Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
ero hour?Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 18:46:
Heb je alle patches, nieuwste drivers en alle andere progs al uit?
NIeuwste drivers jah (45.23) en verder heb ik er geen andere programmas bij nodiug dat ik weet?
Vage log idd.
Maar heb je patch 1.6 al geinstalleerd? Misschien dat die het verhelpt.
En verder kun je proberen Zero Hour opnieuw te installeren (werkt Generals classic wel goed eigenlijk?). Nieuwe drivers zou je kunnen installen maar hij geeft niet aan waar er een fout zit dus waarvoor moet je andere drivers installen is dan de vraag. Trouwens, de nieuwste drivers hoeven niet altijd de goede te zijn, dus probeer es iets ouderen.
Maar heb je patch 1.6 al geinstalleerd? Misschien dat die het verhelpt.
En verder kun je proberen Zero Hour opnieuw te installeren (werkt Generals classic wel goed eigenlijk?). Nieuwe drivers zou je kunnen installen maar hij geeft niet aan waar er een fout zit dus waarvoor moet je andere drivers installen is dan de vraag. Trouwens, de nieuwste drivers hoeven niet altijd de goede te zijn, dus probeer es iets ouderen.
Verwijderd
Kan je wat meer informatie geven? Met alleen een errormelding kunnen we nog niet bijzonder veel
deze foutmelding geeft hij. Ik kom niet eens meer in het menu..
En ik heb niks veranderd aan het spel zelf, of aan de drivers. Vind het dus maar raar.
Deze melding heb ik ook weleens gehad toen ik maps of replays wilden gebruiken van een ouder versie, bijvoorbeeld een 1.01 map met een 1.05 versie van het spel.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Zoals ik al vroeg, welke patch heb je geinstalleerd? In de patches is er wat aan de serious error gedaan (zegt EA). En als je Zero Hour wilt installeren kun je maar beter patch 1.6 geinstalleerd hebben denk ik om problemen te voorkomen.
Ik heb voor zero hour geen patch...
Generals en Zero Hour draaien toch onafhankelijk van elkaar?
Generals en Zero Hour draaien toch onafhankelijk van elkaar?
Jawel, maar je moet Generals wel geinstalleerd hebben om Zero Hour te kunnen spelen.
En er word ook geadviseerd om Generals gepatched te hebben tot 1.6 om geen problemen te krijgen. Dus als je dat niet hebt zou ik daar eens mee beginnen
.
Edit: voor Zero Hour is er ook nog geen patch, dus daar hoef je je niet druk om te maken
.
En er word ook geadviseerd om Generals gepatched te hebben tot 1.6 om geen problemen te krijgen. Dus als je dat niet hebt zou ik daar eens mee beginnen
Edit: voor Zero Hour is er ook nog geen patch, dus daar hoef je je niet druk om te maken
[ Voor 17% gewijzigd door Wmm op 12-10-2003 23:05 ]
Ik heb die error ook ineens. Ik heb het veel gespeeld. CnC draai ik 1.6 en Zero Hour gewoon 1.0. Echt geen idee wat dit is...
Helemaal niemand?
Wil nog iemand inmaken namelijk
Wil nog iemand inmaken namelijk
Pagina: 1