waarin je jezelf een beetje introduceert, dat maakt communiceren wat vriendelijker dan wanneer iedereen over je schouder heen zit te kijken (Modjes, ik ben nu dus niet aan het recruten, hij is begonnen en heeft geen email in zijn profiel
Los Alcoholicos is dus een ander soort team dan een Stampede team. Dat zijn 'virtuele teams'. Hopelijk had je dat al begrepen.
Mocht bovenstaande dus serieus zijn, stuur ons dan even een e-mail. zo niet, dan mag dat ook, maar dan maakt de naam niet zoveel uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Marcelloz op 06-01-2004 23:22 ]
Verwijderd

Op zich wel interessant om te kijken hoe goed het systeem aan alle kanten hierop reageerd. (rename DPC bartjuh > MrStubborn)
Verder las ik ergens dat afgeraden werd om anoniem te grazen, dus na voldoende biertjes dacht, ha los alcoholicos, dat lijkt me wel wat, ff aanvinken...
FF kijken toch waar die stamkroeg van ze is dan, zet ik hem nog ff op neutraal totdat ik ergens wordt uitgenodigd, echt hollands.
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 23:27:
Pardon ja ik ben lekker bezig vanavond, had beter kunnen gaan buizen![]()
Op zich wel interessant om te kijken hoe goed het systeem aan alle kanten hierop reageerd. (rename DPC bartjuh > MrStubborn)![]()
Verder las ik ergens dat afgeraden werd om anoniem te grazen, dus na voldoende biertjes dacht, ha los alcoholicos, dat lijkt me wel wat, ff aanvinken...![]()
FF kijken toch waar die stamkroeg van ze is dan, zet ik hem nog ff op neutraal totdat ik ergens wordt uitgenodigd, echt hollands.
Wat zet je op neutraal?? Waar wil je ons aanvinken? Bij Distributed Folding moet je gewoon Dutch Power Cows kiezen, dan komt alles in orde
Als je uitgenodigd wil worden, bij deze!Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 23:27:
Als je als nick MrStubborn houdt en je DPC gejoind heb hoe je alleen nog maar te zeggen ja ik wil om bij het Verenigd Graaskundig Genootschap opgenomen te worden.
/(bb|[^b]{2})/
Anoniem grazen is niks mis mee. Subteams bestaan echter ook, je zult echter nergens expliciet uitgenodigd worden, subteamraelame is immers verboden hier. Met de alcos sta je echter wel meteen #2, er zijn echter meer teamsVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 23:27:
Pardon ja ik ben lekker bezig vanavond, had beter kunnen gaan buizen![]()
Op zich wel interessant om te kijken hoe goed het systeem aan alle kanten hierop reageerd. (rename DPC bartjuh > MrStubborn)![]()
Verder las ik ergens dat afgeraden werd om anoniem te grazen, dus na voldoende biertjes dacht, ha los alcoholicos, dat lijkt me wel wat, ff aanvinken...![]()
[subteamreclame]
[...]
[/subteamreclame]
Verwijderd
Eindelijk nieuws!!!!!!01/06/2004
Upcoming protein update
The protein update is scheduled for Tuesday, January 13, 2004, at 11:00am EST. Please make sure to keep track of any changes on the news page.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 23:48 ]
Verwijderd
Edit, heee, hooo, dank voor uitnodiging JR1974....
FF afwachten hoe de rename actie

Een idee kan ook zijn om een speciaal "stampede" team te openen voor mensen die speciaal voor de stampede meedoen, leuk voor de stats !
of is ook dat "not done"
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 23:59 ]
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
Ik bedoel maar, ook op de DPC site kun je elk team kiezen dat door zijn "creator" als "open" is aangevinkt. Zo dom is dat toch niet ?Marcelloz schreef op 06 januari 2004 @ 23:36:
[...]
ik begrijp er echt geen moer meer van LOL
Wat zet je op neutraal?? Waar wil je ons aanvinken? Bij Distributed Folding moet je gewoon Dutch Power Cows kiezen, dan komt alles in orde

Gaat goed hoor, ik ben het allemaal FF goed aan het testen
Verder doe ik serieus mee hoor, aan de stampede, heb een dagje mijn P4 2.6 getest, morgen de P3 800 en als de stampede eenmaal begint komt er nog een P4 2.2 bij, een maand lang !

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 00:05 ]
Heeeee, vergeet je Forza Mucca niet? Als je dan toch geen reclame maakt wel zo sportief zijn om alle partijen te noemen heMarcelloz schreef op 06 januari 2004 @ 23:18:
[...]
Los Alcoholicos is een 'normaal' subteam binnen DPC, net zoals NoisyCows, Team Cold Fusion of NGS.
Verwijderd
Dat begrijp ik inmiddels, plus natuurlijk de hele voorgeschiedenis van de eerste stampede.Theuno schreef op 06 januari 2004 @ 23:59:
De meeste mensen doen alleen voor de stampede mee, en gaan daarna terug naar hun eigen project (dat zou ook dit project KUNNEN zijn).
Ik bedoel iemand zoals ik die verder niet graast en niemand kent op heel DPC maar het wel een leuk idee vind en DPC gewoon wel een toffe stampede gunt.
Niemand kent?Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 00:10:
[...]
Dat begrijp ik inmiddels, plus natuurlijk de hele voorgeschiedenis van de eerste stampede.
Ik bedoel iemand zoals ik die verder niet graast en niemand kent op heel DPC maar het wel een leuk idee vind en DPC gewoon wel een toffe stampede gunt.
Je bent welkom om eens langs te komen op #dpc van sorcery.net! (ja, daar is dus ook een Stampede team naar vernoemd)
http://stats.zerothelemen...er-team-detailed.pl?Id=81
en ze zijn bang voor ons
http://www.free-dc.org/fo...read.php?s=&threadid=5230
lol
[ Voor 34% gewijzigd door Bud_s op 07-01-2004 00:24 ]
En B1tchin Boeskool heeft sinds kort z'n plaatsje ingenomen @ Distributed FoldingSatanic Smile schreef op 07 januari 2004 @ 00:09:
[...]
Heeeee, vergeet je Forza Mucca niet? Als je dan toch geen reclame maakt wel zo sportief zijn om alle partijen te noemen he
En ja, we blijven
Verwijderd
Nog een uitnodiging, zie je, het kan wel, je moet gewoon ff een dobbertje uitgooienFuncracker schreef op 07 januari 2004 @ 00:16:
[...]
Niemand kent?Maar dat kan makkelijk veranderen natuurlijk. DPC is een hechte community (nouja, voor hen die vaak op IRC komen
).
Je bent welkom om eens langs te komen op #dpc van sorcery.net! (ja, daar is dus ook een Stampede team naar vernoemd)
Thanx, ik zal #dpc ook overwegen, voorlopig ben ik nog wat in de knoop qua naamgeving rond mijn eigen persoontje dus ik ga later FF een team kiezen als ik weer een beetje mezelf ben.

ga nou vooral niet allemaal reklame maken voor je teampje, want dat schijnt niet te mogen, heeft DPC geen dating forum ofzow dan ?
(geintje)
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
De stampede is nog niet officieel begonnen eej
En ik ken zo een aantal mensen die nog wel wat processortijd (tijdelijk) van andere projecten afhalen om ff mee te stampen
dusssss .... lets see
Dat weet ik wel, maar mijn blokjes tellen ook op tsc en daar probeer ik de top 5 te halen.
Nu ook zonder stropdas
enne, onfrag is weer van de partij. <-- note geen reclame is dit dusSatanic Smile schreef op 07 januari 2004 @ 00:09:
[...]
Heeeee, vergeet je Forza Mucca niet? Als je dan toch geen reclame maakt wel zo sportief zijn om alle partijen te noemen he
Verwijderd
Hoeft ook niet door de FP, ALS je het maar doetSjoan schreef op 07 januari 2004 @ 02:32:
Zo, eindelijk de overstap gemaakt van SETI naar Distributed Folding, en nog geeneens door de FP-actie
Idd, we beginnen pas over een week, al zijn er al veel mensen die al begonnen zijn met DF draaien (wat natuurlijk alBud_s schreef op 07 januari 2004 @ 01:19:
eeuuhhhh .... is het al 14 januari ??
De stampede is nog niet officieel begonnen eej
En ik ken zo een aantal mensen die nog wel wat processortijd (tijdelijk) van andere projecten afhalen om ff mee te stampen
dusssss .... lets see