[UT] Ping 10000

Pagina: 1
Acties:

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 07:34

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Nou zul je direkt zeggen: 'Zet je Kazaa dan uit idioot'... laat ik dat nu net niet hebben draaien. Het wordt nog veel leuker namelijk:

Ieder ander spel online gaat perfect; Enemy Territory, Counter-Strike etc. Gewoon een ping tussen 20 en 50. Alleen bij UT krijg ik een ping van 10000 onder m'n snufferd geschoven.

UT brak dan misschien.. je weet 't nooit.. opnieuw install gedaan. Zoals je begrijpt ook geen resultaat. De server waarop ik speel heb ik al vele malen gebruikt, aangezien het een clanserver is waarop ik normaal 30 - 50 ping heb.

WinRoute geeft op m'n server geen problemen aan, wat ook wel klopt als je naar de andere games kijkt. Ook www.speedtest.nl doet niet moeilijk en geeft gewoon aan dat ik ping 44 hoor te hebben.

Dit was vanavond dus ineens. Ook andere systemen in het netwerk hebben geen rare programma's draaien. Ad-Aware geeft aan dat alles clean is, net als Spybot Search & Destroy. HEEEEELP!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

en als je netspeed 20000 in je console typt ?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 21:22:
en als je netspeed 20000 in je console typt ?
20000 is wel erg veel..
daardoor krijg je juist lag.. ik zit met ut2k3 op de 10000.. 7000 is standaard daar..
probeer dan dan eens..

je weet btw wel zeker dat je een snelle server te pakken hebt? of heb je dit al als je de serverlist ziet?

Bier, Whiskey en Metal!!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Het probleem ontstaat zodra ik UT zelf opstart. Als ik buiten UT om (met HLSW) de server bekijk, is volgens het programma de ping netjes ongeveer 30. Netspeed heb ik op 1000, 5000, 10000 en 20000 geprobeert, maakt vrij weinig uit. Normaal had ik 'm altijd op 20000 staan, werkt perfect, maar nu houdt het dus redelijk op.

Hmm raar.. als ik in UT zelf servers list krijg ik bij de bovenste in de lijst gewoon ping 50-60 te zien. Op het moment dat ik join is het schokkerdeschok en ping 6000+. Dus het gebeurt pas als ik een server join :?

[ Voor 27% gewijzigd door Kaastosti op 05-10-2003 22:02 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

ook al opnieuw geinstalleerd?

en met netspeed 20000 krijg ik ping 30-60 :)

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
UT brak dan misschien.. je weet 't nooit.. opnieuw install gedaan
Ja dus... da's het rare, ook dat hielp niet.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm....heb dat met SOF II gehad...pings van 30 tijdens opvragen lijst maar zodra ik erin zit....600 of erger!

Tja....raar spul.

Nu moet ik zeggen sommige spellen ( zoals counterstrike via steam ) hebben een hoge ping van nature, maar UT valt daar echt niet tussen.

Heb je kabel ofzo, dan kunnen andere gebruikers in de weg zitten!

There is no place like ::1

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ik heb inderdaad kabel, maar ik speel daarmee al jaaaaaren UT en nooit problemen gehad...

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kaastosti schreef op 05 oktober 2003 @ 23:51:
Ik heb inderdaad kabel, maar ik speel daarmee al jaaaaaren UT en nooit problemen gehad...
Draai je een webserver ofzo? Of een andere service op de achtergrond ( spy-ware, adaware, gehackte ftp server )

There is no place like ::1

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Draai je een webserver ofzo?
Nee, ik wou dat die eindelijk eens werkte, maar helaas.
Of een andere service op de achergrond
Ik heb met Ad-Aware en Spybot Search & Destroy gescanned, niets gevonden. FTP servers hebben ze aan mij weinig met een upload van theoretisch max 16kbps :)

Ook zouden beide inhouden dat ik continu aan het uploaden zou zijn. Dat is niet het geval, aangezien ik het probleem echt alleen heb met UT. Zoals gezegd werken andere spellen gewoon naar behoren.

Verwijderd

Nou ben ik niet de echte UT kenner maar als je ut opnieuw installed gebruik je je oude config toch niet ? Zoja probeer hem is default te gebruiken...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 23:28:

ook al opnieuw geinstalleerd?

en met netspeed 20000 krijg ik ping 30-60 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 11:01 ]

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Aan de config ligt het niet, ook die gebruik ik al jaren...

Verwijderd

Je bent niet de enige met het probleem. Af en toe kom ik op servers mensen tegen met pings van 5000+. Ik heb dit nog nooit bij andere spellen gezien, alleen bij UT, das het rare

Verwijderd

Kaastosti schreef op 06 October 2003 @ 11:03:
Aan de config ligt het niet, ook die gebruik ik al jaren...
waarom negeer jij mij?

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
waarom negeer jij mij?
waarom lees jij mijn posts niet?

-- uit eerdere posts --
UT brak dan misschien.. je weet 't nooit.. opnieuw install gedaan
Netspeed heb ik op 1000, 5000, 10000 en 20000 geprobeert, maakt vrij weinig uit.

[ Voor 60% gewijzigd door Kaastosti op 06-10-2003 18:51 ]

Verwijderd

Kaastosti schreef op 06 October 2003 @ 18:50:
[...]

waarom lees jij mijn posts niet?

-- uit eerdere posts --

[...]

[...]
ouch... overheen gelezen :X

excuus :p

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 16:25 ]

Pagina: 1