[CS1.6] Ik join server, kies team, kies model en dan crash!

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Tsja :)

Nou ik hoef dit niet heel erg toe te lichten, ik druk op 1 of 2 om een team te kiezen, en dan op 1, 2, 3 of 4 om een model kiezen en dan zit ik weet in het menu. Ik kan niet resumen en moet opnieuw connecten, en dan herhaalt bovenstaande zich. Ik kan dus niet spelen.

En nu de config van de PC waar ik CS op probeer te installeren, want daar ligt het ongetwijfeld aan:

P2-400 @ 496
192mb RAM
Windows ME, DirectX 9, alles van Windows update
3dFX Voodoo2 1000, met De nieuwste (wat heet :P) reference drivers, gecombineerd met WickedGL Beta 2.99.

In softwaremode en OpenGL gebeurt precies hetzelfde.
Een kennis van me had dit ook (precies hetzelfde), met een Ati Mach 64 en Counter-Strike 1.5. Het is dus kennelijk niet 1.6-specifiek en ook niet 3dFX specifiek.

Iemand een idee?

/edit:

@ YoYoost:

ik heb al een nieuwe PC, maar die ligt uit elkaar ivm ombouwen van de waterkoeling. Bestelde spulletjes komen pas in de loop van de komende week, en om toch te kunnen CS-en..... :P
Verder is 1.6 nauwelijks zwaarder dan 1.5, dat leek eerst wel zo (ik ging van 99 fps naar 50 op mijn andere systeem) maar na een reinstall van Windows was het heerlijk op 99 :)

Maar dit probleem is echt uniek, kennelijk?

[ Voor 21% gewijzigd door Captain Pervert op 04-10-2003 19:34 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12-2025
Nope geen id maar 1.6 is grafisch een stuk zwaarder. Ik heb een vette pc en daarmee loopt et al lastig.

er is maar een ding wat je kan proberen en dat is een niewe pc kopen(dit denk ik he :P). soz