Aangeboden
Mobo's
geen... tijdelijk ff op
geheugen
64 MB PC 66 , PC100 en PC133 sdram
Procs
Div Intel Pentium 1 MMX 166 t/m 200 Mhz, ook boxed, dus met (vaste) koeler Intel
AMD Duron 650 Mhz
koelers
80x80 diversen
120x120 Delta hoogtoerig
Netwerk
Realtec rtl 8139 10/100 PCI
HP 10/100 met 1x 10 en 1x 100 mbit rj 45 ingang, schakelt niet zelf
3com Etherlink XL 10mbps PCI
Alcatel Speedtouch 330 USB analoog (rooie rog)
Beeldkaarten
3DFX VooDoo 1 4 MB zonder drivers PCI
3DFX VooDoo 2 12 MB zonder drivers PCI
Voedingen
1x micro ATX voeding van max 200 watt CE
Diverse AT voedingen
1x 235 watt standaard ATX voeding
behuizingen
AT minitowertjes met 235 watt voeding
AT desktop kastjes met 235 watt voeding
SCSI
Diverse kabels
Plextor 32x en een 40x lezer
HP 6x DVD speler
Yamaha 2x2x6 cd brander
Complete systemen: (let op! alleen de kast met inhoud!)
target mini tower met
MSI mobo (packert bell)
celeron 700 Mhz
128 MB ram
3.2 GB hdd
nvidia riva tnt2 16 MB
48X philips CD-ROM
300 watt stille voeding
amd pcnet32 10/100 nic
gaat alleen weg tegen een ati radeon pro/xt of een laptopje waar win2k op kan draaien met nic/usb rest is onbelangrijk wel met redelijke accu
Aantal HP Vectra VL P1 p1 200 MMX. 64 MB sdram met AMD pcnet32 10/100 nic (snel kaartje weinig cpu load) cd-rom spelertje, soundblaster 16. super stabiel! ook als thuis web/mail/ftpserver/router! werkt prima in combo met het alcatel USB modem! en vreet weinig stroom (max 100 watt) wees er snel bij, ze gaan erg hard! kelder is bijna leeg. van deze heb ik er ook nog een aantal incomplete die voor zeer weinig weg gaan (zit geen cd speler/geheugen (sdram)/hdd/nic in)
wireless lan
zoek je een simpel antenetje om 2 of meer huizen die binnen zicht staan (+/- 500 meter) met elkaar te verbinden of op een wireless netwerk als wireless leiden in te loggen maak ik antene's van het type biquad (5-8 DB) (alu achterplaat, met ingetapte connector en een koperen spoel) geef wel even aan welke connector jij op je AP gebruikt.(als je een pigtail hebt bouw ik hem op het n-type) als coax kan ik je aircom plus aanraden, helaas ruil ik ivm de prijs (3.20 per meter) dit niet mee. ik wil ze wel voor je knijpen (ik heb er een speciale tang voor)
Diversen (mail maar)
Lara croft Tomb Raider - the angel of darkness (in kartonnen hoesje, nieuw ongeopend)
leeg 3U 19"kast (was een philips buizen voeding) leuk om te modden tot server kast. inclusief passend 0,8 mm overzet front zonder gaten!
kratje bier
flesje wijn
Diverse cd rom spelertjes
Enz enz
Vooral het wat oudere spul heb ik nog vol op liggen
Ik zoek
hardware
Processoren/koeling
AMD Athlon processoren,
socket A koelers
Geheugen
SDRAM/DDR modules (minimaal 128 MB pc100)
Beeldkaarten
AGP kaartjes (iets van een geforce 2 of vergelijkbaar/sneller)
PCI kaartjes minimaal 8 MB ram (s3, ati, nvidia of vergelijkbaar)
DVI - DSUB (VGA) of DVI - BNC dongle/verloopkabel
hardeschijven
alles boven de 6 GB 5400/7200 RPM is welkom
Moederborden
socket A moederborden, chipset onbelangrijk
werkende bios voor een goudkleurige ecs k7s5a rev 3(mag een OCbios in zitten) of gewoon zo'n plank (eentje waar in elk geval de bios van goed is)
Behuizingen
leuk ATX (midi) towertje met of zonder voeding (hoeft niet persé mooi te zijn, wel compleet met backplate)
Micro ATX kastje, (met of zonder voeding) liefst 1 waareen agp kaart in kan staan
Laptop
minimaal pentium 1 met MMX 64 mb ram, cd spelertje nic en
USB (voor m'n stickje/cd brandertje) en een redelijke accu (hoeft niet 100%
te zijn, als ie het er maar +/- 2 uur op kan doen) kleurenscherm zou leuk
zijn. grote is niet belangrijk.
Overig
autoradio
met cd speler/wisselaar merk onbelangrijk vermogen onbelangrijk, moet wel goed zijn uiterlijk is onbelangrijk
19"server materiaal
atx kasten (alle maten)
brackets voor ide hdd (moet ata 100/133 ondersteunen)
Tapes voor een DDS3 dat 12/24 GB streamer van compaq
19" rack (zo'n tafel modelletje)
Switch van minimaal 4 10/100 mbit poorten
(adsl) routers
Software/hardware voor prof. webservers
enz enz ik kan bijna alles wel gebruiken.
kratje bier / iets anders lekkers
drink graag cola vieux (hint)
GSM (siemens c/m 35 je ofzo simlock op siemens met de
oude stekker is geen prob )
audio apparatuur
leuk speakersetje
5.1 computer/dvd setje
versterkertje (liefst een met zo weinig mogelijk poespas, dus alleen een volume knop)
digitaal rds tunertje
ander speelgoed...
merk maakt niet uit, ben niet kieskeurig
Kleine gebreken is geen probleem, ik heb een soldeerbout....
sega megadrive 1 of 2,( ik heb een hele doos met spellen echt 40 stuks ofzo, maar m'n megadrive 1 is overleden, en ik verlang weer terug naar vroeger....)
INFO
Zit er iets voor je tussen, mail me dan (frank at pckennis dot net) we komen er vast wel uit. Heb jij iets anders waarvan je denkt dat ik het wel leuk zal vinden? Mail dan ook ff! (ik woon in Oegstgeest)
Vervoer: opzich geen probleem, ov is gratis voor mij. Maar opzich wil ik ook wel per post versturen hoor
ik ruil mijn complete 4U 19" atx kast inclusief 300 watt voeding tegen jouw complete 2U met ATX voeding/riser
Garantie: ik garandeer je dat ik het werkend verstuurd/meegegeven/bezorgd heb
alles gaat werkend weg, het meeste is gebruikt, dus ik kan je er geen garantie op geven.
mensen, als jullie met mij iets wouden ruilen moeten jullie me even opnieuw mailen, want m'n pc heb ik vorrige week ivm een brak mobo opnieuw moeten installeren.
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 81237 op 07-05-2004 16:28
]