[STEAM] blijft maar downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
Ik was al geen fan van dat Steam gezeik. Veel foutmeldingen, traag, oncontroleerbaar. Maar nu ben ik er echt flauw van. Ik kan al 3 dagen geen CS 1.6 spelen. Elke keer als ik Steam start wil ie updates downloaden. Prima, ff wachten. Mooi niet dus. Mijn pc is 3 avonden bezig geweest om de update voor CS binnen te halen (die van 10/10/2003, die ik al binnengehaald had). Goed, no problem, op www.steampowered.com staat iets over een update recall. Hartstikke mooi allemaal.

Nu was ie vanavond eindelijk klaar met die update, eindelijk start Cs weer op. Maar nu blijft ie maar downloaden. Hij is in totaal 4 uur (!!!!) op 150Kb/sec aan het downen geweest!?!? Ik had HL en Cs beide ingesteld op "Do not automatically update this game". Toch blijft ie downloaden. En zo valt er dus niet te gamen. Met een download op 150Kb/sec is mijn ping 2000 oid.

Op dit moment lijkt Steam geen CS updates meer op te halen, maar nu blijft ie HL updates downen. Ik speel NOOIT HL en ik hoef die updates niet. Wat een bullshit zooi.

Meer mensen die hier last van hebben? En belangrijker, weet iemand hoe ik Steam duidelijk maak dat ie NIETS moet downloaden, tenzij ik daar om vraag?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Afsluiten en overnieuw beginnen later.

BTW, CS is een HL mod dus je moet zowel HL als CS updaten. Er WAS een stand alone version maar nu zit CS gebundeld met HL.

helaas je moet gewoon updaten.....

En ja, een bepaalde update downloade inderdaad de HELE HL map gewoon efkes van de update server....hoezo ruimte en tijd.

[ Voor 24% gewijzigd door swampy op 23-10-2003 22:49 ]

There is no place like ::1

• zneek
swampy schreef op 23 oktober 2003 @ 22:48:
Afsluiten en overnieuw beginnen later.

BTW, CS is een HL mod dus je moet zowel HL als CS updaten. Er WAS een stand alone version maar nu zit CS gebundeld met HL.

helaas je moet gewoon updaten.....

En ja, een bepaalde update downloade inderdaad de HELE HL map gewoon efkes van de update server....hoezo ruimte en tijd.
Ja maar, CS werkt dus gewoon weer, ik kan gewoon inloggen en spelen (dus alle updates zijn binnen), en toch blijft ie downen @ 150Kb/sec?

Verwijderd

aan t begin heb je kunnen kiezen welke mods je wilde spelen....miischien alles aangevinkt??? zkou uninstall doen en opnieuw instaleren

• zneek
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 10:34:
aan t begin heb je kunnen kiezen welke mods je wilde spelen....miischien alles aangevinkt??? zkou uninstall doen en opnieuw instaleren
Nee, er wordt alleen voor Cs gedownload (en soms HL), constant. Een voorzichtige berekening leert mij dat er inmiddels +/- 400Mb gedownload is. Alle overige mods staan uit (niet geinstalleerd).

Een reinstall is misschien een optie. Wel irritant. En raar, want ik heb niets geks gedaan, alleen Steam zijn gang laten gaan met downloaden en installen. Volgens mij hebben ze bij de recall van die ene update gewoon iets gemold. Prutsers daar bij Valve.

Verwijderd

hmm i had dus hetzlrfde probleem. Steam bleef maar downen en updaten dus ik heb gewoon de full steam client (~730mb) gedownload en die geinstalled and toen moest ie heel ff nog wat updaten en daarna deed ie het gewoon.

• zneek
het lijkt nu goed te gaan. Gisteravond "maar" 2 keer dikke lag gehad door het downloaden. Hij is slechts 30 minuten bezig geweest.
Pagina: 1