offtopic:
Ja, ieder zo zn specialiteiten... hij kon weinig met computers, maar aan de grote DocuTech 'ff' 1000 boekjes eruit stampen en inbinden, was ie de hardste werker van ons allemaal
idd geprint. hij had gewoon niet meer dan 160.. ik dacht zelf eerst aan 140 genoeg te hebben maar dat is echt he-le-maal niks.. als ik dit zo voel moet je toch minimaal 200, 220 gram hebben voor een beetje kaart... dun karton, ipv dik papier
140 grams? Never heard of, maar als hij het heeft... lijkt me erg als dat door elkaar raakt, ik vind het tegenwoordig al moeilijk om 200 en 160 uit elkaar te houden, vroeger had ik elke dag zoveel in mn handen, dan weet je dat gewoon direct.
kweet nie wat ze hadden voor machine, een xerox met een compu-kast ernaast (nja, formaat miditower, 8x20lcd oid, paar buttons, verder nix) (paste dat niet gewoon ín de kast van de printer/copiër?

)
zag er uit als een ietwat grote kantoor-kopieermachine...
die dingen op school zien er stukken profesioneler uit (ik zeg niet dat ze dat ZIJN, dat weet ik niet).. oce volgens mij, en daar kost een printje maken 45ct op gewoon papier. dikker weet ik niet, maar ik kom zowat nooit meer op school

Dan is Xerox toch uiteindelijk ff wat professioneler dan Océ... De miditower die bij zo'n machine staat is de RIP, uitgebreide printerwachtrij voor als er iets vanuit het netwerk naar dat ding toe komt. Als al die printeropdrachten als n gek vanaf alle pc's in het netwerk op die printer afstomen, moet er íets zijn dat ff checkt hoe groot ze zijn, hoe snel ze binnen zullen zijn en ze adh daarvan een plekje in de wachtrij geeft.
Einde discussie

we gaan weer aan de kerstkaarten! (nieuwjaarskaarten?)
Ik vind de kaart van TheTimer eigenlijk wat chaotisch... en wat heeft Saddam met jouw kerstfeestje of dat van je vrienden te maken?

Tja, eigen keus hoor.
Voor zkywalker hoop ik dat de kerstman zich volgend jaar als populariteitsstunt niet als 4 apen voordoet... maargoed als jij vier apen verbindt met kerstmis, ga je gang...

Kleuren zijn daarentegen leuk gekozen, warm en toch grappig.
Ook wel leuk, Whackit en Kenvh gebruiken beide het zelfde lettertype... dat van Roelant lijkt erop, maar is het nét niet

Dus, speak up, wat hebben jullie daar, Apple Chancery, Zapf Chancery of Monotype Corsiva?
Type: jammer van die rode randjes op je figuurtje. Verder een erg originele kaart...

) Die doos is nog wel wat vaag, ik wacht met smart op de afgetekende versie!!
Harlequin: Erg mooi... die tekst zo scherp wit boven op dat blauwe wazige, goed gezet, echt, het trekt een mooi contrast. Een klein ding, en dat is dat het gebroken ijs wat er ws. onder ligt, ook een motion blur heeft meegekregen en dat vind ik wel jammer... bovenaan lijkt het brushed metal maar onderaan is het net alsof de camera niet stilgehouden werd, t doet toch iets met die kaart.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs