Mousebuttons werken niet @ random

Pagina: 1
Acties:

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01 22:13
Ok Het volgende probleem:
Ik heb Counterstrike 1.6 geinstalleerd. Werkt allemaal super. Nu heb ik een Logitech mx500 muis. Werkt ook perfect. Maar, Het volgende, ik heb mouse 4 en 5 gebind aan voicerecord en reload. CS herkend de muisknoppen, niks aan de hand zou je zeggen. Maar nu, als ik het spel start, dan werken die muisknoppen gewoon niet meer. In de config staan ze nog steeds goed, als ik ze rebind, vind ie ze ook gewoon, maar in het spel zelf, doen ze niks. Ik moet dan CS afsluiten, opnieuw opstarten, hopen dat dat werkt. De ene keer gaat het zonder problemen zonder gezeur, knoppen werken. De andere keer moet ik zo 3-4 keer opnieuw het spel starten.
Ik heb geinstalleerd:
Logitecht mouseware 9.78
Advanced mouseware voor 9.76 en hoger. Alle opties van deze instellingen heb ik al geprobeerd. Ik heb mouseware al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Ik kan er maar niet achter komen waar dat aan ligt...
Ik heb in de search gezocht, ook op de steamsite.... maar ik kan geen topics vinden met dit probleem... Iemand?

Uncomfortable silence can be so loud...

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
al geprobeerd zonder mouseware?
bij UT2k3 waren er eerst ook problemen met de mx-500 buttons binden.. dit kwam door mouseware..

Bier, Whiskey en Metal!!