[CS] Keyboard glijd door

Pagina: 1
Acties:

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik merk de laatste tijd dat mijn toetsenbord 'doorglijd' in cs. Als je opzij straffed en dan de andere kant op straffed, loop je net iets langer door dan normaal. Ik dacht dat zal wel aan de logitech drivers liggen, dus drivers eraf gegooid maar probleem bleef.
Het is echt super irri spelen, aangezien je net de hele tijd tever doorloopt. Iemand een oplossing? (CS al gereinstalled zonder resultaat)

Edit:
Misschien wel handig om wat data te geven
- WinXP Home NL SP1.
- Logitech Internet Keyboard

Ik weet dat er al een zelfde topic is met bijna dezelfde naam en zelfde tekst (jaja, copy/paste, waarom moeilijk doen als makkelijk kan) maar daarin werd geen oplossing aangedragen die voor mij werkt. (namelijk OpenGL gebruiken, dat doe ik namelijk al.)

Verwijderd

Is het een draadloos toetsenbord???

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 22:29
ff wisselen tussen USB en PS2 mayb?

Verwijderd

kan ook gewoon een bepaalde lag zijn, hoe lang heb je dit al/pas ?? met de komst van 1.6 misschien??

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 12:35 ]

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-01 22:44
probeer is d3d_flip 1 in je config

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Kijk of er geen stroom of metalen voorwerpen in de buurt zijn en het kastje dichterbij of in lijn leggen van het keyboard kan ook helpen; indien het een draadloos keyboard is.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Thunk schreef op 17 oktober 2003 @ 14:39:
probeer is d3d_flip 1 in je config
Dat, en anders in OpenGL gaan spelen :)
Is namelijk een D3D probleem.

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Zoals ik al zei gebruik ik al OpenGL, wisselen naar USB helpt niet, en NEE ik heb geen draadloos toetsenbord, anders had ik dat wel vermeld.
Pagina: 1