Toon posts:

Anno 1602 crasht steeds

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleempje met Anno1602... als ik em speel dan crasht hij na ong. 20min en zit ik in Windows... zeeeer vervelend want dan kan ik weer verder gaan bij waar ik hem voor het laatst opgeslagen heb en dan moet ik alles dus opnieuw gaan doen wat ik in die 20minuten gedaan had.. en steeds opslaan werkt ook niet, maakt het spelen niet echt leuker.....

Weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik het op kan lossen?

Alvast bedankt!

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Welke OS gebruik je. En loopt het spel steeds op bepaalde stukjes vast

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je zal waarschijnlijk wel windows XP gebruiken. Er is een patch hiervoor te donwloaden, ligt er wel aan welke versie je van anno 1602 hebt. Maar zelf heb ik het ook gehad. Stond geen patch voor me bij, dus ik ff mailen naar die gozers. Stuurde me wat reg tweaks op en de boel was (deels gefixed) Het spel sloeg alleen op hol vervolgens bij battles :P

Site: http://www.anno1602.de/en...ads/download_patches.html

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows 98 en hij loopt op willekeurige stukjes vast.. soms kan ik wat langer doorspelen dan andere keren maar ik heb niet het idee dat het komt doordat ik een bepaald 'iets' in het spel doe.. het is trouwens een legale versie, gewoon gekocht.. dus daar kan het niet aan liggen(hoop ik) :P

Ik heb de gold edition van Anno 1602

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 13:34 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 13:31:
Ik heb Windows 98 en hij loopt op willekeurige stukjes vast.. soms kan ik wat langer doorspelen dan andere keren maar ik heb niet het idee dat het komt doordat ik een bepaald 'iets' in het spel doe.. het is trouwens een legale versie, gewoon gekocht.. dus daar kan het niet aan liggen(hoop ik) :P
lol. Ik zou alsnog ff je anno helamaal updaten of zelfs ff reinstallen en updaten. Mocht dat niet baten, kan je altijd nog in de faq van het spel kijken en/of de makers ff mailen. Ze geven snel antwoord hoor :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Je zou kunnen proberen een patch te gebruiken zoals Notha ook al zei maar dan gewoon onder je 98

Verwijderd

Topicstarter
Als ik em opnieuw installeer ben ik denk ik ook m'n opgeslagen spel kwijt of niet.. ?

Ik wil eigenlijk ook nog iets anders wel graag weten.. ik heb geen gereedschap meer en ik heb nog geen ijzermijn omdat ik geen gereedschap meer heb.. Hoe kan ik daaraan komen? De andere kolonies bieden dat verder ook niet aan enzo..

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Je kan je save game opslaan. Deze staat waarschijnlijk gewoon in je directory van Anno 1602. Gewoon die bestanden kopieren en als je het opnieuw hebt geinstalleerd gewoon daar weer plakken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een patch gedownload en geopend.. waarna ik ff heb geprobeert Anno1602 te spelen alleen hij houdt er echt snel mee op .. tis wel minder als 20min, hoogstens 5 a 10 min... de patch heeft dus ook niet geholpen blijkbaar..

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Miss een keer een andere OS proberen. Als je het spel zo leuk vind is het best de moeite waard. En je systeem word zoiezo stabieler met windows 2000
Pagina: 1