Toon posts:

Vraagje Over ''Latency'' Bij Het Spelen Van Counter Strike.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 dagen terug mijn Pc geformatteerd,ik heb er weer Windows Xp opgezet en Alles.
Alleen als ik nu Counter Strike speel dan heb ik zow een hele hoge ''Latency''.Die ligt nu opeens tussen de 200 en hoger,ik had voor dat ik formatteerde een ''Latency" van tussen de 10 en 60.
Je kan die ''Latency" zien als je Counter Strike Speelt en dan op TAB druk.

Wie Kan me Vertellen Waar het aan kan liggen?!

Alvast Bedankt!

Specs van me PC:
2.6C Ghz HT
Asus P4P800
512 Mb
2x Maxtor 40 Gb.
Radeon 9600

Verwijderd

Heb je je cl_cmdrate cl_updaterate en je rate goed ingesteld?

• FastWallie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11-2024
Je ziet ook de latency als je even een ping uitvoerd naar een willekeurige site. Dan weet je of het aan de game ligt of aan je configuratie.

http://www.jawal.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 16:40:
Heb je je cl_cmdrate cl_updaterate en je rate goed ingesteld?
Uhmmmmm als ik zow eerlijk mag zijn,ik weet niet zoveel van pc's.
Waar kan ik dat allemaal doen,en waar moet ik die update downloaden?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 16:43:
[...]

Uhmmmmm als ik zow eerlijk mag zijn,ik weet niet zoveel van pc's.
Waar kan ik dat allemaal doen,en waar moet ik die update downloaden?
Dat heeft niet zoveel te maken met computers, meer met de instellingen in CS zelf. Als je je console tevoorschijn haalt (op ~ drukken) kan je daar wat commands intypen. Als je daar cl_cmdrate of cl_updaterate intypt dan krijg je waardes te zien, misschien is het handig om die even te vermelden :)
FastWallie schreef op 11 november 2003 @ 16:42:
Je ziet ook de latency als je even een ping uitvoerd naar een willekeurige site. Dan weet je of het aan de game ligt of aan je configuratie.
Om het even uit te leggen: Druk op Start » Uitvoeren, typ vervolgens cmd en druk op Enter. Je krijgt dan een DOS venstertje te zien waarin je kan typen. Typ dan vervolgens Ping 213.239.154.35, dan ping je naar Tweakers.net. Vertel dan ook eens wat voor waardes je daarvan krijgt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb dat gedaan hier kan je het zien.

www.Geocities.com/rm_trangz/Ping.JPG

• Hahn
Hmm, daar ligt het dus allerminst aan. Maar doe nu eens wat ik zei over die commands in CS ;)

En heb je al eens wat andere CS servers geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 11 november 2003 @ 17:25:
[...]
Hmm, daar ligt het dus allerminst aan. Maar doe nu eens wat ik zei over die commands in CS ;)

En heb je al eens wat andere CS servers geprobeerd?
Ook bij andere Servers doet ie zow Traag:S Snap dr nix van,naar ik draai Steam 1,6

Ik ben dr net ook achter gekomen dat ik een svchost.exe heb.is een virus,alleen weet niet hoe die weg krijg,ik heb alles al geprobeerd,ook geformatteerd Enzo... :?
Weet jij dat mayb? :'( _/-\o_

• Hahn
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 17:29:
[...]

Ik ben dr net ook achter gekomen dat ik een svchost.exe heb.is een virus,alleen weet niet hoe die weg krijg,ik heb alles al geprobeerd,ook geformatteerd Enzo... :?
Weet jij dat mayb? :'( _/-\o_
Whehe, je hoeft je geen zorgen te maken hoor, svchost.exe is geen virus ;)
Svchost.exe is zelfs een heel belangrijk onderdeel, het regelt vanalles in je systeem:
Svchost.exe is a generic host process name for services that are run from dynamic-link libraries (DLLs). The Svchost.exe file is located in the %SystemRoot%\System32 folder. At startup, Svchost.exe checks the services portion of the registry to construct a list of services that it needs to load. There can be multiple instances of Svchost.exe running at the same time. Each Svchost.exe session can contain a grouping of services, so that separate services can be run depending on how and where Svchost.exe is started. This allows for better control and debugging.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 11 november 2003 @ 17:38:
[...]
Whehe, je hoeft je geen zorgen te maken hoor, svchost.exe is geen virus ;)
Svchost.exe is zelfs een heel belangrijk onderdeel, het regelt vanalles in je systeem:
[...]
Hmzzzzzz.....Me Norton 2004 Pro,Was hele tijd aan het zeiken over die Svchost.exe kreeg hele tijd een Pop-Up.dat het een virus is ofzo:?
Dus toen wou het niet meer weg gaan en heb me pc geformatteerd,en nu is die best sloom: :?

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Lag ligt bij cs nog al een aan je videokaart. Aangezien die van jou het makkelijk moet trekken ligt het misschien aan je instellingen. Ik neem aan dat je niet op software draait? Maar je moet iig op opengl spelen. als je kabel hebt moet je je rate 9999 zetten en als je adsl hebt moet je je rate op 7500. die andere twee hoef je in principe niks aan te doen.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hyp3rman schreef op 11 november 2003 @ 18:10:
Lag ligt bij cs nog al een aan je videokaart. Aangezien die van jou het makkelijk moet trekken ligt het misschien aan je instellingen. Ik neem aan dat je niet op software draait? Maar je moet iig op opengl spelen. als je kabel hebt moet je je rate 9999 zetten en als je adsl hebt moet je je rate op 7500. die andere twee hoef je in principe niks aan te doen.
Ik heb de Driver van die Video kaart geinstalleerd.Verder nix...:?
Pagina: 1