[STEAM] Waarom werkt het niet!!

Pagina: 1
Acties:

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
Mensen , ik speel al jaren CS en nu ineens komt iemand met steam en de gay gehalte stijgt!

zonder steam kanje neit eens meer iets doen , alles gaat via internet! Net of zijn wij opgesloten in een kamp!

Ik bedoel komop hey , je betaald ervoor dus waarom mag je er neit mee doen wat je wilt ?

Ik krijg die meuk neit eens meer aan de praat,niet eens meer op lan!

mijn error ( op pc en laptop)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=439568

[ Voor 12% gewijzigd door funkflex op 26-10-2003 22:43 ]

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Verwijderd

er is wel vaker gezeik met steam, maar heb je wel eens geprobeerd om steam eens compleet (incl. alle registerverwijzingen) te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren?

Wat heb je overigens zelf al geprobeert?

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 15:48
ja een van de vreemde errors van steam.

vaak is dit soort problemen met steam verholpen door het opnieuw te installeren, had in het begin ook dit soort dingen met steam, maar na een herinstalleren was het weg.

welke installer heb je van steam er zijn verschillende van op www.counter-strike.net staan de installers met verschillende mods.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Tenzij je die hard CS fan bent raad ik je aan een andere spel te zoeken :'( Zelf kom ik ook vage foutmeldingen tegen en het geprut en compabiliteit is echt om van te schreewen. Een klasgenoot van me kreeg het trouwens wel aan de praat ... na een week en 2 nieuwe icq contacten :?

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
echt alles al gesprobeerd, ik heb image van me sony vaiolaptop ,als je die eroverheen gooit is alles weg dus ook registerzooi enzow

je kan het zogek neit bedenken of ik heb het al gesprobeerd echt niks wil :S

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-02 10:18
normaal hoef je bij die error alleen maar met de taskmanager hl.exe en steam.exe te killen en vervolgens moet het werken

Icons are overrated

Verwijderd

Ach steam zuigt gewoon zwaar aars.. Bij mij start steam automatisch op maar dan werktie helemaal nie.. Dubbelklik ik op de icoon en zegtie dattie al runt heel vaag moek eerst weer de helezooi killen zoals iemand dat hier zo mooi zei en dan wil het soms wel werken.. Krijg ook soms allemaal rare tekens dus nie van find servers maar van &*#$^(^@# zoiets..

1ding steam zuigt aars nog veel bugs

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01-2025

WJP

Shibby

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 12:29:
Krijg ook soms allemaal rare tekens dus nie van find servers maar van &*#$^(^@# zoiets..
ClientRegistry.blob ff verwijderen..

moet werken (wel backuppen)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Pagina: 1