Ola mensen. K heb een probleem. Als ik Zero:Hour aan het installeren ben dat doet hij het perfect tot de 100% dan wilt hij het d.b bestand openen (English...Big) of zoiets... dan zegt hij kijk goed na dat we het bestand kunnen openen, en ikke kijken en jah hoor bestad staat gewoon in de directory dus... maar wat kan ik nu nog doen? k kan niet op cancel klikken want dan krijg ik een rollback, en reset ik de pc
werkt ook niet, dan start ik Zero:Hour op krijg ik die blauwe spash screen te zien en na 2 minuten ineens verdwijnt hij en start het spel nog niet op 
Nou jah hopeleijk weet iemand een oplossing. K heb 't op twee pc's geprobeert dus aan de computer ligt het ckers niet want waar k nu achter zit is een Athlon 3,2 120GB hdd 4GB Ram ennuh.... k geloof Geforce TI 4200 129 MB, de andere pc is maar een Pentium 3 733 met 512 Ram en een geforce iv MX 2400 of zo of 4200
nou alvast thnx 4 reacties
Nou jah hopeleijk weet iemand een oplossing. K heb 't op twee pc's geprobeert dus aan de computer ligt het ckers niet want waar k nu achter zit is een Athlon 3,2 120GB hdd 4GB Ram ennuh.... k geloof Geforce TI 4200 129 MB, de andere pc is maar een Pentium 3 733 met 512 Ram en een geforce iv MX 2400 of zo of 4200
nou alvast thnx 4 reacties