Ik merk de laatste tijd dat mijn toetsenbord 'doorglijd' in cs. Als je opzij straffed en dan de andere kant op straffed, loop je net iets langer door dan normaal. Ik dacht dat zal wel aan de logitech drivers liggen, dus drivers eraf gegooid maar probleem bleef.
Het is echt super irri spelen, aangezien je net de hele tijd tever doorloopt. Iemand een oplossing? (CS al gereinstalled zonder resultaat)
Edit:
Misschien wel handig om wat data te geven
- WinXP Home NL SP1.
- Logitech Internet Keyboard
Ik weet dat er al een zelfde topic is met bijna dezelfde naam en zelfde tekst (jaja, copy/paste, waarom moeilijk doen als makkelijk kan) maar daarin werd geen oplossing aangedragen die voor mij werkt. (namelijk OpenGL gebruiken, dat doe ik namelijk al.)
Het is echt super irri spelen, aangezien je net de hele tijd tever doorloopt. Iemand een oplossing? (CS al gereinstalled zonder resultaat)
Edit:
Misschien wel handig om wat data te geven
- WinXP Home NL SP1.
- Logitech Internet Keyboard
Ik weet dat er al een zelfde topic is met bijna dezelfde naam en zelfde tekst (jaja, copy/paste, waarom moeilijk doen als makkelijk kan) maar daarin werd geen oplossing aangedragen die voor mij werkt. (namelijk OpenGL gebruiken, dat doe ik namelijk al.)