C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Als ik het me goed herinner (ik was zo dom omdat spel te kopen) dan moet je alle baddies uitschakelen vanuit een toren met een sniperrifle, zodat dat vrouwtje de landingsbaan op kan taxiën en dan kan je instappen.
Moest je niet zo iets van Olie bij vullen of zo ???Pic_Art schreef op 26 november 2003 @ 15:45:
al die bad guys zijn dood, en dan zegt ze dat ik die in die secondary hangaar een vliegtuig moet gaan checkken.
Kan me nog zo iets herinneren .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Als je op die verkeerstoren iedereen hebt afgeknald met de sniper, en dat vrouwtje over het plein is gelopen ( door al die kratten enz ) moet je naar het gebouw links van dat plein (kratten).
Groetjes,
Red
Groetjes,
Red
Verwijderd
Geen idee. Je zit toch wel in die missie waar je de verkeerstoren in moet, waar al die beveiligingscamera's zitten, en waar je boven in de verkeerstoren de apparatuur kapot moet schieten ?
ja, heb het nu gevonden, moest door stomme buizen heen en die had ik niet gezien omdat er vaten voor stonden, door dat level in het landhuis ben ik geraast en nu moet ik dat gebouw penetreren.
Bond:"Everything can be penetrated with the proper tools"
Bond:"Everything can be penetrated with the proper tools"
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Pagina: 1