Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
ik zit nu op m'n kamertje in rotterdam en heb hier alleen originele versie van BF, dus niet de DC mod, die ik eigenlijk alleen speel. En aangezien ik hier een zielig isdn lijntje heb, duurt DC downloaden me iets te lang (500mb @ 6kb/s
).
Ik heb BF nu al geinstalleerd staan inclusief alle patches en mods, dus ik hoopte dat ik de serial handmatig aan m'n lege registry kon toevoegen
ik heb inmiddels al gevonden dat ie hier moet staan:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 1942\ergc]
maar hoe ziet de entry van de key eruit?
Ik heb BF nu al geinstalleerd staan inclusief alle patches en mods, dus ik hoopte dat ik de serial handmatig aan m'n lege registry kon toevoegen
ik heb inmiddels al gevonden dat ie hier moet staan:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 1942\ergc]
maar hoe ziet de entry van de key eruit?
[ Voor 21% gewijzigd door amahusu op 27-10-2003 00:21 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Hoe ie eruit ziet? Gewoon je key zonder streepjes e.d.
Je kunt gewoon de mappen van de mods tijdelijk ff ergens anders neer zetten en Battlefield rustig opnieuw installeren en daarna kopieer je de modmappen weer terug. Mods eisen geen reg. keys oid.
Je kunt gewoon de mappen van de mods tijdelijk ff ergens anders neer zetten en Battlefield rustig opnieuw installeren en daarna kopieer je de modmappen weer terug. Mods eisen geen reg. keys oid.